Databank info opvragen & wegschrijven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wiccske -

Wiccske -

21/03/2012 14:18:44
Quote Anchor link
Ik heb een database gemaakt voor mijn PHP Project in phpmyadmin, hier mijn structuur:
http://imageshack.us/photo/my-images/853/schermafbeelding2012032.png/
Ik heb enkele vragen hierover hoe ik bepaalde informatie hierin kan wegschrijven en opvragen

Allereerst zou hij een beetje kloppen want ik heb hier heel weinig feedback over gekregen...

Ik heb op mijn Wedstrijd Toevoegen pagina een form waar ik een datum moet op invullen en hoe kan ik deze best wegschrijven naar mijn databank? Ook weet ik niet goed hoe ik een datum koppel aan mijn wedstrijd vanuit deze databank structuur, zou het niet beter zijn moest ik die Datum tabel weglaat ?

Ik moet ook op diezelfde Wedstrijd Toevoegen pagina een aanvink lijstje krijgen met alle Proeven hoe kan ik dit voor elkaar krijgen? En ook als er meerdere proeven aangeklikt zijn hoe kan ik dit wegschrijven in mijn databank? Zodat als ik later gegevens opvraag over die wedstrijd dat ik perfect zie welke proeven er allemaal mogelijk zijn op die dag etc.

Zelf geraak ik er nauwelijks nog aan uit en hopelijk kan dit allemaal niet al te moeilijk....

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gewijzigd op 21/03/2012 14:21:23 door Wiccske -

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.