Div 1 Div 2 Div 3
Jeroen Plum
19/02/2012 03:34:36Div 1 Div 2 Div 3
Div 1 zijn links Div 3 zijn link die in het midden moeten worden geopend
ik heb wel eerder een vraag geplaatst maar die ben ik kwijt
Hoe kan ik er voor zorgen dat div 1 en 3 in het midden (div 2 ) worden geopened
Div 1 zijn links Div 3 zijn link die in het midden moeten worden geopend
ik heb wel eerder een vraag geplaatst maar die ben ik kwijt
Hoe kan ik er voor zorgen dat div 1 en 3 in het midden (div 2 ) worden geopened
PHP hulp
05/11/2024 11:53:43wesley barbery
19/02/2012 10:35:36Wouter J
19/02/2012 11:00:47Wesley, dat raakt nog kant nog wal. jQuery is tegenwoordig geweldig en 'jQuery kan alles' en als iemand geen antwoord weet geeft hij maar jQuery als antwoord.
@Jeroen, bedoel je soms deze vraag: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/links-openen-in-div/76803/ Als je naar Bekijk Mijn Profiel gaat zie je al je topics. Daarnaast kun je altijd nog google gebruiken: site:phphulp.nl Jeroen Plum links openen in div en dan krijg je ook je resultaat. Beetje onnodig om een vraag 2 keer te stellen, vind je niet?
@Jeroen, bedoel je soms deze vraag: http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/links-openen-in-div/76803/ Als je naar Bekijk Mijn Profiel gaat zie je al je topics. Daarnaast kun je altijd nog google gebruiken: site:phphulp.nl Jeroen Plum links openen in div en dan krijg je ook je resultaat. Beetje onnodig om een vraag 2 keer te stellen, vind je niet?
phpnuke r
19/02/2012 11:07:24Gewoon wat text in een element plaatsen:
document.getElementById("elementid").innerHTML="Ik ben de nieuwe content";
Jquery gebruiken om text van files op te halen:
$("#elementid").load("test.html");
En zonder jquery, ik beb me niet verdiept in pure ajax zonder jquery. Op het internet kun je genoeg vinden onder "Javascript ajax get file content" ofzo.
En zonder jquery, ik beb me niet verdiept in pure ajax zonder jquery. Op het internet kun je genoeg vinden onder "Javascript ajax get file content" ofzo.
wesley barbery
19/02/2012 11:29:59Phpnuke r op 19/02/2012 11:07:24:
Gewoon wat text in een element plaatsen:
Toevoeging op 19/02/2012 11:30:35:
was dus het bovenstaande dat ik bedoelde, had waarschijnlijk beter moeten verduidelijken.
Gewijzigd op 19/02/2012 11:31:15 door wesley barbery