Designen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

PHP ontwikkelaar

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Medior Front end developer React

Functie Voor deze functie ben ik op zoek naar een enthousiaste front end developer die communicatief vaardig is. Jij wordt onderdeel van een enthousiast jong team dat werkt aan grote websites. Binnen jouw rol ben jij diegene die de vertaling maakt van design naar functionele code en zorg jij voor goede experience op meerdere platformen. Dit doe je natuurlijk door gebruik te maken van Javascript, HTML, CSS en React. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van Webcomponents en verschillende authenticatie tools. Doordat er hier gestreefd wordt naar de beste gebruikerservaringen, wordt het product constant doorontwikkeld. Hierdoor blijven ze voor op de

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Medior Front-end Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

Medior/senior Fullstack developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

C++ Developer

Functieomschrijving Ben jij als software engineer toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor het maken van de procesbesturingsoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Ontwerpen, programmeren en testen van productaanpassingen; Implementeren van nieuwe productreleases in de projectteams; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden,

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Consultant Low Code Developer

Functie omschrijving Heb jij verstand van datamodellering, NO CODE Platformen en kun jij het aan om projecten te leiden? Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en ben jij HBO afgestudeerd in de richting van IT? Voor een mooie opdrachtgever in omgeving Delft zijn wij op zoek naar een No Code developer die zich bezig gaat houden met het optimaliseren van bedrijfsprocessen bij klanten. Onderdelen functie Je gaat geen code kloppen maar bedenken hoe applicaties eruit moet komen te zien. Je gaat werken met een non code platform, je kunt denken aan Mendix of Betty Blocks. Je bent verantwoordelijk voor

Bekijk vacature »

Fullstack Developer TOTO

Do you want to work with the latest technologies on the development of new systems and applications? Get moving and strengthen Nederlandse Loterij as a Fullstack Developer TOTO. Thanks to your efforts, complex business critical applications are always running smoothly. In this way, you directly contribute to a happy, healthy and sporty Netherlands. As a Fullstack Developer you score by: Taking ownership of the development cycle of an application in a large scale, high availability, geo redundant landscape Coaching your peer developers and safeguarding code quality Integrating the application with other components of the system using the available API’s Managing

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Front-end developer (Vue.js) gezocht!

Functie Als Front-end developer is het jouw doel om efficiënte en effectieve frontend code te ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden die goed aansluit bij de functionele behoefte vanuit de klant. Je zorgt voor optimale SEO-resultaten, sitespeed en frontend security. You build it, you run it, you own it! Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Ontwikkelen in Blazor; Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie. Hier ga je werken Binnen deze organisatie werken duizenden mensen binnen allerlei verschillende disciplines. Tevens hebben zij veel specialiteiten in huis, waaronder ook .Net Developers. Ter uitbreiding van een nieuw team en ter ondersteuning van het project zijn ze opzoek naar een nieuwe collega voor het team. Als C#.NET Developer zal jij je

Bekijk vacature »

Lead developer

Functie Als lead developer wordt jij verantwoordelijk voor een van onze development teams. Samen met de Software Architect bewaak jij de kwaliteit en uitvoering van onze complexe vraagstukken. Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor het inschatten, designen en ontwikkelen van middelgrote tot grote veranderingen in de software. Ook coördineer jij het proces rondom complexe technische vraagstukken. Verder bestaat jouw takenpakket uit het volgende: – Het aansturen van jouw development team; – Het begeleiden van Junior Software Engineers; – Het maken van technische analyses m.b.t. nieuwe aanvragen en het tijdsbestek inschatten voor de uitvoering hiervan; – Het uitvoeren van de ontwikkeling van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 18:32:35
Quote Anchor link
Hoe beginnen?
Welke programma's?
Waar inspiratie?

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 19:05:13

Gerhard l

gerhard l

16/12/2010 18:34:27
Quote Anchor link
-gewoon uit het niets beginnen?
-photoshop, notepad++
-andere websites,boeken

P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 18:34:48
Quote Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 18:32:35:
Hoe beginnen?
Welke programma's?
Waar inspiratie?

Hoe beginnen?
Met een programme + inspirate :P

Welke programma's?
Bijvoorbeeld Adobe Photoshop

Waar inspiratie?
Je zou eventueel kunnen kijken naar templates en daar ideeën uithalen.
(even zoeken op 'CSS Templates')

Edit: Net te laat zie ik
Gewijzigd op 16/12/2010 18:35:12 door P-ter AA

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 18:35:56
Quote Anchor link
Photoshop is niet gratis.

Ok dus stel nu, ik neem bijvoorbeeld paint.net hoe groot moet mijn afbeelding dan zijn?
Gewijzigd op 16/12/2010 18:37:30 door Jasper DS

- SanThe -

- SanThe -

16/12/2010 18:50:00
Quote Anchor link
Kijk gewoon eens naar bestaande, goed uitziende, sites en zie alle pagina info. Dit hoeven we toch niet voor te kauwen.

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 18:59:40
Quote Anchor link
stel ik wil een logo, ik weet wel wat ik ongeveer wil maar niet hoe ik begin te tekenen.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 19:01:38
Quote Anchor link
even wat tuts lezen, ik zou er wel een vector image van maken, dan kan je het plaatje eeuwig uitrekken zonder kwaliteitsverlies

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 19:05:38
Quote Anchor link
hoe maak ik dat? :)

P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 19:09:00
Quote Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 19:05:38:

Blijf je nou bezig? Gebruik GOOGLE.NL
Hier staat zat op.. Voorbeeld
Gewijzigd op 16/12/2010 19:09:13 door P-ter AA

Michel Dijk

Michel Dijk

16/12/2010 19:17:34
Quote Anchor link
Hoe beginnen?
- Met een programma als photoshop en tutorials.

Welke programma's?
- Adobe Photoshop en Adobe Illustrator zijn een goed begin.

Waar inspiratie?
- DeviantArt

(Tutorials: PsdTuts, Abduzeedo, 9Tuts en nog veel meer websites)

Ik neem aan dat je je het meest richt op layout's?

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 19:26:26
Quote Anchor link
Maurice vB op 16/12/2010 19:09:00:

kerel kan jij niet lezen, ik vraag een gratis programma, ik heb geen budget. Dit is voor photoshop

Victor Php

Victor Php

16/12/2010 19:29:46
Quote Anchor link
Je zou het kunnen downloaden 8-)
Wat je ook zou kunnen doen is PhotoFiltre nemen.
Is gratis, minder goed, maar het doet het wel.
(Zit helaas geen gum bij..)

Wouter J

Wouter J

16/12/2010 19:32:39
Quote Anchor link
Hoe?
Met:
- Een wit papiertje
- Een lijntjes papier
- Een potlood en gum

Welke?
In het begin niks, daarna met de computer. Je kan photoshop nemen, maar die is niet goedkoop. Een goed alternatief is ArcSoft PhotoStudio 5 en http://www.pixlr.com

Waar?
Bij andere site's met het zelfde thema. En site's als http://www.bestwebgalery.com/

Even kleine uitleg:
Je moet beginnen met alle dingen die je op de website wilt hebben op te schrijven op een papiertje. Dan schrijf je de 3 of 4 hoofddoelen op. Vervolgens bedenk je een mooi kleurenschema (met bijv. http://kuler.adobe.com/ of http://www.colorschemer.com/).
Nu begint het werk:
Ga tekenen gewoon jou ideeën op een wit papiertje. Want dan weet je hoe je alles zo'n beetje wilt hebben en je weet of je het wel echt kan uitvoeren wat je in gedachte hebt.
Als je dit klaar hebt schakel je de computer in en ga je dit op de computer maken. Als dit is gelukt ben je eigenlijk klaar met het ontwerpen.
Nu ga je je design in stukken happen. Bijv. logo, achtergrond, menu. Vervolgens ga je dit 1 voor 1 in HTML/CSS maken. Let hierbij op dat je zoveel mogelijk zonder plaatjes doet en met HTML/CSS.
Als je alles klaar hebt zet je alles in 1 en verander je hier en daar nog wat. Nu kan hij online!

P-ter AA

P-ter AA

16/12/2010 19:35:07
Quote Anchor link
PHP Jasper op 16/12/2010 19:26:26:
Maurice vB op 16/12/2010 19:09:00:

kerel kan jij niet lezen, ik vraag een gratis programma, ik heb geen budget. Dit is voor photoshop

Je kunt dit met ieder ander programma doen hoor. Het gaat om het idee. Ik zou eens kijken naar de post boven deze..
Gewijzigd op 16/12/2010 19:36:51 door P-ter AA

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 19:36:59
Quote Anchor link
Met de post van wouter kan ik inderdaad beginnen.

Vincent Huisman

Vincent Huisman

16/12/2010 20:22:33
Quote Anchor link
mar jij bent ook niet duidelijk wat je precies wilt gaan maken

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:23:13
Quote Anchor link
gewoon algemeen ik bak echt niks van de lay-outs.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/12/2010 20:35:00
Quote Anchor link
Je kan het vergelijken met een huis

Je begint met een huiskopen ( blanco document )
Dan ga je er muren inzetten ( tabellen )
Dan ga je die beschilderen ( css )
Dan ga je de meubels erin zetten ( afbeeldingen / text )

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:36:19
Quote Anchor link
Jordi kroon op 16/12/2010 20:35:00:

je bedoelt divs?!

Jens V

Jens V

16/12/2010 20:36:31
Quote Anchor link
Jordi kroon op 16/12/2010 20:35:00:
Je kan het vergelijken met een huis

Je begint met een huiskopen ( blanco document )
Dan ga je die beschilderen ( css )
Dan ga je de meubels erin zetten ( afbeeldingen / text )

Alleen gebruik je voor je muren natuurlijk divs in plaats van tabellen. Die gebruik je als kasten om data te structuren.

Jasper DS

Jasper DS

16/12/2010 20:37:16
Quote Anchor link
maar is het niet de bedoeling dat ik eerst de volledige website in een afbeelding maak?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.