Database opstelling
en je hebt ook nog LONGTEXT, een database is voor data zoals het woord zegt niet voor content opslag. Gebruik hier gewoon tekst files voor. Je kan ze ook nog makkelijk includen op deze manier. Scheelt je weer een heleboel geheugen omdat op deze manier niet die stomme content gecached wordt.
Hoe wordt je content in je pagina geladen dan als je dat include vanuit een text file??? Dat mag je me dan eens uitleggen...
Tommy schreef op 15.05.2008 16:46:
HAHAHAHA ik lach je echt uit man!
En ik geen Jona gelijk!!
Bart schreef op 15.05.2008 16:00:
@Jonathan
Dit gaat niet omdat TEXT enkel voor text is en niet voor html tags .
Dit gaat niet omdat TEXT enkel voor text is en niet voor html tags .
HAHAHAHA ik lach je echt uit man!
En ik geen Jona gelijk!!
Ik hoop dat wanneer jou de logica ontbreekt en je hulp nodig hebt dat men jou ook uitlacht.
Met vriendelijke opbouwende groeten
Logica ontbreekt, dat is gewoon uit je nek kletsen ^^ Je kijgt de vriendelijke opbouwende groeten terug..
Jongens, het heeft geen zin om iedereen uit te schelden of uit te lachen... Daar wordt niemand beter van. Ook al hebben we met een koppige TS te maken :)
Mensen die willen helpen, die moeten dat zeker doen. De rest moet maar even niet reageren.
SanThe.
Het antwoord is gegeven maar het 'probleem' kan niet worden opgelost, daarvoor moet de TS bij een psygoloog zijn om dat koppige-niet-de-handleiding-willen-lezende er uit te rammen.
Crispijn schreef op 15.05.2008 16:50:
Niet natuurlijk! als je dat wil kan je hem weer inlezen is niks verkeerds aan doen template engines ook.. Hoe wordt je content in je pagina geladen dan als je dat include vanuit een text file??? Dat mag je me dan eens uitleggen...
edit: dan ligt de nadruk van includen op het includen in php wat jij bedoelt.. wat ik bedoelde maar niet erbij zij was includen bij gebruik van template engines
edit:
Jonathan schreef op 15.05.2008 17:11:
prachtig hoort alleen ook in een text file thuisIk zal zeer vriendelijk en opbouwend nog een keer mijn antwoord geven:
Edit:
Misschien is dit handig?
@Jonathan
Ik vind het spijtig voor degeen die met jou samenleven moet maar jij helpt echter zeer weinig met jou kritiek en heeft dus ook geen meerwaarde. Misschien helpt jou eigen link naar de psycholoog wel.
groetjes :)
Quote:
Het is handig om ook even te vermelden wat de fout nu precies was, dan hebben anderen er wellicht ook nog wat aan...Ondertussen heb ik de fout gevonden