[Design Review]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Laravel PHP developer in een jong team

Bedrijfsomschrijving Als je op zoek bent naar een werkplek waar plezier en uitdaging hand in hand gaan, dan is dit bedrijf de juiste keuze voor jou. Hier kun je werken aan uitdagende projecten en krijg je als developer veel verantwoordelijkheid. Het bedrijf waardeert kwaliteit boven kwantiteit en richt zich op het ontwikkelen van hoogwaardige applicaties en websites waar klanten enthousiast over zijn. Dit bedrijf is vooruitstrevend en streeft naar het leveren van de best mogelijke resultaten voor hun klanten. Als medior PHP ontwikkelaar met 3 jaar ervaring ben jij de persoon die we zoeken. Je krijgt hier de kans om

Bekijk vacature »

Junior PHP ontwikkelaar

Functie Wij hebben onlangs onze eerste collega’s aangenomen, waardoor ons development team momenteel uit 4 personen bestaat. We bouwen onze software op basis van een PHP-framework (wat op zichzelf een Symfony framework is). Qua ontwikkeling focussen wij ons op 3 focus velden; – API-ontwikkeling/ Component Creatie – Implementatie – Framework ontwikkeling; het toevoegen van nieuwe functionaliteit of interne microservices Onze senior software engineer focust zich momenteel op de laatste twee punten, maar wij komen handen te kort op het eerste veld. Daarom zijn wij op zoek naar een enthousiaste junior software engineer die graag de kneepjes van het vak wil

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, die jou tot een volwaardig Fullstack Software Developer gaat opleiden. Binnen deze grote organisatie krijg je ruime en professionele trainingen die jouw in korte tijd vakbekwaam maken. Niet alleen het aan technisch aspect, maar ook zeker jouw persoonlijke ontwikkeling wordt veel

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer!? Sta jij aan het begin van jouw loopbaan of heb jij misschien al enige ervaring? Vind jij het daarnaast belangrijk om jezelf constant te kunnen ontwikkelen en uitdagen? Lees dan snel verder! Voor een vooraanstaand softwarehuis in Nieuwegein ben ik op zoek naar een Junior Software Developer. De eigenaar van het bedrijf is ervan bewust dat je als junior nog een hoop kan leren, waardoor je de eerste maanden veel begeleiding en diverse trainingen krijgt. Daarna ga je samen met je collega's aan zowel kleine als grote projecten werken.

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie omschrijving Voor een bedrijf in Den Bosch zoek ik een PHP Developer, die al wat werkervaring heeft. Jij gaat aan de slag met de verdere professionalisering van de interne applicaties en software. In de functie ga je verder: Verdere ontwikkeling eigen CRM systeem, vooral middels PHP; Bouwen van verschillende API's & koppelingen; Meedenken om de software/applicaties te verbeteren/optimaliseren; Aan de slag met de interne tooling. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er werken ruim 70 medewerkers, verdeeld over verschillende afdelingen. De afdeling Development bestaat uit vijf collega's, onder

Bekijk vacature »

C#.NET developer

Functie Het development team bestaat momenteel uit vijf backend C#/.NET ontwikkelaars. Op dit moment zit één ontwikkelaar dedicated op de mobiele applicatie. Als team werk je samen aan het zelf ontwikkelde software platform. Dit bestaat uit zowel apps als websites. Om het systeem door meer dan honderdduizenden gebruikers wordt gebruikt is het bijna vanzelfsprekend dat de kwaliteit van het product hoog moet liggen. Het systeem bestaat uit drie projecten. Je werkt dus aan deze drie projecten waarbij de focus op z’n tijd verschuift. De technieken die worden toegepast zijn o.a. .NET Core, Xamarin, C# en MVC. Je zal dus met

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Backend Developer PHP Laravel SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Backend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf, in de regio Nieuw Vennep, zijn wij opzoek naar een ervaren Backend Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Thijs

Thijs

27/05/2007 18:32:00
Quote Anchor link
Goedenavond!
Ik ben momenteel bezig een v2 te maken van I support Heroes en je kan hem aanschouwen op http://www.i-support.be/heroesv2
Gelieve ermee rekening te houden dat nog geen enkele link werkt, in IE de "Yatta!" wat maf of raar kan klinken...maar het gaat dus puur om de layout.
(- de afbeeldingen en citaten linksbeneden veranderen automatisch, 't is maar dat je het weet :) )

Graag heb ik dat jullie zo streng mogelijk bekritiseren!

Groetjes,
Thijs

PHP hulp

PHP hulp

23/11/2024 22:31:20

Joren vh

joren vh

27/05/2007 18:36:00
Quote Anchor link
ik vind hem eigelijk iritant hij scrolt elk stukje waar een scrol bar staat te gelijk . Verder is hij wel mooi

Thijs

Thijs

27/05/2007 18:40:00
Quote Anchor link
joren schreef op 27.05.2007 18:36:
ik vind hem eigelijk iritant hij scrolt elk stukje waar een scrol bar staat te gelijk . Verder is hij wel mooi

Qué?
Hoe bedoel je? :o

Thijs X

Thijs X

27/05/2007 18:46:00
Quote Anchor link
Jammer van al die apparte frames, probeer er 1 geheel van te maken en inderdaad al die scrollbalken zijn zwaar irritant.

- -

- -

27/05/2007 18:53:00
Quote Anchor link
Idd, irri van die 3 (!) scrollbalken

Jan geen

Jan geen

27/05/2007 18:58:00
Quote Anchor link
rommelig

27/05/2007 18:59:00
Quote Anchor link
Kleiner als 1440x900 moet je scherm dus niet zijn dan zie je de helft pas.
Ik vind het simpelweg niks.

edit:
Na het nogmaals te bekijken zie ik wat het is. Ik weet niet waar ik moet kijken. Het is voor mij niet mogelijk om te zien waar het overgaat en wat het belangrijkste is. Ik zie een header, maar ik wordt afgeleid door dat groene vlak, en daarnaast weer het witten. Ik weet gewoon niet precies waar ik moet kijken voor de main content. Daardoor wordt het voor mijn ogen erg onrustig.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Reinhout

reinhout

27/05/2007 19:16:00
Quote Anchor link
waarom werk je met frames?
gooi die eens weg en misschien een iets donderder tekstkleur tegenover de felgroene achtergrond

als je dit doet zal het al een groot verschil zijn ;)

Thijs

Thijs

27/05/2007 19:28:00
Quote Anchor link
Waarom denken jullie toch dat ik met frames werkt >:O
Ik gebruik gewoon div's (behalve de shoutbox) die lijken op frames...

stuur ook aub een screenshot van de layout naar [email protected] :)

thx,
thijs

ps: welke idioot zit geretardeerde berichten te posten -_- ?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs

Raymond ---

Raymond ---

27/05/2007 19:46:00
Quote Anchor link
DIV met overflow si ent zo irritant als frames.

Thijs

Thijs

27/05/2007 20:14:00
Quote Anchor link
Jonathan schreef op 27.05.2007 18:53:
Idd, irri van die 3 (!) scrollbalken

3 scrollbalken? Ik zie er maar 2:
- het nieuws lang de banner
- de content

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

27/05/2007 20:28:00
Quote Anchor link
Ik vind het niet zo heel beroerd hoor. Ik zou naast dat groen en blauw nog een contrasterend kleurtje gebruiken ergens. Nu is het hele scherm groen en/of blauw. Misschien wat meer wit gebruiken, bijvoorbeeld als achtergrond bij de teksten, en de kleurvlakken een kleiner percentage van het scherm in beslag laten nemen.
Edit:
edit: typfoutje veranderd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn

Thijs

Thijs

27/05/2007 20:43:00
Quote Anchor link
Je hebt zeker niet ongelijk,
maar ik sowieso de mogelijkheid aanbieden om van thema / layout te veranderen :)

Oja:
ik ga nu wat experimenteren met achtergrondskleuren voor het contentvlak,
raadpleeg http://www.colorschemer.com/schemes/index.php?sort=rating&start=100 en als je denkt een mooie passende kleur gevonden te hebben, laat 'm dan hier achter aub ^^

Greets,
Thijs
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs

- -

- -

28/05/2007 06:25:00
Quote Anchor link
De pagina is 8KB, en de afbeeldingen zijn in totaal 325KB, is wat veel...

Thomas

Thomas

28/05/2007 11:23:00
Quote Anchor link
ik heb hier een ThinkPad met een 800x600 tft scherm, met een beeldschermresulutie van 1024x768, maar om je hele site te kunnen zien moet ik inderdaad al flink scrollen. Laat staan als de site echt inhoud krijgt

28/05/2007 11:47:00
Quote Anchor link
Ik zit hier in Konqueror en het ziet er niet uit, chaotisch, halve teksten die wegvallen etc etc.

Afbeelding

Thijs

Thijs

28/05/2007 12:28:00
Quote Anchor link
Blegh :/
Ziet er afgrijselijk uit op jullie schermen.. hoe kan dat toch :(

Nvt nvt

nvt nvt

28/05/2007 12:45:00
Quote Anchor link
ik vind dat de content in dat frame wat meer naar recht mag, of nog een stukje groene balk of hoe je t wilt noemen links ervan

28/05/2007 14:13:00
Quote Anchor link
@Thijs

Als je moet kiezen uiteindelijk, is Konquerer een heel weinig gebruikte browser. (Het is de standaard browser van de KDE desktopomgeving op Linux ;-))

Maar op welk platform bekijk jij je site dan?

Besturingssysteem?
Browser?
Schermresolutie?

Thijs

Thijs

28/05/2007 14:50:00
Quote Anchor link
Gijs, ziet het er nu al wat anders uit?
Ik heb wat zaken verandert, maar of het helpt weet ik niet :/

- Ik gebruik FF / IE (ze zien er op beiden identiek uit)
- resolutie: 1440x900 (zo'n widescreen HP Pavillion notebook)

Graag had ik nog meer van die screenshots gezien ^^

Thijs

Reinhout

reinhout

28/05/2007 15:21:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je je te veel baseert op jouw groot scherm want op een 1024x??? resolutie heb ik ook een horizontale balk, de site kan dus gewoon niet op het scherm...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.