DELETE

Overzicht

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

Web Developer

Bedrijfsomschrijving ENGIE Nederland is onderdeel van de beursgenoteerde ENGIE Groep. ENGIE is actief in 70 landen, met wereldwijd 150.000 medewerkers. Als groep is het de missie om bij te dragen aan de verduurzaming van de wereld. ENGIE Energie biedt energiediensten aan particulieren en grootzakelijk en gaat de uitdagingen van de energietransitie aan door het beschikbaar maken van duurzame energie, het streven de klimaatverandering tot een minimum te beperken, leveringszekerheid te bieden en zorg te dragen voor een verantwoord gebruik van de beschikbare resources. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en bio-gas. Functieomschrijving Heb jij veel ervaring

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Medior Java developer

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »
Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:05:01
Anchor link
DELETE
Gewijzigd op 29/08/2015 14:42:03 door Jeroen dj

PHP hulp

PHP hulp

24/12/2024 17:55:07

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:29:00
Anchor link
Dat valt ook niet mee in zo een if-else brei debuggen.

Waarom begin je niet met het schrijven van enkele functies?

Waarom lees ik om de paar regels NAGENOEG dezelfde query. Dit kan toch ook in één keer met behulp van één of enkele variabelen?

Klein voorzetje:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

function logAction($username, $password, $ip, $message)
{

global $sql;

$sql = "INSERT INTO logs (username, password, ip, note, date)
                                        VALUES ('$username', '$password', '$ip', '$message', NOW())"
;
    mysql_query($sql) or die(mysql_error());
}

// functie aanroep:
logAction('Frank', '1234', '127.0.0.1', 'test');
?>
Gewijzigd op 29/08/2015 13:30:38 door Frank Nietbelangrijk

Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:40:00
Anchor link
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:44:40
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:
@Frank_Nietbelangrijk dit heb ik omdat hij de foutmelding/melding door moet geven

Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:47:44 door Frank Nietbelangrijk

Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:49:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:44:40:
Jeroen dj op 29/08/2015 13:40:00:

Maar Jeroen als je verder wilt komen in de wereld van programmeren dan moet je wel iets aan je structuur willen gaan verbeteren. Er zal natuurlijk best welweer een welwillend persoon langskomen die jouw fout gaat aanwijzen maar vijf minuten later sta je weer op dit forum met de volgende vraag lauter omdat je het overzicht verliest omdat je code ongestructureerd is. Maar dat moet je niet willen.

Toevoeging op 29/08/2015 13:46:38:

Bovendien is HERHALEN later BALEN geworden omdat je pagina na pagina moet doorspitten om alle 'code kopieën' te wijzigen omdat je je code wat wilt uitbreiden.

Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.
Gewijzigd op 29/08/2015 13:50:54 door Jeroen dj

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

29/08/2015 13:53:33
Anchor link
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?

Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 13:55:42
Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 29/08/2015 13:53:33:
>> Waar slaat dit nou weer op, ik ben geen coder, ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Je mag eigenwijs zijn hoor. Mij heb je er niet mee. Wel iemand anders, weet je wie?

Ik vraag gewoon of iemand een oplossing weet, ik hoef de code niet te snappen.
Als je me dan gaat vertellen de code te snappen heb je je erzelf mee^^
En Frank reageer aub niet als je het antwoord niet weet, bedankt! :)

Johan de wit

johan de wit

29/08/2015 14:04:26
Anchor link
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.
Gewijzigd op 29/08/2015 14:04:55 door johan de wit

Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:22:13
Anchor link
Johan de wit op 29/08/2015 14:04:26:
Jeroen dat is niet netjes van je, hij helpt jou juist. Stel dat je codes grote deel verwijdert moet worden en nieuwe regels bij geschreven moet worden, dan is de kans heel klein dat je in 1x werkent krijgt, je kan alvast onnodigen stukken verwijderen.

Trouwens als je excuus aan Frank bied dan is je probleem vast opgelost want hij is heel goed in PHP, dus de eerste persoon was ook iemand die je kon helpen en dan jaag je hem weg.

Hij zegt alleen maar dat mn code ongestructureerd is wat mij niks uit maakt, maar hier kom ik niks verder mee :/

Obelix Idefix

Obelix Idefix

29/08/2015 14:39:57
Anchor link
Jeroen dj op 29/08/2015 13:49:42:
ik hoef de code niet te weten, als het maar werkt.

Plaats een vacature. Is hier geen afhaalchinees.

Waarom telkens de bovenstaande reactie steeds volledig quoten?

Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 14:42:24
Anchor link
Mensen op dit forum zijn zo eigenwijs he, ik huur wel iemand in om dit te fixed, cya fags
Gewijzigd op 29/08/2015 14:43:33 door Jeroen dj

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

29/08/2015 15:02:21
Anchor link
MAD CUZ BAD

Jeroen dj

Jeroen dj

29/08/2015 15:03:01
Anchor link
Thomas van den Heuvel op 29/08/2015 15:02:21:
MAD CUZ BAD

Heb gister met me site anders 400$ verdient dus kan niet klagen hoor^^

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/08/2015 15:52:54
Anchor link
Bij gebrek aan een openingspost en geen fatsoenlijke discussie doe ik dit topic maar dicht.
Gewijzigd op 29/08/2015 15:53:50 door - Ariën -

Dit topic is gesloten.

Overzicht

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.