Database met provincies (gemeenten) en plaatsen in Belgie.
martijn
14/11/2006 20:43:00Wie kan mij helpen aan een database met provincies (gemeenten) en plaatsen in Belgie.
Heeft iemand een database of weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Heeft iemand een database of weet iemand waar ik deze kan krijgen?
PHP hulp
18/11/2024 22:42:51Willem Jan Z
14/11/2006 21:09:00Ik neem aan dat je het er niet voor over hebt, maar hier kan je iets kopen, er is ook een gratis versie, maar dan zal je niet veel steden in Belgie krijgen denk ik...
Luke Banning
14/11/2006 21:19:00Welkom Martijn,
Je kunt altijd eens kijken of er iets in de atlas staat, ik weet dat er in de NL versie van de Bos Atlas ook provincies & gemeentes enzo staan.
Die gegevens kun je altijd nog handmatig overnemen, alhoewel het wel vrij veel werk is denk ik
Je kunt altijd eens kijken of er iets in de atlas staat, ik weet dat er in de NL versie van de Bos Atlas ook provincies & gemeentes enzo staan.
Die gegevens kun je altijd nog handmatig overnemen, alhoewel het wel vrij veel werk is denk ik
martijn
14/11/2006 21:25:00hoi luke,
Dit is echt veel werk. Ik betaal nog liever een klein bedrag voor een complete database. Minimaal moeten er provincies en plaatsen in staan.
Dit is echt veel werk. Ik betaal nog liever een klein bedrag voor een complete database. Minimaal moeten er provincies en plaatsen in staan.