Deel text niet meer boven in balk

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Frans Meulbroek

Frans Meulbroek

14/06/2014 20:15:07
Quote Anchor link
Ik heb probleem bij na toevoeging van link dat deel van text niet meer op zijn plaats staat.
Het gaat om adres gegevens en mail en facebook logo stond vroeger in rose balk boven in.
Ik krijg het niet meer goed.
Wie weet het probleem?
Het probleem staat op deze site www.desoeteinval.com
Gewijzigd op 14/06/2014 20:17:52 door Frans Meulbroek

PHP hulp

PHP hulp

19/12/2024 13:03:02

Erwin H

Erwin H

14/06/2014 20:44:58
Quote Anchor link
Haal de float van dat stuk tekst af en geef het een position: absolute. Geef vervolgens nog de container een position: relative en volgens mij staat het dan waar je het wil hebben.

- SanThe -

- SanThe -

14/06/2014 20:46:18
Quote Anchor link
Begin eens met de html valid te maken.

W3C Validator: Sorry! This document cannot be checked.
Gewijzigd op 14/06/2014 20:52:46 door - SanThe -

14/06/2014 20:46:35
Quote Anchor link
Ik denk dat je iets aan de stijlen van de navigatie moet aanpassen want als je op index.php bent staat er webshop en daar dus een stuk naar beneden maar als je op snoep.php bent staat er geen webshop en staat de text normaal. je moet in de stylesheets even freubelen hoe je alles weer mooi krijgt. Succes!

Obelix Idefix

Obelix Idefix

14/06/2014 20:52:20
Quote Anchor link
Gebruik Firefox i.c.m. firebug om te stoeien met je pagina/css. Je kunt dan zien wat waar invloed op heeft en testen.
De oplossing van Erwin zal werken. De opmerking van van SanThe is natuurlijk van toepassing.

Je zou ook de breedte kunnen aanpassen van de container; nu 820px naar bv. 850px.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.