Database uploaden, maar waar??

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Marcel Esten

Marcel Esten

30/03/2005 06:05:00
Quote Anchor link
Hoe gaat het precies in zijn werk? Ik heb een database gemaakt en deze wil ik plaatsen op het internet. Waar moet ik de database plaatsen en hoe geef ik dit aan in PHP.

Verder de vraag wat ik moet met de username en password voor de database. Naar mijn mening heb ik geen username en password om in de database te komen!

Ik hoop op een reactie zodat ik verder kan gaan met prutsen!

Gr Marcel_mtr

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 15:53:08

Grizz

Grizz

30/03/2005 08:05:00
Quote Anchor link
kun je mischien wat duidelijker zijn ?
wat is je host bijvoorbeeld ?

als je een gratis host hebt zoals lycos is de gebruikers naam van je database naam. hetzelfde als je acount username. geen wachtwoord vereist.

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

30/03/2005 09:06:00
Quote Anchor link
Je hebt een database gemaakt? Zeker is Access?

Elwin

Marcel Esten

Marcel Esten

30/03/2005 16:27:00
Quote Anchor link
ik heb een mysql database en deze wil ik gebruiken in mijn website. Moet ik de database in e root dir zetten of hoe gaat dit in zijn werk.

Ik heb de website bij nutsonline, dit is een kabel provider in maastricht. Ik kan gebruik maken van PHP op de gebuikte webserver. Kan ik dan automatisch gebruik maken van MySQL of is dit ook weer per provider apart.

Gr Marcel

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

30/03/2005 16:32:00
Quote Anchor link
Dat is per provider apart. MySQL dient geïnstalleerd te zijn alvorens je het kan gebruiken.

In een dergelijk geval kan een SQL-dump importeren in de database bij de host al genoeg zijn.

Kijk even bij de specs van je kabelboer of je de beschikking hebt over MySQL.

Elwin

Marcel Esten

Marcel Esten

30/03/2005 16:42:00
Quote Anchor link
Heb toevallig net een mail gekregen van hun, het wordt niet ondersteund!

Gr

Marcel Esten

Marcel Esten

30/03/2005 18:58:00
Quote Anchor link
maar effe nog iets anders

De zin:

In een dergelijk geval kan een SQL-dump importeren in de database bij de host al genoeg zijn.

daar begrijp ik geen bal van!!!

Gr

Winston Smith

Winston Smith

30/03/2005 19:08:00
Quote Anchor link
SQL dump: je slaat gegevens uit de ene database op, en voert de dump vervolgens in bij de andere database. Hoef je niks zelf in te voeren ;)

30/03/2005 19:11:00
Quote Anchor link
Exporteren in phpMyAdmin.

Het programma zet jouw database dan om in een lijst van SQL commando's.

Je kan het ook exporteren als bv. CSV file, dit is echter veel werk want dan moet je de tabelen eerst aanmaken voordat je de gegevens erin kan importeren

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.