De PHPhulp kroeg
Dit topic is gewoon ontstaan omdat ik vond dat er zo'n topic mist. Uiteraard moet het wel voldoen aan onze gedragregels, maar dat snappen we allemaal vast wel, hé?
Ga maar lekker los allemaal, tap een biertje (zelfbediening) en maak het hier gezellig in de officiële PHP hulp kroeg.
Gewijzigd op 08/01/2022 01:29:14 door - Ariën -
Vooral omdat ik een site heb overgenomen.
Ballonfigurensite.nl.
Werk aan de winkel om deze weer hip te maken.
In plaats van virtueel bierdrinken zouden we ook kunnen proberen om de site naar het niveau te tillen dat je anno 2022 van een beetje webdeveloper mag verwachten.
- Ariën - op 08/01/2022 02:24:57:
Ballonfigurensite.nl.
Ballonfigurensite.nl.
Maak je zelf ballonfiguren?
Ward van der Put op 08/01/2022 16:49:58:
In plaats van virtueel bierdrinken zouden we ook kunnen proberen om de site naar het niveau te tillen dat je anno 2022 van een beetje webdeveloper mag verwachten.
Het zou natuurlijk ook allebei kunnen, virtueel bier (of wat dan ook) drinken én de site naar een hoger niveau tillen. Echter is dit iets waar al jaren over wordt gepraat op het forum, zonder dat er iets verandert. Ik vermoed dan ook dat deze wens bij de eigenaar niet leeft of weinig prioriteit heeft.
Ozzie PHP op 08/01/2022 22:41:26:
Jazeker...
Sinds een maandje of drie. Ik ben nog amateur, maar ik kan er aardig mee overweg en heb bovendien bij een 'master' een workshop gedaan. ;)
Gewijzigd op 09/01/2022 01:05:09 door - Ariën -
- Ariën - op 08/01/2022 02:24:57:
Ballonfigurensite.nl.
Ballonfigurensite.nl.
Vandaar de gebruikte test afbeeldingen in mijn galerij:)
Gewijzigd op 09/01/2022 13:48:08 door - Ariën -
- Ariën - op 09/01/2022 00:58:54:
Jazeker...
Sinds een maandje of drie. Ik ben nog amateur, maar ik kan er aardig mee overweg en heb bovendien bij een 'master' een workshop gedaan. ;)
Ozzie PHP op 08/01/2022 22:41:26:
Jazeker...
Dat ziet er leuk uit :-) Was je toe aan een nieuwe hobby?
Ja, het idee vond ik in een boek, en uiteindelijk was het best verslavend. Op YouTube staan bovendien ook een hoop ideeën.
Ah oké, wel geinig. Weer eens iets anders dan programmeren :-)
Momenteel ben ik bezig met het vervangen van mijn 10 jaar oude adminbackend (plus tig revisies) van mijn site naar wat moderners. Templates, classes, Composer-packager, overzichtelijker....
En natuurlijk de overgenomen website die ik ga vernieuwen.
Gewijzigd op 09/01/2022 14:28:04 door - Ariën -
Nou, je hebt voorlopig in ieder geval weer wat te doen dan ;-)
Ward van der Put op 08/01/2022 16:49:58:
Niet dat ik niets kan bedenken, maar welk(e) aspect(en) van de site bedoel je precies?
Zojuist ben ik even bezig geweest met het uitlezen van mijn pakketjes vanuit Composer die ik in mijn nieuwe CMS gebruik. Niet slecht hé? Simpel script, en leest composer.lock uit.
Gewijzigd op 04/10/2023 19:54:53 door - Ariën -