devosarchitecten.nl
Site vind ik er NIET mooi uitzien, en je ziet gewoon de pixels van de header.
Loran schreef op 04.10.2008 15:42:
Site vind ik er NIET mooi uitzien, en je ziet gewoon de pixels van de header.
Op wat slaat dat nu "je ziet gewoon de pixels van de header".. Wat bedoel je daar mee? Miss omdat het een screenshot is?
ik vind het wel mooi alleen zou ik voor een bedrijf lichte kleuren gebruiken en geen donkere..
De nieuwe site is geen screenshot.... kijk eens goed.
Ik zou hier als klant geen 2e keer terugkomen, veel te onoverzichtelijk en een professionele uitstraling is ver te zoeken.
bart van der veen schreef op 24.08.2008 16:07:
als tegenhanger, dit is voor een groot architecten kantoor in rotterdam:
http://www.groupa.nl/brandnew/
dat van jou is gewoon te leeg en te donker, architectuur gaat over beelden. houd daar rekening mee.
http://www.groupa.nl/brandnew/
dat van jou is gewoon te leeg en te donker, architectuur gaat over beelden. houd daar rekening mee.
Deze is ook niet echt bijzonder vind ik, eigenlijk veel te licht. Wel lekker minimalistisch, maar ik vind (persoonlijk) dat jullie er wel een beetje in doorgeslagen zijn. En die grijze menu-items zijn op veel tft schermen (verschillende typen getest) niet altijd goed leesbaar. Zit je er net scheef voor ofzo dan is het nauwelijks te zien.
@Pepijn
Op zich heb je (of je vader) wel gelijk in het simpel houden van de website, maar door alleen zwart en wit te gebruiken (2 uitersten!) maak je het eigenlijk weer heel druk.. Probeer eens iets minder grote kleurverschillen te gebruiken, dat geeft al een bult rust.
Die schaduw is veel te groot, het kan mooi zijn om schaduw te gebruiken, maar je slaat er net weer te ver in door.
Je ideeën zijn op zich wel goed, maar je doet het allemaal een beetje té, en dat is niet goed. Dus:
- Minder uiterste kleuren gebruiken (tegengestelde kleuren)
- Minder grote schaduw gebruiken
ps. Ik denk zelfs dat je de oude website nog best als uitgangspunt kan nemen, maar verdeel het dan wel over meerdere pagina's, of het adres in een footer, zodat de content (het belangrijkste onderdeel van de pagina) meer naar boven komt.
Pak bijvoorbeeld een zwarte hoofdachtergrond, daarvoor een container (lichte kleur, maar NIET spierwit) en daar de content in. Je site / content trekt dan meteen de aandacht.
Het menu moet je dan horizontaal doen, het logo/ een header gebruiken en daaronder meteen de content.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman