Dedicated server - GEZOCHT
Wie is er bekent met een dergelijke onderneming, biedt kwaliteit, service.
Graag meer informatie via PM
Uhm, waarom onder € 39? Dat ga je nooit vinden. Voor dat prijsje vind je met geluk een leuk VPSje.
1sthousing.de
Dedizierter Root-Server X
Freier Datentransfer 100 GB/Monat
Installierte Software SuSE Linux + Confixx 3.0 Pro
Prozessor min. P III 500 oder AMD Duron 1200
Festplatte min. 8 GB
Arbeitsspeicher 128 MB
Setupgebühr € 49,-
Preis / Monat: € 14,99
Voor beginners of kleine projecten een leuk begin.
49 euro opstart kosten, 15 euro per maand.. gewoon via internet bankieren
betalen via IBAN nummer (betaal je geen transactie kosten).
En eventueel, kan je ook een andere dedicated server zelf laten configureren daar met je eigen specificatie's. Je krijgt dan ook een backup server tot beschikking en een remote power(reset) switch.
Ter info:
Downtime van mijn gehuurde server daar: 0.05% over de laatste jaren, en alleen door mijn eigen schuld. Problemen?.. je maakt een ticket, ze lopen naar de server en doen een reset of kijken kort even na wat er aan de hand was (bleef de server hangen?) en binnen 24 uur draait je server weer zonder extra kosten.
Dedizierter Root-Server X
Freier Datentransfer 100 GB/Monat
Installierte Software SuSE Linux + Confixx 3.0 Pro
Prozessor min. P III 500 oder AMD Duron 1200
Festplatte min. 8 GB
Arbeitsspeicher 128 MB
Setupgebühr € 49,-
Preis / Monat: € 14,99
Voor beginners of kleine projecten een leuk begin.
49 euro opstart kosten, 15 euro per maand.. gewoon via internet bankieren
betalen via IBAN nummer (betaal je geen transactie kosten).
En eventueel, kan je ook een andere dedicated server zelf laten configureren daar met je eigen specificatie's. Je krijgt dan ook een backup server tot beschikking en een remote power(reset) switch.
Ter info:
Downtime van mijn gehuurde server daar: 0.05% over de laatste jaren, en alleen door mijn eigen schuld. Problemen?.. je maakt een ticket, ze lopen naar de server en doen een reset of kijken kort even na wat er aan de hand was (bleef de server hangen?) en binnen 24 uur draait je server weer zonder extra kosten.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny Roelofs
Succes....?
edit: blijkbaar kan het. Weet je zeker Danny dat dit geen virtual server is? Ik kan me niet voorstellen dat ruimte voor een rackserver minder dan 39 euro is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer -
http://www.leaseweb.com/nl/products/dedicated-servers/packages/34/?gclid=CKmHytqkqZMCFQNRMAod0hI3nw )
Maar ik wil wel graag weten welke een beetje hoog staat aangeschreven.
Ja zoek maar eens op google op dedicate server dan zijn de eerste in adsense bijna allemaal rond die koers ( vb. Maar ik wil wel graag weten welke een beetje hoog staat aangeschreven.
Voor zo'n prijzen is het aantrekkelijker om te gaan zoeken op de amerikaanse markt, vooral gezien de stand van de dollar t.o.v. euro is minder dan 40 euro wel te halen denk ik..
Heeft er iemand ervaring met leaseweb.com?
Wellicht overige suggesties.
Kijk, als je vraagt naar de service, kan je op je blote voeten aanvoelen dat je voor 40 euro in de maand echt net alle stroomkosten, behuizingskosten en andere kosten eruit kan halen bij hostingboer x die 'em er wel effkes bij in het rack kan pleuren. Als je service verwacht kan je ook narekenen dat service manuren kost, en dat je voor goede service gewoon meer zult moeten neertellen. Voor een hoop projecten zijn virtual dedicated servers ook interessant. Deze kosten minder, maar zijn vaak op slimme wijze verdeeld over meerdere servers (vmware bijvoorbeeld), waardoor je lagere kosten hebt, en een grote uitbreidbaarheid, en makkelijkere opties voor bijvoorbeeld backups e.d.
1,000 GB Bandwidth
Memory: 512 MB RAM
Hard Drive: 80 GB IDE
IP Addresses: 5
99.9% SLA Guarantee
100 Mbps uplink port
(Managed and monitored)
Full root access
$15 setup | $55 /month 35.49 per/maand
*HT staat voor *Tier 1 Bandwidth always takes the fastest known route for incoming & fastest known route for outgoing bandwidth
Hoop dat je hier iets aan hebt dan blijf je zelf onder de 39 euro
Ik ken bwel iemand uit NL die het aanbied voor 45 pe rmaand :P
En wat wil je er allemaal op doen, zodat je een Dedi nodig hebt? Webhosting met SSH lijkt me genoeg? Tenminste, dat is voor mij genoeg. Als je nog een goede, betrouwbare, servicegerichte, niet-te-dure, host zoekt waar je gbtjes krijgt voor je geld, PM maar even!
Maar ik vindt hun support een beetje aan de trage kant.