delete beveiligiging javascript
Douwe
28/09/2008 12:59:00PHP hulp
24/11/2024 23:12:08--
28/09/2008 13:00:00Ik heb geen idee, maar waarom doe je dit niet gewoon met PHP?
Mijn manier (misschien wel omslachtig, maar dat boeit me niet :-)).
Ik laat mijn bezoeker iets verwijderen. Hij of zij komt op de pagina index.php?actie=verwijderen&id=1. Daar voer ik de volgende controle uit.
Als die GET waarde bestaat, laat ik mijn script een query uitvoeren die het id waar het om gaat verwijdert.. Als die waarde niet bestaat wordt er een bevestiging gevraagd. Als je dan op ja klikt ga je naar dezelfde pagina, maar nu met &verwijderen=ja achter de url, waardoor hij verwijderd zal zijn.
Mijn manier (misschien wel omslachtig, maar dat boeit me niet :-)).
Ik laat mijn bezoeker iets verwijderen. Hij of zij komt op de pagina index.php?actie=verwijderen&id=1. Daar voer ik de volgende controle uit.
Als die GET waarde bestaat, laat ik mijn script een query uitvoeren die het id waar het om gaat verwijdert.. Als die waarde niet bestaat wordt er een bevestiging gevraagd. Als je dan op ja klikt ga je naar dezelfde pagina, maar nu met &verwijderen=ja achter de url, waardoor hij verwijderd zal zijn.
martijn
29/09/2008 23:51:00omdat ik het al volledig heb gecodeerd, en ik er voor een hoop pagina's een stuk code bij moet schrijven wil dat werken. Een javascript schermpje vind ik netter en zou gewoon moeten werken.