Database weer
C -
14/03/2013 14:07:42Hallo allen,
Voor mijn opleiding moet ik een datacrawler voor facebook maken en daar statestieken van halen
het moet met een database werken en als doelgroep hebben wij de horeca.
voor de horeca is het weer ook heel erg belangrijk voor de statestieken.
Nu was mijn vraag of iemand hier een database kent die automatisch geupdate wordt die ik kan gebruiken?
Met vriendelijke groet,
Cyvan
Voor mijn opleiding moet ik een datacrawler voor facebook maken en daar statestieken van halen
het moet met een database werken en als doelgroep hebben wij de horeca.
voor de horeca is het weer ook heel erg belangrijk voor de statestieken.
Nu was mijn vraag of iemand hier een database kent die automatisch geupdate wordt die ik kan gebruiken?
Met vriendelijke groet,
Cyvan
PHP hulp
25/11/2024 07:05:38Dus met andere woorden: Wij moeten dus al het werk voor je doen, gezien je wat kant en klaars zoekt?
Lijkt me verre van netjes.
Lijkt me verre van netjes.
Gewijzigd op 14/03/2013 14:12:26 door - Ariën -
C -
14/03/2013 14:16:26Ik ben zelf ook aan het zoeken, maar wat ik tot nu toe gevonden heb is een txt bestand van het KNMI.
hierbij is echter dat we dan zelf de database zelf moeten gaan updaten en aangezien de datacrawler zelf blijft zoeken (althans dat wordt de bedoeling) dan is het nogal lastig om dagelijks de datebase zelf te updaten.
(of iemand moet hier een andere manier voor hebben)
Met vriendelijke groet,
Cyvan Oort
hierbij is echter dat we dan zelf de database zelf moeten gaan updaten en aangezien de datacrawler zelf blijft zoeken (althans dat wordt de bedoeling) dan is het nogal lastig om dagelijks de datebase zelf te updaten.
(of iemand moet hier een andere manier voor hebben)
Met vriendelijke groet,
Cyvan Oort