Dataserver opzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

C# ontwikkelaar

Functie omschrijving Werk jij graag met C# en het .NET framework in een leuk familiebedrijf? Lees dan snel verder! Jouw takenpakket hierbij is: Je gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving (ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de omgeving van Best en is een echt familiebedrijf. Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met

Bekijk vacature »

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Fullstack JavaScript Developer Webapplicaties

Bedrijfsomschrijving Voor deze organisatie ben ik op zoek naar een getalenteerde Fullstack JavaScript Developer. Ze is een snelgroeiend software development agency dat zich richt op het ontwikkelen van moderne webapplicaties en complexe systemen voor haar klanten. Ze is gevestigd onder de rook van Utrecht en heeft als doel om tot de top van de Nederlandse agencies te behoren. Deze organisatie maakt softwareoplossingen voor verschillende soorten bedrijven. Innovatie staat hoog in het vaandel en je zult dus met nieuwe technieken aan de slag gaan. Ze hebben klanten in vele branches zitten, zoals retail, finance, gezondheid en onderwijs. De diverse klanten zorgen

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Thomas

Thomas

15/01/2008 20:39:00
Quote Anchor link
Hallo. Ik heb thuis een kleine computer als server draaien, met alle muziek en films die ik heb. Nu wil mijn vriendin ook tot die films en muziek beschikken, en heb ik geen zin om iedere week mijn externe schijf te gaan verzeulen. Kan ik op de een of andere manier ervoor zorgen dat zij naar een bepaalde site gaat, inlogd, en dàn mijn bestanden kan bekijken?

Groetjes.
Thomas

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 14:01:04

15/01/2008 20:47:00
Quote Anchor link
Wat dacht je van een ftp server opzetten?
klik

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

15/01/2008 20:51:00
Quote Anchor link
VPN opzetten, kan je thuis ook nog eens tegen elkaar CS'en via het netwerk en van elkaars printer gebruik maken.

Thomas

Thomas

15/01/2008 21:03:00
Quote Anchor link
Thuis werk ik met gedeelde mappen, en ik heb al een gedeelde printer. Dus dat werkt prima. Ik heb nu firezilla gedownload. alleen moet ik nu connecten naar een server. Welke moet dit zijn, en waarom.

Edit:
ik heb twee harddisken, eentje met windows en programma's, en een met alle films en albums. is het niet mogenlijk dat ze ergens inlogd, en dan op die harddisk terechtkomt? Dan hoef ik niet altijd bestanden op via ftp te uploaden oid..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thomas

15/01/2008 21:39:00
Quote Anchor link
Je moet kiezen voor de filezilla server.
Het beheerprogramma voor de filezilla server moet connecten naar localhost.

Thomas

Thomas

15/01/2008 21:43:00
Quote Anchor link
Die heb ik gedownload en geinstaleerd. Dus, gewoon 127.0.0.1 laten staan, en conecten. Oke. Maar, hoe zorg ik er dan voor dat ik bestanden in dat ding zet, en hoe kan mijn vriendin vanuit een ander ip dat openen?

15/01/2008 21:48:00
Quote Anchor link
Je moet via dat beheer programma een gebruiker toevoegen en aan deze gebruiker een mappen toewijzen en rechten.

Vervolgens moet je in je router de jusite porten forwarden en eventueel je firewall aanpassen. Je externe ip adres doorgeven aan je vriendin en ze moet er opkunnen.

- SanThe -

- SanThe -

15/01/2008 21:52:00
Quote Anchor link
Tip: Als je vriendin een vast ip-nummer heeft, geef dan alléén dat ip-nummer toegang tot de port-nummers in je firewall.

Thomas

Thomas

15/01/2008 21:58:00
Quote Anchor link
Ik heb gebruikers aangemaakt, en een map toegewezen. de hele harddisk. Tot zover geen probleem, maar, de router die wij gebruiken is beveiligd, en alleen mijn vader kan daarop. Ik weet niet hoe hij staat ingesteld. Ik ging net naar watismijnip.nl en daar kreeg ik mijn ip tezien. Als ik naar dat ip surf krijg ik een authorizationscherm van onze router te zien. Wat kan ik hieraan doen?

15/01/2008 22:04:00
Quote Anchor link
Je router ondersteund geen loopback (surfen naar je eigen externe ip adres).
Als je vriending naar dat ip adres surft krijgt zij gewoon een scherm met server geeft geen antwoord o.i.d.
Vraag aan je vader of hij de juiste poorten voor ftp foward naar jouw pc.

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:10:00
Quote Anchor link
klopt :) mijn vriendin ziet gewoon kan pagina niet weergeven.

ik ben inmiddels ingelogd op de router, maar ik vind niets als ip forwarding.

Iemand bekend met een Thomson Speedtouch 500 series?

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

15/01/2008 22:11:00
Quote Anchor link
Ik zou gaan voor de VPN oplossing.

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:16:00
Quote Anchor link
Jurgen. wil je mij dan ongeveer uitleggen wat ik nodig heb, hoe het werkt en hoe makkelijk het is voor mijn digibetische vriendin :P

15/01/2008 22:17:00
Quote Anchor link
klik en dan denk ik kiezen voor FTP

meeste speedtouch dingen zien er zo uit: klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:21:00
Quote Anchor link
Heb nu dit, maar daar staat FireZilla niet bij
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/SpeedTouch580/SpeedTouch580index.htm

Sorry, ik moet beter lezen. Default.

15/01/2008 22:22:00
Quote Anchor link
Kiezen voor FTP die staat er wel bij.

- -

- -

15/01/2008 22:23:00
Quote Anchor link
Speedtouch heb ik ook, doe bij uitvoeren-> cmd en typ in ipconfig.

Kijk wat je eigen ip is (wss iets met 10.0.0.*, en anders 192.1.1.*) en ga naar die url.

In je router configuratie kijk je naar "NAPT" en voeg je daar je eigen ip adres in met de juiste poort. Die staat dan open voor iedereen. Met de gebruikers via Filezilla kun je vervolgens toestemmingen gaan geven e.d.

Hoop dat dit je genoeg zegt, en anders mag je me wel even toevoegen op msn (pm me voor msn) :-)

Edit:
O, je heb het al gevonden, had bericht van 22:17 als laatste gezien
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - -

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:27:00
Quote Anchor link
Ik heb de ftp instelling goedgezet. Dus nu moet het zichtbaar zijn... ff nakijken

- -

- -

15/01/2008 22:32:00
Quote Anchor link
Beta testers nodig? Lol!

Thomas

Thomas

15/01/2008 22:37:00
Quote Anchor link
Mijn vriendin word nu doorverwezen naar google die zegt "ipadress" kunnen geen zoekbewerkingen kunnen worden gevonden.

15/01/2008 22:39:00
Quote Anchor link
Ze moet wel een ftp client gebruiken he. Bijvoorbeeld filezilla client

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.