Database in website.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

F?ri Ascencion

F?ri Ascencion

30/01/2006 00:00:00
Quote Anchor link
Hoi,
Ik run een website met muziekvideolinks. Dat zijn er ondertussen zoveel dat ik een zoekfunctie in wil bouwen. In eerste instantie dacht ik dus aan een database met diverse sorteermogelijkheden. Maar ik heb totaal geen kennis van database verwerking in een html pagina. Ik wil dat wel leren, maar wel zeker weten of ik in de juiste hoek zit. Kan iemand me wat aanraden en tevens vertellen waarom hij/zij dat aanraadt?
Groetjes,
Fèri.

PHP hulp

PHP hulp

16/11/2024 05:00:58

EdwinG

EdwinG

30/01/2006 00:09:00
Quote Anchor link
Ik raad, niet geheel onverwacht, een combinatie van php en mysql aan.
Verder zijn er vandaag meerdere topics geweest over zoeken (onder andere met FULLTEXT of LIKE %waarde%

Kijk die berichten eens door, of als je echt geen ervaring hebt met databases, lees een paar beginners-tutorials over SQL.

F?ri Ascencion

F?ri Ascencion

30/01/2006 00:17:00
Quote Anchor link
Ik heb idd GEEN ervaring, maar jij raad dus aan om met tutorials over SQL te beginnen? Ik zal hier eens bij de tutorials kijken. Mocht je nog aanraders hebben dan hoor ik dat graag.
In ieder geval bedankt voor je reaktie.

EdwinG

EdwinG

30/01/2006 00:22:00

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.