Database aanmaken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

13/08/2004 20:57:00
Quote Anchor link
hey... ik ben net begonnen met het leren van php en MySQL en ik zit met een vraagje...

ik gebruik als gratis server lycos... en daar krijg je een heel handig programmake om databases te bewerken en aan te maken... het is te zeggen : je kan tabellen aan maken in de database die je krijgt... maar mijn vraag was nu hoe ik een nieuwe database aanmaak want ik kan in dat programmake geen optie vinden om een nieuwe database aan te maken , enkel nieuwe tabellen in die ene database... wie kan mij snel vertellen hoe ik een nieuwe database aan maak op lycos of op eender welke server ???

greetzzz RUGEN

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 19:32:46

Mitch X

Mitch X

13/08/2004 20:59:00
Quote Anchor link
Kan jij niet op lycos ;)

13/08/2004 21:01:00
Quote Anchor link
echt ??? oei ??? kan iemand mij dan een ander gratis php ondersteunende server geven... en die liefst een gebruiksvriendelijk werkwijze heeft...

Mitch X

Mitch X

13/08/2004 21:03:00
Quote Anchor link
Meestal krijg je bij een gratis host maar 1 MySQL db ...

13/08/2004 21:09:00
Quote Anchor link
Dju... das wel minder...

Mitch X

Mitch X

13/08/2004 21:25:00
Quote Anchor link
Waarom heb je er meer nodig?
Je host per "pakket" toch logischerwijs meestal maar 1 site ...

Arend a

Arend a

13/08/2004 23:13:00
Quote Anchor link
Overzicht, als je meerdere apllicaties draait wordt je dr niet vrolijk van om twee database structuren in dezelfde database te flikkeren.

Permissies, wanneer je verschillende grants voor verschillende databases wilt.

Er zijn daarnaast nog genoeg constructies te verzinnen waar je onder 1 "pakket" meerdere vhosts/sites wilt draaien. (subdomeinen, meerdere domeinen voor dezelfde club, yadayadayada)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.