Dataverkeer inschatten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Modern, innovatief en Informeel bedrijf waar veel mogelijk is Werken met diverse robot merken Meehelpen met inbedrijfstellingen bij de klant De organisatie Hier ga je aan de slag Dit groeiende bedrijf van totaaloplossingen in de automatisering van productieprocessen, is hoofdzakelijk actief in de Benelux. Vanuit het kantoor in regio Amersfoort worden veel oplossingen geboden in de vorm van robotica. Geen project is hetzelfde wat garant staat voor bijzonder veel afwisseling. De bedrijfsgrootte is ongeveer 80 man. Van gerobotiseerde machinebeladingen tot aan assemblage automatiseringen wordt vanuit krachtige engineering maatwerk equipment geleverd.

Bekijk vacature »

Full stack Python developer

Functie Samen met andere collega’s (een product owner, een software manager en een ervaren ontwikkelaar) ga jij onze producten verder ontwikkelen. Jouw verantwoordelijkheden zullen bestaan uit: – Verder wil gaan met de ontwikkeling van onze bestaande producten; nieuwe features! – Meedenkt over de roadmap van onze producten – Als sparringpartner kan optreden op het gebied van development – Zelf ook nieuwe ideeën op tafel durft te leggen en deze van scratch af aan wilt bouwen Hieronder ook een paar voorbeelden van projecten waar we momenteel mee bezig zijn of binnenkort aan willen beginnen: – Real-time interactie creëren in onze web

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Ervaren Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als ervaren developer zul je hiernaast ook andere developers assisteren en waar nodig de leiding nemen in het project.

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Jij als developer gaat ons helpen onze producten verder te ontwikkelen en in te zetten in de markt. Op dit moment bestaat ons SaaS product uit 3 componenten die zowel los als in een pakket gekocht kunnen worden. Het gaat hier om een online kaartapplicatie, een workflow tool en een monitoring tool. Momenteel zijn wij 3 jaar geleden gestart met de ontwikkeling. De tech-stack waarmee we werken is voornamelijk Javascript, Vue.js en Python. Daarnaast gebruiken wij FaundaDB als database en werken we veel met GIS applicaties. De uitdaging die we momenteel hebben is dat we momenteel een intern team

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Typescript Developer / Cloud platform

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het cloud platform; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het cloud platform; Sparren met de business. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er veel voor. Als Typescript ontwikkelaar word je onderdeel van het team gericht op de (door)ontwikkeling van hun eigen cloud platform welke wordt

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Roosendaal, ontwikkel je als PHP Developer niet alleen webapplicaties, maar ben je verder ook gefocust op het continu inspelen op nieuwe trends en ontwikkelingen m.b.t software development. Naast het bouwen van webapplicaties, ontwikkelen zij ook webshops en websites voor gave opdrachtgevers! Wat ga je doen? Het schrijven van schone en efficiënte codes volgens het Symfony framework; Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony-framework; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het Symfony framework; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar ABAP

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving De kandidaat zal worden ingezet binnen een van de DevOps teams binnen SCI (Service Centrum Inburgering) voor het ontwerpen en bouwen in SAP ABAP van de binnen SCI gebruikte informatiesystemen. Voornaamste voorkomende werkzaamheden zijn het aanpassen van en bouwen van nieuwe programmatuur in ABAP (Objects), waarbij ook gebruikt wordt gemaakt van DDD (Domain Driven Design) en het opstellen/aanpassen van Functionele/Technische ontwerpen. Daarnaast moeten ook formulieren met SAP Smartforms worden aangepast. Verder speelt de overgang naar SAP4Hana en SAP CPI. Vanwege het veelvuldig gebruik van SAP PO is kennis hiervan een pré. Achtergrond opdracht Momenteel werken meerdere DevOps teams

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Mitch X

Mitch X

18/08/2004 17:39:00
Quote Anchor link
Ik zit eraan te denken een betaalde host te gaan nemen om webruimte te hebben die 'altijd' online is.
Het probleem is echter dat een hoop hosts datalimieten hebben van laten we zeggen 5 tot 25 GB.
Mijn site zal voornamelijk uit pagina's (opgebouwd uit afbeeldingen (GD enz :P)) bestaan en misschien een paar bestandjes.
Hoeveel GB zou te doen moeten zijn?

Met hoeveel GB doe jij het Bas?
Gewijzigd op 18/08/2004 17:39:00 door Mitch X

PHP hulp

PHP hulp

18/12/2024 07:46:26

Marien xD

Marien xD

18/08/2004 19:51:00
Quote Anchor link
Ik zou een beetje kijken hoe populair je site in een termijn van 3 maanden gaat worden. Als je veel plaatjes heb zou het wel aardig wat kunnen worden.

Je zou het uit kunnen rekenenen:

aantal mb site * verwachte aantal unieke bezoekers. Dan kom je er ongeveer wel uit denk ik. Misschien iets meer nemen zou verstandig kunnen zijn.

Arend a

Arend a

18/08/2004 20:50:00
Quote Anchor link
Als je site nog geen/niet veel bezoekers hebt, heb je aan 5 gig meer dan genoeg. Zoek een provider uit waar je mee kan groeien.

B a s
Beheerder

B a s

18/08/2004 21:31:00
Quote Anchor link
phphulp trekt alleen al 7 gig per maand :/

Mitch X

Mitch X

18/08/2004 21:33:00
Quote Anchor link
WoW nooit gedacht dat het voor die tekst all1 7 Gieg zou zijn :\

SerpenT

SerpenT

18/08/2004 22:10:00
Quote Anchor link
ik hoef met voorlopig nog geen zorgen te maken over een hosting ofzo, want ik krijg deze maand nog glasvezel internet met FUP datalimiet, en op dit moment is 10Mbit up voor mijn site nog wel genoeg:p

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?
//offtopic
$posts = 200;
$user = Thijs;

echo ($user . " heeft eindelijk " . $posts . " posts");
?>
Gewijzigd op 18/08/2004 22:13:00 door SerpenT

Mitch X

Mitch X

18/08/2004 22:16:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
<?
// offtopic
echo "Mitch heeft al 1920 posts, ow yeah!";
?>

En ik ga maar eens kijken voor een host met goede upgrade mogelijkheden, of ik zet mijn 2600+ als servertje en koop een 64-bit 3x00+ ofsow :)

SerpenT

SerpenT

18/08/2004 22:41:00
Quote Anchor link
jah maar 200 posts is een rond getal wanneer krijg ik een eigen title zoals admin wannabe, of mag ik dat niet instellen?

Arend a

Arend a

18/08/2004 22:51:00
Quote Anchor link
Hoeveel bezoekers verwacht je dan? Ga je google mirroren ofzo?

18/08/2004 22:58:00
Quote Anchor link
Neej joh, je weet maar nooit :)

@Thijs, bij het nieuwe forum kan je dat zelf instellen, nu gaat ut vanzelf ...

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/08/2004 23:05:00
Quote Anchor link
Quote:
En ik ga maar eens kijken voor een host met goede upgrade mogelijkheden, of ik zet mijn 2600+ als servertje en koop een 64-bit 3x00+ ofsow :)
Het is ook maar net wat je eraan wilt uitgeven...

Elwin

18/08/2004 23:08:00
Quote Anchor link
Jah idd, maar was al van plan die 2600+ weg te doen, beestje wordt 'n beetje te sloom ...

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/08/2004 23:16:00
Quote Anchor link
Owke... Zit ik hier met mijn 2000+ ;)

Als het gewoon voor een hobby website is zou ik die 2600+ dan gebruiken als webserver. Meer dan zat.

Als het nodig mocht zijn kan je altijd nog naar een bedrijf gaan en daar je geld brengen...

Elwin

18/08/2004 23:18:00
Quote Anchor link
Quote:
Owke... Zit ik hier met mijn 2000+ ;)
[knip]
Elwin

Tis maar net wat je eermee doet,
me pa doet voorlopig nog alles wat hij wil doen op 'n P!!! 1000 MHz ... niet veel soeps dus ;)

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

18/08/2004 23:23:00
Quote Anchor link
Njah.. ik doe er niets meer mee dan mijn werk. Spelletjes speel ik nooit meer. Of het moet incidenteel pacman of freecel zijn... En dat trekt die dan nog net.. ;)
Die 1,5 GB aan geheugen krijg ik volgens mij ook nauwelijks vol.

Andere kant juist is mijn pa. Weet ff niet welke processor en MoBo, maar 2 GB geheugen, 160 GB S-ATA, 128 MB nog-wat videokaart en nog wat andere dikke poep... leuke bak, maar wat doet die ermee... het zelfde als ik:

Internet, e-mail, (school)werk, spreadsheetje en een CD-tje branden.. :D Oh ja.. MP3 en een filmpje...

Elwin (nooit zo goed geweest in al die tropische videokaarten, processoren en moederborden)

[Edit: Typo]
Gewijzigd op 18/08/2004 23:24:00 door Elwin - Fratsloos

Arend a

Arend a

19/08/2004 02:22:00
Quote Anchor link
Elwin, een man naar mijn hart.

Ik doe alles wat ik wil op een celeron 900. Webbakken bij mij zijn pentiums 133 of iets dergelijks; iets meer als ik dr ook nog iets op wil compilen. Dat je 2600+jes nodig hebt als webbakken is compleet absurd. Laat die cpu cycles aan iets nuttigs teloor gaan anders.

St.Chessere

St.Chessere

19/08/2004 09:11:00
Quote Anchor link
Je kan zelf een script maken die berekent voor je hoeveel data je door die kabel heen ramt maar ik weet dat het alleen op win32 platformen kan
Gewijzigd op 19/08/2004 09:17:00 door St.Chessere

B a s
Beheerder

B a s

19/08/2004 09:47:00
Quote Anchor link
ik gebruik thuis een P350 met 512mb geheugen en g-force 2 die ik heb gekregen :o)

speel wel counter-strike, gaat goed, win altijd, maar verder gebruik ik hem ook nergens anders voor dan de bovenstaande activiteiten..

denk dat ik na mijn stage wel een andere computer ga kopen ivm grafisch werken.. 3d filmpjes maken e.d.

Mitch X

Mitch X

19/08/2004 10:01:00
Quote Anchor link
Quote:
[knip]
speel wel counter-strike, gaat goed, win altijd,
[knip]

Opscheppen? Welneej ...

Elwin - Fratsloos

Elwin - Fratsloos

19/08/2004 10:13:00
Quote Anchor link
Njah.. mijn webbak is nu wel ietsje meer dan mijn oude P1 133. Ik heb nu sinds een maand of negen een Duron 1300 op een goedkope MSI met alles er op en eraan (video, NIC) en 384 MB geheugen (SDRAM :D).

Ik heb trouwens mijn oude webbak, die 133 dus, afgelopen zaterdag in de milieustraat achtergelaten. Gelijk met een gestripte K6-2 350.. :D Moest er toch heen om mijn kapotte monitoor te dumpen. Dat is trouwens een best pijnlijke uitgave als je twee dagen terug bent van vakantie.. :D

Elwin

Alfred -

Alfred -

19/08/2004 10:31:00
Quote Anchor link
Quote:
Jah idd, maar was al van plan die 2600+ weg te doen, beestje wordt 'n beetje te sloom ...

Euhm... Ja.... Tuurlijk.... Ik zit hier met een 1800+ :D
Anyway, volgende maand laptopje kopen :D een 3 ghz ofzow :D

Quote:
phphulp trekt alleen al 7 gig per maand :/

zijn er ook ergens stats over hoeveel bezoekers je hebt per dag/maand etc? :) zou wel eens interessant kunnen zijn :D

Pagina: 1 2 3 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.