Digitale handtekening
hallo,
Ik zou graag mijn facturen digitaal te beschikking stelen voor mijn klanten (in pdf ofzo) ...
Maar nu heb ik in mijn cursus gelezen dat een factuur alleen digitaal mag staan als deze een digitale handtekening heeft ...
Wat bedoelen ze hiermee?
En hoe kan ik dit doen?
alvast bedankt!
groetjes,
Steven Dirickx
Ik zou graag mijn facturen digitaal te beschikking stelen voor mijn klanten (in pdf ofzo) ...
Maar nu heb ik in mijn cursus gelezen dat een factuur alleen digitaal mag staan als deze een digitale handtekening heeft ...
Wat bedoelen ze hiermee?
En hoe kan ik dit doen?
alvast bedankt!
groetjes,
Steven Dirickx
http://www.adobe.com/nl/security/digsig.html
http://www.kvk.nl/handelsregister/021_Bedrijfsinformatie/elektronischedocumenten/009elektronischehandtekeningenpdfsigning.asp
http://www.kvk.nl/handelsregister/021_Bedrijfsinformatie/elektronischedocumenten/009elektronischehandtekeningenpdfsigning.asp
Het is zo dat ik mijn volledige administratie automatisch wil maken ... en ook mijn facturen zullen automatisch gemaakt moeten worden en omgezet naar een pdf ...
Zou ik dan ook automatisch die digitale handtekening kunnen opzetten?
En enig idee hoe dit net moet?
Groetjes,
Steven
Zou ik dan ook automatisch die digitale handtekening kunnen opzetten?
En enig idee hoe dit net moet?
Groetjes,
Steven
Zoek eens naar een goede PDF-class.
Daarin zit ongetwijfeld de mogelijkheid om ook een digitale handtekening toe te voegen.
Daarin zit ongetwijfeld de mogelijkheid om ook een digitale handtekening toe te voegen.