[Design Review]
Ik ben momenteel bezig een v2 te maken van I support Heroes en je kan hem aanschouwen op http://www.i-support.be/heroesv2
Gelieve ermee rekening te houden dat nog geen enkele link werkt, in IE de "Yatta!" wat maf of raar kan klinken...maar het gaat dus puur om de layout.
(- de afbeeldingen en citaten linksbeneden veranderen automatisch, 't is maar dat je het weet :) )
Graag heb ik dat jullie zo streng mogelijk bekritiseren!
Groetjes,
Thijs
ik vind hem eigelijk iritant hij scrolt elk stukje waar een scrol bar staat te gelijk . Verder is hij wel mooi
joren schreef op 27.05.2007 18:36:
ik vind hem eigelijk iritant hij scrolt elk stukje waar een scrol bar staat te gelijk . Verder is hij wel mooi
Qué?
Hoe bedoel je? :o
Jammer van al die apparte frames, probeer er 1 geheel van te maken en inderdaad al die scrollbalken zijn zwaar irritant.
Idd, irri van die 3 (!) scrollbalken
rommelig
Ik vind het simpelweg niks.
edit:
Na het nogmaals te bekijken zie ik wat het is. Ik weet niet waar ik moet kijken. Het is voor mij niet mogelijk om te zien waar het overgaat en wat het belangrijkste is. Ik zie een header, maar ik wordt afgeleid door dat groene vlak, en daarnaast weer het witten. Ik weet gewoon niet precies waar ik moet kijken voor de main content. Daardoor wordt het voor mijn ogen erg onrustig.
gooi die eens weg en misschien een iets donderder tekstkleur tegenover de felgroene achtergrond
als je dit doet zal het al een groot verschil zijn ;)
Ik gebruik gewoon div's (behalve de shoutbox) die lijken op frames...
stuur ook aub een screenshot van de layout naar [email protected] :)
thx,
thijs
ps: welke idioot zit geretardeerde berichten te posten -_- ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs
DIV met overflow si ent zo irritant als frames.
Jonathan schreef op 27.05.2007 18:53:
Idd, irri van die 3 (!) scrollbalken
3 scrollbalken? Ik zie er maar 2:
- het nieuws lang de banner
- de content
maar ik sowieso de mogelijkheid aanbieden om van thema / layout te veranderen :)
Oja:
ik ga nu wat experimenteren met achtergrondskleuren voor het contentvlak,
raadpleeg http://www.colorschemer.com/schemes/index.php?sort=rating&start=100 en als je denkt een mooie passende kleur gevonden te hebben, laat 'm dan hier achter aub ^^
Greets,
Thijs
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs
De pagina is 8KB, en de afbeeldingen zijn in totaal 325KB, is wat veel...
ik heb hier een ThinkPad met een 800x600 tft scherm, met een beeldschermresulutie van 1024x768, maar om je hele site te kunnen zien moet ik inderdaad al flink scrollen. Laat staan als de site echt inhoud krijgt
Ziet er afgrijselijk uit op jullie schermen.. hoe kan dat toch :(
ik vind dat de content in dat frame wat meer naar recht mag, of nog een stukje groene balk of hoe je t wilt noemen links ervan
Als je moet kiezen uiteindelijk, is Konquerer een heel weinig gebruikte browser. (Het is de standaard browser van de KDE desktopomgeving op Linux ;-))
Maar op welk platform bekijk jij je site dan?
Besturingssysteem?
Browser?
Schermresolutie?
Ik heb wat zaken verandert, maar of het helpt weet ik niet :/
- Ik gebruik FF / IE (ze zien er op beiden identiek uit)
- resolutie: 1440x900 (zo'n widescreen HP Pavillion notebook)
Graag had ik nog meer van die screenshots gezien ^^
Thijs
Ik denk dat je je te veel baseert op jouw groot scherm want op een 1024x??? resolutie heb ik ook een horizontale balk, de site kan dus gewoon niet op het scherm...