db gegevens koppelen aan een link

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »

Joren de Wit

Joren de Wit

09/10/2006 18:38:00
Quote Anchor link
Het grote verschil tussen javascript en php is dat javascript client side draait en php server side. Op die manier kun je met php dus ook niet zomaar clientside bepaalde bestandjes gaan draaien.

Het voorbeeld dat je geeft over inloggen is toch niet helemaal hetzelfde. Alles wordt serverside afgehandeld en de gegevens van de gebruiker worden serverside opgeslagen. (Enige uitzondering is het gebruik van cookies).

Zoals ik al eerder zei, je zult een volgende opzet moeten hebben:
php -> [serverside tussenstap] -> clientside .exe

Ik heb hier echter geen ervaring mee, en ook geen idee of dit mogelijk is. Het is maar een idee hoe ik me kan voorstellen dat je het werkend kunt krijgen. Maar ja, hoe je die 'tussenstap' moet programmeren? Ik heb geen idee.

Wat betreft het meegeven van variabelen in een link, dat kan op de manier zoals ik al eerder in de voorbeeldjes heb aangegeven.

PHP hulp

PHP hulp

19/11/2024 06:30:31

Herman

herman

09/10/2006 18:47:00
Quote Anchor link
dank je voor de uitleg blanche..
Door alle drukte en rompslomp ben ik gewoon te vergeten wat jullie me vroegen met betrekking tot die exe file
,, die is namelijk zo geprogrammeerd om waarders aan te nemen bij het openen van een room..
dus het enige wat ik nodig heb is die link die een aantal waarders moet kunnen mee geven.. die exe file zal die waardes overnemen en de juiste locatie overnemen . dus over de exe file hoef ik me geen zorgen te maken dat is geregeld denk ik

Joren de Wit

Joren de Wit

09/10/2006 18:48:00
Quote Anchor link
Maar staat die exe bij de client of op de server? Als hij namelijk bij de client staat ben ik bang dat je hem niet zondermeer kunt uitvoeren...

Herman

herman

09/10/2006 18:52:00
Quote Anchor link
Heel goed punt blanche.