date time
emre bisey
02/03/2011 10:52:41ik heb een webiste waarbij
ik dus instelingen moet opslaanin een database
met php haal ik de instelingen op en stop ik ze in mysql
maar het probleem is dus dat er datum bij zit
de datum in mysql is standaard
yyyy-mm-dd hh:mm:ss
en ik wil hem graag(zoals ik hem in php heb):
dd-mm-yyyy hh:mm
in mysql heb ikhet wel gevonde hoe hetmoet maar nu moet ik hem
dus in php invoeren zodat ik hem gewoon kan opslaan
in mysql is het
select date_format('2010-12-05 13:05:20', '%d-%c-%Y %H:%i');
zo laat die in mysql dus zien hoe ik het wil maar alleen als ik dit uitvoer en nu moet ik het hebben bij het opslaan van de instellingen die worden meegegeven (met instelingen bedoel ik dus bijv: linksom ,rechtsom , snelheid etc.
het gaat om een bewegende popup)alleen de administrator kan de instellingen wijzigen en de gebruikers op de site krijgen dus die popup te zien met de instelingen die de administrator heeeft doorgegeven.
ik dus instelingen moet opslaanin een database
met php haal ik de instelingen op en stop ik ze in mysql
maar het probleem is dus dat er datum bij zit
de datum in mysql is standaard
yyyy-mm-dd hh:mm:ss
en ik wil hem graag(zoals ik hem in php heb):
dd-mm-yyyy hh:mm
in mysql heb ikhet wel gevonde hoe hetmoet maar nu moet ik hem
dus in php invoeren zodat ik hem gewoon kan opslaan
in mysql is het
select date_format('2010-12-05 13:05:20', '%d-%c-%Y %H:%i');
zo laat die in mysql dus zien hoe ik het wil maar alleen als ik dit uitvoer en nu moet ik het hebben bij het opslaan van de instellingen die worden meegegeven (met instelingen bedoel ik dus bijv: linksom ,rechtsom , snelheid etc.
het gaat om een bewegende popup)alleen de administrator kan de instellingen wijzigen en de gebruikers op de site krijgen dus die popup te zien met de instelingen die de administrator heeeft doorgegeven.
PHP hulp
24/11/2024 00:50:55emre bisey
02/03/2011 11:01:38daar was sql dit is php en als ik daar met php aankom dan gaan ze weer zeiken
niet de juiste topic dit dat
niet de juiste topic dit dat
Joren de Wit
02/03/2011 11:17:20Je vraag sluit precies aan op je eerdere vraag, daar hoef je dus geen nieuw topic voor te openen. Je mag gewoon verder gaan in je oude ;-)