De post moet naar de 'target' in een frame, maar 'action' dan ?
<form name="formulier" action="ZamenhofaKadro.html" target="Zamenhofa.php" method="post">
ZamenhofaKadro.html heeft als inhoud:
<frameset cols="60%,40%">
<FRAME SRC="Zamenhofa.php" name="Zamenhofa">
<FRAME SRC="#" name="alGugla">
</frameset >
De variabelen zijn bestemd voor Zamenhofa.php, waar twee van de drie gebruikt worden in een javascript met variabele url="http://translate.google.com/#|"+allingvo+"|"
Maar helaas komen de drie variabelen daar niet aan, want action="ZamenhofaKadro.html".
Maar als ik action="Zamenhofa.php" in de formulier-definitie opneem krijg ik geen frameset.
Gewijzigd op 25/12/2011 19:54:25 door - SanThe -
Een DIV apart inladen uit een ander bestand is helaas niet toegestaan in HTML. Het is op zich wel een slim idee. Maar ik ben bang dat er geen simpele oplossing voor is.
Je kunt wel gaan werken met frames, maar dan moet je template compleet verbouwd worden, en aan frames zitten ook weer andere nadelen vast.
In mijn geval moet de gebruiker vanuit het linker frame voortdurend externe (variabelafhankelijke) url's oproepen, de inhoud daarvan beoordelen en dat oordeel via sturingselementen (controls) noteren in het linkergedeelte.
Uiteindelijk stuurt hij het linkergedeelte in (submit) en krijgt een door php berekende uitkomst.