Design maken

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Java Developer

Java Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer werk jij samen in een multidisciplinair ontwikkel team met 1-2 Senior .NET developers, twee front-end developers, Data Scientists en één UX designer. Als team werken jullie aan het ontwikkelen van een Cloud based applicatie en aan het stabieler maken van deze applicatie. Ook unit testing gaat erg belangrijk worden in jouw nieuwe functie. Samen met de Senior .NET ontwikkelaar wordt jij verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de API. Jullie werken met veel data en incidenteel komen er ook data vraagstukken en zullen er wat queries gedraaid moeten worden. Dit betekend dat jij veel gaat werken met

Bekijk vacature »

Creatieve Front-end developer gezocht!

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Oracle APEX Ontwikkelaar (3.500-6.000 euro)

Bedrijfsomschrijving Ben jij een getalenteerde Oracle APEX ontwikkelaar met minimaal één jaar ervaring in het ontwikkelen van Oracle APEX-applicaties? Ben je gepassioneerd over het ontwikkelen van bedrijfskritische oplossingen en wil je werken bij een toonaangevend consultancybedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou! Deze organisatie beschikt over zowel inhouse als externe projecten, maar bovenal over een sterk team en netwerk van opdrachten waardoor jij jezelf verder kunt ontwikkelen. Het team bestaat uit een aantal junior en medior developers, maar vooral uit senioren. De business unit managers binnen het team zijn mensen die hun vak verstaan en zelf als Oracle APEX

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »
Aaron

Aaron

09/01/2009 20:58:00
Quote Anchor link
Hallo,

Altijd als ik een website probeer te maken lukt het script me aardig maar het design is altijd in één woord lelijk.
Voor zover het me lukt probeer ik gebruik te maken van photoshop.

Heeft iemand misschien tips over waar ik op moet letten en in welke volgorde ik het aan moet pakken?

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 01:42:58

Jesper Diovo

Jesper Diovo

09/01/2009 21:03:00
Quote Anchor link
Kleurcombinaties! http://kuler.adobe.com/ kan ik je aanraden, staan hele mooie op ;-).

Midas

Midas

09/01/2009 21:20:00
Quote Anchor link
Wat ook kan helpen is jezelf 2 vragen stellen:
1. Wat voor content moet ik kwijt in de layout?
2. Waar kan ik dat dan het beste plaatsen?

Aaron

Aaron

10/01/2009 13:19:00
Quote Anchor link
Ok, tnx allebei:) Met behulp van jullie tips heb ik dit design gemaakt:

(www.bni-online.nl/lay-out.png). Het is een begin maar willen jullie svp een eerlijk oordeel over dit geven?

Sander

Sander

10/01/2009 14:08:00
Quote Anchor link
Heeft wel wat meer nodig als je't mij vraagt :)

eerst en vooral (wat ik doe) in photoshop maak ik dingen die met CSS niet of moeilijk mogelijk zijn. Je layout daar is 100% mogelijk in css dus daar heb je geen photoshop voor nodig.

Als je een site maakt is één van de belangrijkste dingen je navigatie!
Gebruikers moeten snel de navigatie vinden en deze moet gebruiksvriendelijk zijn.

Je kan ook bijvoorbeeld eens zoeken naar mooie CSS-navigatie menu's en rond je menu je design opbouwen.

Probeer eens te googlen naar webdesign of webtemplate tutorials enz. gewoon om toffe ideetjes op te doen die je dan je persoonlijke 'touch' geeft :)

Ik hoop dat je hier toch al wat verder mee geholpen bent

- -

- -

10/01/2009 15:14:00
Quote Anchor link
Als ik naar je design kijk zie ik dat je erg beginnend bent op design-gebied. Ik bedoel dit verder niet aanvallend o.i.d., ooit fabriceerde ik ook dit soort designs. Ik denk dat het het beste is als je doorgaat met designen, blijf proberen, gebruik tutorials, bekijk andere mooie websites.

Aaron

Aaron

10/01/2009 15:18:00
Quote Anchor link
Ik ben ook beginnend. Dat klopt inderdaad en daarom vraag ik ook jullie hulp:p Maar t is zo verdomd lastig om een goed design te ontwerpen:p

Bedankt voor de hulp iig!

Arian Stolwijk

Arian Stolwijk

10/01/2009 16:45:00
Quote Anchor link
je hebt ook mooie rechthoekjes gemaakt...
Deze kan je nog wat oppimpen door blending options aan die layers toe te voegen. Wat ik altijd wel mooi vind is (op de juiste) lagen drop shadow toe te voegen. Gewoon even spelen met de instellingen.

Probeer eens gewoon eens te beginnen met een witte achtergrond. Dan maak je zo'n rechthoek en die geef je dan een dropshadow...

Wat ook erg handig is zijn de 'Guides'. Dat zijn een soort hulplijen. Als je rulers (die linealen) aanzet, kan je die hulplijnen uit de linealen slepen. Als je ze weer weg wilt doen kan je ze simpel weg te slepen met de 'move tool'...

Niek Weevers

Niek Weevers

10/01/2009 18:20:00
Quote Anchor link
Helemaal met Jonathan eens. De enige manier om beter te worden is door gewoon te doen (en inspiratie van andere sites af te halen). Je moet inderdaad ook het ontwerp aan anderen laten zien, zoals je doet. Ik heb ook wel eens dat ik een tijdje aan een ontwerp bezig ben en ben wel tevreden en ik open het design de dag erna weer en dan vind ik het weer niks.

Even een tip voor je: begin met blokken. Dus heel simpel bijv een rode blok voor de header, daaronder een gele voor het menu en een voor bijv een linkerkolom. Dan heb je al heel globaal de opzet. Is dit oke, dan kun je deze blokken vervolgens gaan uitwerken.
Dus globaal beginnen en daarna de details in.

Sites voor inspiratie:
http://www.designmeltdown.com/ (ontwerpen van sites)
http://patterntap.com/ (onderdelen van sites)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Niek Weevers

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/01/2009 18:53:00
Quote Anchor link
Gebruik je voor dat design echt Photoshop? Ik dacht meer Paint. En je moet tutorials bekijken, maakt niet uit waar ze over gaan, gewoon na doen, je ontdekt zo functies van PS. Ook moet je echt goed kijken wat je met de effecten van Photoshop kunt doen, dat is 50% van het maken van een design. Je moet gewoon Photoshop trainen EN creatief zijn.

En eerst dacht ik het zelfde als jij, ik ben gewoon niet creatief, maar als je goed bent in PS en vervolgens sites gaat bekijken die je mooi vind, dan krijg je vanzelf inspiratie en maak je iets moois. In iedere cafeinejunky zit een designer.

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

10/01/2009 19:10:00
Quote Anchor link
Een site waar ik inspiratie heb op gedaan, voor één van m'n eerste sites, is deze

Opzich helemaal geen bijzondere effecten ofzo, maar gewoon leuk gedaan met die kleuren, en dat plaatje wat de website wat minder statisch maakt (of hoe je zoiets noemen moet =S)

zowieso vind ik dat op freewebsitetemplates.com altijd wel mooie design staan, en daar doe ik dan ook vaak inspiratie op, ook kijk ik vaak naar andere websites, en kijk ik een beetje rond op sites waar ze templates verkopen.

(overigens ben ik voor de rest totaal geen designer, puur en alleen omdat ik daar gewoon te traag in ben =P)

Probeer overigens is wat meer dynamiek in je header te gooien, ik kan de tekst die erin staan niet eens lezen, Probeer er iets moois van te maken, wat niet al te druk is, maar wel duidelijk

Aaron

Aaron

10/01/2009 19:11:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal.... Hardstikke bedankt voor jullie reactie's ik ben ermee aan de slag gegaan (met de effecten enz.) en toen heb ik even snel zoiets in elkaar geflanst:

www.bni-online.nl/lay-out2.png

Begin ik hier goed? Een hele andere stijl dan de eerste maar ik vind dit persoonlijk voor een beginner als mij redelijk mooi. De blokken boven zijn voor de navigatie en de centrale blok is voor de contents.

Niek Weevers

Niek Weevers

10/01/2009 19:13:00
Quote Anchor link
Dat begint al een heel stuk beter. Alleen dat lijntje bovenin slaat nergens op, of is dat een logo ofzo? Ik vind beeldmateriaal ook een must bij ontwerpen. Gebruik mooie foto's voor bijv de header.

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/01/2009 19:23:00
Quote Anchor link
Dat begint idd beter dan die andere. Hellaas is het headertje niet zo mooi. Maar ik flans nooit even snel wat in elkaar. Als ik een goed design wil maken, ben ik er uren mee bezig. https://en.gamerswiki.org/ Daar ben ik twee weken mee bezig geweest, alleen in Photoshop niet eens met de basing.

Yorick17

yorick17

10/01/2009 19:26:00
Quote Anchor link
Ik vraag me af hoe je zo een google advertentie dingens krijgt.

Aaron

Aaron

10/01/2009 19:41:00
Quote Anchor link
Hej, het headertje is maar een dingetje dat ik er in heb gezet om er even wat neer te zetten. Daar moet nog iets anders:)

Onbekend Onbekend

Onbekend Onbekend

10/01/2009 19:45:00
Quote Anchor link
Dat zijn google adsense, gewoon aanmelden, site goedkeuren en je kunt zelf zo'n ad maken.

Aaron

Aaron

11/01/2009 11:33:00
Quote Anchor link
Hej,

als je zo'n photoshop design gaat slicen om hem te gebruiken in je website, hoe kun je er dan voor zorgen dat je bijv. het tekstvak effectief kunt gebruiken.

Zoals je ziet heb ik in het tekstvak zo'n kleurverloop effect gemaakt. Normaal gesproken kun je gewoon het vak zo slicen dat je een kleine balk hebt en dan die balk als achtergrond voor de tekst in html gebruiken zodat de achtergrond zich automatisch aanpast aan de hoeveelheid content in html.

Maar als je zo'n effect gebruikt kan dat niet. Iemand een oplossing?

/home/joost

/home/joost

11/01/2009 12:39:00
Quote Anchor link
Ja, een divje denk ik en dan height + width opgeven en dan scroll op auto zetten...

Even kijken hoedat je dat "scroll" noemt in css 1 moment...

mvg Joost.

Edit::
Het is: overflow: auto;
Wanneer de tekst niet in de hoogte en of breedte van de div past geeft hij er automatisch een scrollbalk bij, wanneer het wel past zet hij er niets bij.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door /home/joost

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.