Deleten van berichten
peter schreef op 12.04.2009 17:06:
Ik moet toegeven dat in het eerste bericht duidelijk genoeg is aangegeven wat het probleem van de beste man is, en als Moderator zijnde dien jij je hoe dan ook als een professional op te stellen niet als een 12 jarige.
Maar goed, dat zal ook wel de reden zijn dat deze site lang zo populair niet is als phpfreakz...
Maar goed, dat zal ook wel de reden zijn dat deze site lang zo populair niet is als phpfreakz...
Verschrikkelijk. Men deelt hier iets mede en dat wordt nou niet opgepakt als vraag. Er wordt een kleine omschrijving gegeven van het script, vervolgens het script, maar niet waar het nu precies fout gaat en wat er dan wel fout gaat. Onzin dus om hier serieus uit te gaan zitten pluizen wat nu precies de fout is.
Bovendien, als men hier vaker op het forum zit zou men moeten weten dat wij altijd foutmeldingen e.d. nodig hebben en dat die hier óók niet gegeven is. Het is dus een start-topic waar niemand iets mee kan.
De reactie van SanThe is dus niet meer normaal. Als men zich nu nog gaat bekommeren om het feit dat SanThe dan een moderator is... dát is kinderachtig. Moderators zijn nog steeds mensen, en ik had precies hetzelfde als SanThe kunnen reageren, net als jij. Feit dat SanThe dus moderator is heeft hier niets mee te maken.
Jezpur schreef op 12.04.2009 18:57:
... Bovendien, als men hier vaker op het forum zit ...
Wel ja, het gaat om een vrij nieuwe geregistreerde, maar ja ...
Trouwens, een mens vinden met een IQ van 4,5 is niet zo evident hoor. Zoek zelf eens op hoe de IQ-curve werkt.
Is de auteur van de vraag eigenlijk nog geïnteresseerd in een antwoord?
Laat iets weten.
Goemans schreef op 11.04.2009 22:03:
"delete.php?id=id_van_bericht" werkt niet hoor ;p Het enige waar ik in feite nog moeite mee heb is hoe ik de waarde van 'id' moet doorsturen naar delete.php. Hoe ik die kan bepalen dus. Met andere woorden: hoe kan ik de waarde van het ID van die post bepalen?
Dat werkt uiteraard wel. Je moet dan wel die id met GET opvangen, niet met POST. Uiteraard zorg je er ook voor dat delete.php enkel werkt bij admins.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Emmanuel Delay