DEVAREA.nl
Na maanden hard werken hebben we gister ons nieuwe project gelanceerd, de opvolger van PHPVillage voor degene die het nog weten. Het idee, een webmaster community opzetten die aan alle wensen van de gebruiker voldoet en waarmee we een nieuwe weg inslaan d.m.v uitgebreide javascripts, AJAX en natuurlijk een stabiel PHP framework.
De volgende onderdelen werken inmiddels, zo niet gedeeltelijk.
- Ledensysteem
- Forum
- Enkele misc. onderdelen
- Enkele resources onderdelen
http://www.devarea.nl
Zoals gezegd, enkele onderdelen zijn nog niet helemaal af maar het is zeker de moeite waard om de site al te bekijken.
Met vriendelijke groet,
Roland Franssen
Project Manager DEVAREA.nl
Alleszins, veel belovend :-) , ben benieuwd ;-) !
wauw, hier ben ik erg van gecharmeerd!!! Ik zou zeggen niks meer aan veranderen!!
Ziet er goed uit =]
Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Stefan van Iwaarden
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?
ziet er goed uit! in IE en FF. Maar waarom kan je de normale gebruikers wel zien en de admins niet (het profiel)?
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27:
Aangezien ik een grote beelschermresolutie heb, 1280x1024 pixels, ziet de website er niet netjes uit, dat wil zeggen, ik heb gewoon een hele balk aan de rechterkant. Mischien dat het mooier is om hem te centreren.
Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
Om te zien wat ik bedoel
Klik hier
idd, centreren zou wel fijn zijn.
Maar is 1280×1024 tegenwoordig nog groot? Volgens mij is dat de middelmoot. Werk zelf ook met 2 schermen 1× 1280×1024 en 1× 1680×1050, erg prettig (zie link)
http://www.frank-raterink.nl/site/content.php?id=fotoboek&size=1#06
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
Luke Banning schreef op 22.02.2007 11:51:
800×600? Als ik op de statistieken van mijn site kijk krijg ik alleen views uit kazachstan en gelijksoortige namen met een resolutie van 800×600 =P. Europa/VS begint wel vanaf de 1024×768.@Frank
1024x768 is het meest gebruikt, dan 1280x1024 en dan 800x600. Gebruik zelf 1600x1200 en dan zeg ik inderdaad ook, centreren die hap. Verder leuk
ArendJan schreef op 22.02.2007 11:32:
@Stefan van Iwaarden:
Ik heb toevallig een leraar wiskunde die van Iwaarden heet, kan dat familie zijn?
Ik denk het niet Arendjan, ik heb voorzover ik weet geen wiskundeleraren in de familie, en (bijna) al mijn familie woont hier in Zeeland of direct omgeving. Bij jou in Randwijk zal het dus wel een andere zijn.
@frank: bij jou geeft ook alles aan je pc licht =P
Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)
Quote:
Als ik de naam hoor, dnek ik meer aan een schoonheids product (net als nivea ofzo)
En is dat juist niet de kracht van de naam 'Nivea', dat het zo'n hoge herkenbaarheid heeft.. (eigenlijk zou ik jouw reactie dus als compliment mogen beschouwen).
Bovendien lijkt het me sterk dat onze doelgroep bij de naam DEVAREA eerder zou denken aan een schoonheidsproduct or whatever. DEV staat voor development, AREA is het community aspect.
@Stefan: Die leraar geeft les in Veenendaal waar ik op school zit, en hij lijkt me wel uit Zeeland te komen, hij is ergens midden 20...
Verder ziet het er leuk uit!
1000e post!!! :D
Stefan van Iwaarden schreef op 22.02.2007 11:27:
En daarvoor is ALT+Print Screen voor uit gevonden. Dan heb je alleen het actieve venster...Let wel, ik heb twee beeldschermen, vandaar de enigsinds rare screenshot, en had geen zin om te gaan knippen en plakken.
@TS
Mooie site. Laat het eens weten als er wat inhoud is... :) Dan kom ik zeker ff kijken.
Elwin
Het ziet er goed uit. IK moet wel zeggen dat ik het wel errug druk vind en daar houd ik niet zo van
Vind hem mooi, meer hoeft er niet gezegd te worden denk ik :)
@Roland: Zou je misschien een testaccountje kunnen maken?
Ik heb geen zin(en ik denk niet dat ik de enige ben) om voor elke
site review te registeren ;).
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
Lettergrote mag meer
Beetje eentonige kleuren/weinig contrast