display op block zetten ipv none
Ed van Papenrecht
17/08/2011 15:57:05Hoi Iedereen,
Ik ben iets aan het testen, ik wil dat wanneer de gebruiken geen javascript aan heeft staan de melding weergeven: Geen javascript geïnstalleerd.
Ik wil dit doen aan de hand van display:none. Als de pagina geladen is moet javascript de display op display:block zetten.
Ik ben totaal een noop in javascript, dus mijn vraag is hoe kan ik dit doen. In mijn stylesheet heb ik mijn div op display:none staan. En javascipt moet dit op display:block zetten.. Hoe pak ik dit aan? iets zoals hieronder??
<script>
document.getElementById ('container') style.display = "block".;
</script>
<noscript>
U moet javascript inschakelen.
</noscript>
Ik ben iets aan het testen, ik wil dat wanneer de gebruiken geen javascript aan heeft staan de melding weergeven: Geen javascript geïnstalleerd.
Ik wil dit doen aan de hand van display:none. Als de pagina geladen is moet javascript de display op display:block zetten.
Ik ben totaal een noop in javascript, dus mijn vraag is hoe kan ik dit doen. In mijn stylesheet heb ik mijn div op display:none staan. En javascipt moet dit op display:block zetten.. Hoe pak ik dit aan? iets zoals hieronder??
<script>
document.getElementById ('container') style.display = "block".;
</script>
<noscript>
U moet javascript inschakelen.
</noscript>
PHP hulp
24/11/2024 13:21:03Jacco Brandt
17/08/2011 16:58:47Alleen de noscript-tags zijn voldoende om alleen zichtbaar te worden als de javascript uit staat. Mocht je dit echter andersom willen, dan moet je in deze richting denken: