Designers Gezocht.
Purewebdesign.nl is een product van Purehosting.nl, het is een freelance organisatie
Waarbij wij scripters en designers en zelf bepalen wat ze willen verdienen. Purewebdesign.nl zorgt voor de opdrachten en de freelancers zorgen dat de website’s worden klaargemaakt voor de opdrachtgever.
Wat zoeken wij:
- Flash Designers / Scripters
- PHP scripters
- ASP scripters
- Perl Scripters
- Webdesigners
- Java scripters
Wat bieden wij:
Wij bieden een platform met designers en scripters waar opdrachtgevers hun aanvragen
Kunnen uitzetten en designers en scripters kunnen aangeven wat ze ervoor willen krijgen.
U bouwt mee aan een splinternieuw concept waarbij u eigen baas bent en uit naam van
Purewebdesign.nl uw skils kunt omzetten naar geld.
Wat zijn de vereisten:
- Leeftijd is niet belangrijk
- Minimaal 10 uur per week beschikbaar
Solliciteren:
Stuur een uitgebreide e-mail naar [email protected] met daarin:
Uw CV en contactgegevens met een aantal voorbeelden van wat je gedaan hebt.
Ik wil wel, maar helaas ben ik nog maar net goed begonnen.
Hmmz, 10 uur per week, das maar 1,4285714285714285714285714285714 uur per dag ... mss ook wel wa voor mij :P
Maw, wat moet je allemaal weten?
Meestal zijn dit Persoons gegevens,
Opleiding,
Werkervaring,
Dit had ik al gevonden:
Persoonlijke gegevens
Volgende persoonlijke gegevens mogen niet ontbreken:
* naam + voornaam
* adres
* telefoonnummer (het nummer waarop je te bereiken bent)
* e-mail: geef enkel dat e-mailadres op waarop de rekruteerder je mag contacteren. Controleer ook regelmatig of je op dit adres post hebt ontvangen.
* geboortedatum
* nationaliteit
* burgerlijke staat: hier kan je je gezinssituatie verduidelijken. Ben je bijvoorbeeld niet getrouwd maar woon je samen met je partner, dan vermeld je beter "samenwonend" dan "ongehuwd".
* kinderen: je kunt aangeven dat je kinderen hebt, maar je hoeft hier niet in detail vermelden wat hun naam en geboortedatum is
Horen niet thuis in je c.v. of zijn optioneel:
* nummer van je identiteitskaart of bankrekening
* uiterlijke en medische kenmerken (lengte, haarkleur, ...)
* achtergrond van je ouders,
* blanco strafblad
* rijbewijs: enkel indien dit relevant is voor de functie waarvoor je solliciteert
Opleiding
Het hoogste diploma is het belangrijkste. Vermeld steeds de instelling waar je de opleiding volgde en de periode waarin.
Eventueel kan je ook je middelbare schoolopleiding opgeven, maar deze is eigenlijk niet zo belangrijk. Aan je lagere schoolopleiding heeft niemand een boodschap en die laat je best achterwege.
Volgde je nog bijkomende opleidingen, dan vermeld je die best enkel als ze betrekking hebben op de functie waarvoor je solliciteert.
Ervaring
Vermeld wat je gedaan hebt (functie), bij welk bedrijf en wanneer precies. Bij je functie zet je best een korte taakomschrijving want functie-omschrijvingen verschillen nogal eens van bedrijf tot bedrijf.
Starters: Heb je nog geen werkervaring, dan kan je teruggrijpen naar relevante vakantiejobs, interims, studieverblijven, stages of weekendjobs. Belangrijk is dat je weergeeft wat deze je hebben bijgebracht.
Starters kunnen ook hun thesis vermelden. Tijdens het sollicitatiegesprek is dit een dankbaar onderwerp om op terug te komen.
Talenkennis
Hier vermeld je welke talen je kent en in welke mate. Geef ook altijd aan wat je moedertaal is.
Let wel op: quoteringen geven aan je kennis is weinig relevant. I.p.v. 'Engels: ++++' schrijf je bijvoorbeeld beter 'Engels: zeer vlotte kennis, zowel spreken als schrijven'.
Varia
Hier kan je hobby's vermelden, vaardigheden (bijv. kennis informatica) die in je nieuwe job van pas kunnen komen, betrokkenheid in het verenigingsleven...
Maar ook hier geldt de regel: geef enkel informatie die relevant is voor de functie waarvoor je solliciteert en geef geen te detaillistische omschrijvingen.
Referenties
Indien je referenties hebt, kan je die ook in je c.v. opnemen. Zorg er dan wel voor dat deze mensen op de hoogte zijn en weten dat ze opgebeld kunnen worden.
Je bent niet verplicht om referenties mee te geven in je c.v. Hou wel een paar namen van mensen in je achterhoofd als je op gesprek gaat, zodat je niet uit de lucht komt vallen als er naar gevraagd wordt.
Maar da lijkt me een beetje veel zoals ik hierboven al zei :P
Quote:
Bedankt voor uw reactie,
Wegen vele aanmedingen kan het wat
lang duren voordat u bericht terug krijgt.
Wees gerust iedere aanmelding word serieus bekeken en besproken en u krijgt altijd een reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Bram Bolt
Purewebdesign.
Wegen vele aanmedingen kan het wat
lang duren voordat u bericht terug krijgt.
Wees gerust iedere aanmelding word serieus bekeken en besproken en u krijgt altijd een reactie terug.
Met vriendelijke groet,
Bram Bolt
Purewebdesign.
Pff... daar zat ik op te wachten ;)
kom ik je hier zomaar ineens tegen?? ;-)
ik wil wel maar denk dat ik niet goed genoeg ben, of niet genoeg tijd heb
idd, zit momenteel ook met tijdsgebrek :S