difference between model view control and model view adapter
Francoi gckx
22/05/2014 14:22:17PHP hulp
23/11/2024 16:22:50Ozzie PHP
22/05/2014 15:38:59>> Wat is het verschil als ik beide mag opnoemen
Zou je aub je vragen wat netter en helderder kunnen formuleren? Je vraag staat alleen in de titel, en waarom in het Engels? Een beetje moeite doen mag wel hoor...
Zou je aub je vragen wat netter en helderder kunnen formuleren? Je vraag staat alleen in de titel, en waarom in het Engels? Een beetje moeite doen mag wel hoor...
Francoi gckx
22/05/2014 16:05:56Is het goed als ik meerdere vragen mag stellen in een topic?
- Model =is dat= Database/MySQL
- Controller =is dat= PHP
- View =is dat= jQuery en Javascript
- Adapter =is dat= PHP
Wat zijn de verschillen?
- Controller =is dat= PHP
- Adapter =is dat= PHP
Wat zijn de verschillen?
Ozzie PHP
22/05/2014 16:14:05Wouter J
22/05/2014 16:30:42Model -> Zet klassen die praat met de database, niet de database zelf
View -> Zet klassen die templates maakt die worden getoond aan de user
Controller -> Zet klassen die luistert naar events in de view en deze doorgeeft aan de model
Adapter -> Zet klassen die de mediator vormt tussen de Model en View (deze vervangt Controller)
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/oop-loading-en-object-in-view/94885/2/#681174
Voor de rest kun je volgens mij alles opzoeken in een basis tutorial over MVC, heb je dat al geprobeerd?
View -> Zet klassen die templates maakt die worden getoond aan de user
Controller -> Zet klassen die luistert naar events in de view en deze doorgeeft aan de model
Adapter -> Zet klassen die de mediator vormt tussen de Model en View (deze vervangt Controller)
http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/oop-loading-en-object-in-view/94885/2/#681174
Voor de rest kun je volgens mij alles opzoeken in een basis tutorial over MVC, heb je dat al geprobeerd?