De nieuwe OOP tut

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

17/04/2007 23:40:00
Quote Anchor link
Heeft iemand al gemeld dat je die niet in het lijstje van de laatste tuts ziet?
Tenminste ik zie hem niet alleen bij de reacties

PHP hulp

PHP hulp

14/01/2025 04:01:05

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

17/04/2007 23:49:00
Quote Anchor link
Inderdaad, valt me nu ook op. Eens even snuffelen.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

17/04/2007 23:51:00
Quote Anchor link
Is al de hele dag zo :)

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

18/04/2007 00:00:00
Quote Anchor link
Volgens mij heeft het te maken met de categorie 'overigen' waaraan hij toegekend is. Helaas kan ik niet in de PHP code, maar misschien kan Bas er naar kijken.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

18/04/2007 00:05:00
Quote Anchor link
Ja en wellicht kan bas een categorie OOP erbij maken gezien ik OOP best wel essentieel vindt in het algemeen bij welke programmeertaal dan ook.

Maar goed, ben net thuis gekomen en nog eventjes nagelopen wat de reactie's waren op de tutorial dan kan ik daar morgen weer mee verder want het een en ander is nog niet zoals het hoort en dat komt door mijn eigen misvattingen soms en hoe ik zelf programmeer in OOP terwijl ik toch een goede algemene 'zoals het hoort' tutorial wil maken, meerdelig..

Dus het begin moet goed zijn.

Goed we gaan de wereld van de andere kant bekijken (oogjes dicht).

EDIT: (schoot me wat te binnen en wilde niet bumpen)

*offtopic*

Nouja ook wel niet, maar het gaat om mijn Tutorial en ligt het aan mij of ben ik *zwevende* geweest die avond dat toen ik de tutorial ging aanmaken dat ik iets las van dat je later pagina's kan toevoegen of verwijderen?

Heb ik dat verkeerd gezien?

Het is niet een verzoek tot en dat ik het nu nodig heb maar ik denk het misschien nodig te hebben om nog een pagina toe te voegen maar mischien neem ik het onderwerp mee naar de volgende deel.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Eris -

Eris -

18/04/2007 07:36:00
Quote Anchor link
Even een verklaring waarom hij niet in de overzicht gekomen is is simpel

Door een fout in het systeem moet je de hele process door lopen om te worden toegevoegd in het systeem. Wanneer je dat niet doet door dat je tot de conclusie bent dat je te veel pagna's hebt op gegeven komt hij niet in de "laatste" tutorials te recht.. En de pagina afsluit omdat je klaar bent is de tutorail al geplaatst in de database. Hellaas komt hij niet in de laatste tutorials..

Ik weet dat dit een buggy systeem is. En ik weet dat dit probleem er al voor minimaal 2 jaar aanwezig is. (Sinds het begin van deze versie)

Zo ver ik het weet dat je later pagina's kan toevoegen of verwijderen is onzin want dat is niet mogelijk...

Arjan Schuurman

Arjan Schuurman

18/04/2007 08:47:00
Quote Anchor link
Roelofs schreef op 18.04.2007 00:05:
Ja en wellicht kan bas een categorie OOP erbij maken gezien ik OOP best wel essentieel vindt in het algemeen bij welke programmeertaal dan ook.

Het is toch: 'Ik vind'?? Of vergis ik me...

- wes  -

- wes -

18/04/2007 08:54:00
Quote Anchor link
mie·ren·neu·ken (ww.)
1 [inf.] muggenziften

B a s
Beheerder

B a s

18/04/2007 08:59:00
Quote Anchor link
Hij stond nog op non-actief in het systeem. Hij is nu geactiveerd en staat ook bij de laatste PHP tutorials :).

Volgende keer even het hele proces doorlopen als je een tutorial toevoegt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door B a s

Danny Roelofs

Danny Roelofs

18/04/2007 12:39:00
Quote Anchor link
Bas,

Ik heb ook het hele proces doorgelopen maar ik weet denk ik wel de verklaring hiervan. De bewuste avond toen ik de tutorial ging plaatsen en de laatste stap werd doorgenomen faalde een script om de post data te verwerken.

Kreeg een 'server not found' situatie, en gezien post data in de meeste gevallen nog blijft bestaan heb ik middels een refresh pagina het toen wel doorlopen.

Ik denk dat het daardoor is misgegaan want ik heb alles tot de laatste stap doorlopen wat ik ook kreeg bevestigd door het tutorial systeem.

Daarna kon ik ook niet meer op de site komen omdat er een adverentie blok was die de het inladen van de website tegenhield.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs

Dizzy

Dizzy

18/04/2007 12:51:00
Quote Anchor link
Roelofs schreef op 18.04.2007 12:39:
Bas,
Daarna kon ik ook niet meer op de site komen omdat er een adverentie blok was die de het inladen van de website tegenhield.

Jup heb hetzelfde voorgehad :| Waneer kon jij terug op de site? ik heb gewoon het laten rusten en de volgende dag er terug op proberen te gaan.

Baarr

Baarr

18/04/2007 13:24:00
Quote Anchor link
Ik heb gewoon ff

127.0.0.1 URLVANADVERTENTIE

in mijn

c:\windows\drivers\etc\hosts file gezet, was weer lekker snel ;-)

B a s
Beheerder

B a s

18/04/2007 14:45:00
Quote Anchor link
Probleem opgelost!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.