DIV centreren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

C#.NET ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van dashboards, webapplicaties en apps voor de eigen IOT-oplossingen. Samen met een vooruitstrevend team van ontwikkelaars en engineers krijgen jullie de opdracht om de sensoren in de apparatuur te scannen en vervolgens de data om te zetten in belangrijke inzichten voor de klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Heb jij ideeën over nieuwe technieken die jullie kunnen implementeren? Hier wordt echt naar je geluisterd en gekeken of jouw idee daadwerkelijk ingezet kan worden; Je gaat aan de slag met de

Bekijk vacature »

Medior .NET Ontwikkelaar

In het kort Als .NET ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging graag met

Bekijk vacature »

Senior Full Stack developer

Bedrijfsomschrijving tbd Functieomschrijving Full Stack Java Development bij Randstad Groep Nederland (HQ) Er is een vacature in het Corporate Client Solutions (CCS) team. Dit team is met een ander team net begonnen aan het project ‘Grip op Inhuur’. Het doel van dit project is de tevredenheid van onze leveranciers te verhogen en de efficiëntie van onze administratie te verbeteren. Onderdeel daarvan is een ‘Mijn-omgeving’ voor ZZP’ers en leveranciers. Naast dit nieuwe project werkt het team ook aan het onderhoud en verbeteren van een digitaal vacature management systeem waarmee dagelijks vele vacatures worden voorzien. Het team ontwikkelt zo veel mogelijk zelf

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

PHP developer (Laravel/Vue.js)

Functie Het team telt momenteel 20 collega’s, bestaande uit developers (front- en backend) en het operations team, waaronder ook het management en twee scrum masters vallen. Ze zijn op zoek naar een PHP developer die in staat is zelfstandig te werken. Je komt te werken in één van de drie scrumteams en gaat aan de slag met een project voor de klant. Het fijne hieraan is dat je wel afwisseling hebt qua werk, maar tegelijkertijd doorlopend werkt voor bestaande klanten. Hierdoor krijg je ook de kans om echt de diepte in te gaan en innovatieve technische oplossingen neer te zetten.

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

Als Senior PHP Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn en coach je andere developers op de hard en soft skills. Wat doe je als Senior PHP Developer bij Coolblue? Als PHP Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Hoewel je een PHP Developer bent, sta je open om C# of Typescript in te zetten of te leren. Ook PHP Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving Op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen PHP? Lees dan snel verder! Wij zoeken een ervaren PHP developer die binnen een organisatie gaat functioneren als verlengstuk van de klant. Wij zoeken voor deze iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme en plezier aanvliegt. Verder moet je instaat zijn om je tijd goed te managen omdat je aan meerdere projecten tegelijkertijd werkt. Je werkt met de nieuwste technieken en tijdens deze uitdaging werk je veel samen met de front-end developers van deze organisatie. Wij zoeken iemand die zichzelf graag uitdaagt en altijd de beste wilt zijn. Bedrijfsprofiel Waar ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Mark Hogeveen

Mark Hogeveen

12/12/2012 20:41:35
Quote Anchor link
OOw oke, maar dan kun je javascript gebruiken. Maar dat is wel weer veel werk, terwijl ik hierboven zie dat het al kan worden opgelost met 1 regel CSS

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 22:36:39

Donny Wie weet

Donny Wie weet

12/12/2012 20:59:11
Quote Anchor link
En welke regel is dat? :P

Toevoeging op 12/12/2012 21:00:07:

ff tussendoor: als ik mijn css.css include door linkrel, dan pakt mijn achtergrond niet mee. Is een PNG afbeelding. Bekend mee?

Wouter J

Wouter J

12/12/2012 22:28:14
Quote Anchor link
Je moet het path wel vanaf je stylesheet laten lopen.

En daarna welke regel? Lees aub eerst eens de reacties op je topic, het is minstens 10 keer voorbij gekomen!

Cake Masher

Cake Masher

13/12/2012 00:21:28
Quote Anchor link
Donny, heb je Machiel K oplossing al geprobeerd? Dat is volgens mij gewoon de beste, en naar mijn mening de netste, oplossing om een div te centreren.

Een andere manier zou kunnen zijn:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
    position: absolute;
    left: 50%;
    width: 1000px;
    margin-left: -500px;

Over je achtergrond plaatje.. Kan het zijn dat je CSS file niet in de zelfde map staat als het bestand waar je 'm "included"?
Als je 'm bijvoorbeeld in de map /style hebt staan en je plaatje staat in /img/bg.png dan moet je de url veranderen naar "../img/bg.png" i.p.v. "/img/bg.png".

Max -

Max -

13/12/2012 08:59:51
Quote Anchor link
Donny van Grondelle op 12/12/2012 17:03:46:
Ik snap dat jullie aan opmerkingen als fuck it niets hebben, maar zit hier al heel de middag mee te kloten...

De Div blijft links staan maar lijkt wel een margin omheen te zitten. Ik heb de EXACTE code van Max- overgenomen en in een apart document gezet en geload. Ook in dit geval blijft de Div aan de linkerkant staan.

Dan zal je de position: absolute en position: fixed weg moeten halen

13/12/2012 10:09:01
Quote Anchor link
Hier een 100% werkend voorbeeld hoe je 1 div horizontaal in het midden van je scherm zet.
Klik voor JSfiddle voorbeeld

Als je hem verticaal wilt moet er nog meer bijkomen.

Kris Peeters

Kris Peeters

13/12/2012 10:14:43
Quote Anchor link
Verticaal centreren is inderdaad stukken lastiger.
Wat mij betreft, is dit trouwens een smet op css.
Het is niet normaal dat iets zo elementair zo lastig moet zijn.
Gewijzigd op 13/12/2012 10:15:11 door Kris Peeters

13/12/2012 10:17:13
Quote Anchor link
Kris Peeters op 13/12/2012 10:14:43:
Verticaal centreren is inderdaad stukken lastiger.
Wat mij betreft, is dit trouwens een smet op css.
Het is niet normaal dat iets zo elementair zo lastig moet zijn.

Het is wachten op het flexbox model wat een goeie start moet zijn voor makkelijker beheren en positioneren van elementen.

Wim Tubbax

Wim Tubbax

13/12/2012 10:31:14
Quote Anchor link
Met margin: auto zou het moeten werken op voorwaarde dat je een DOCTYPE heb bepaald in je pagina !

13/12/2012 10:39:19
Quote Anchor link
Wim Tubbax op 13/12/2012 10:31:14:
Met margin: auto zou het moeten werken op voorwaarde dat je een DOCTYPE heb bepaald in je pagina !

Wim, gozer. Check ff mijn JSfiddle.. een werkend voorbeeld met wat jij idd zei margin auto.

Donny Wie weet

Donny Wie weet

13/12/2012 19:09:56
Quote Anchor link
Cake Masher op 13/12/2012 00:21:28:
Donny, heb je Machiel K oplossing al geprobeerd? Dat is volgens mij gewoon de beste, en naar mijn mening de netste, oplossing om een div te centreren.

Code (php)
1
2
3
4

Over je achtergrond plaatje.. Kan het zijn dat je CSS file niet in de zelfde map staat als het bestand waar je 'm "included"?
Als je 'm bijvoorbeeld in de map /style hebt staan en je plaatje staat in /img/bg.png dan moet je de url veranderen naar "../img/bg.png" i.p.v. "/img/bg.png".

Fantastisch! Eindelijk opgelost. Dit gaat in mn vragen archief voor toekomstige problemen :) Onwijs bedank! :)

Wat mijn afbeelding betreft: ik heb in de root mijn index.php, css.css bestanden. Dan heb ik een map die images heet en daar staat mijn afbeelding in. heb een link gezet in mijn CSS naar images/background.png. kan het zijn dat het CSS geen PNG files leest?

Max -

Max -

14/12/2012 08:49:25
Quote Anchor link
Donny van Grondelle op 13/12/2012 19:09:56:
Cake Masher op 13/12/2012 00:21:28:

Code (php)
1
2
3
4

Fantastisch! Eindelijk opgelost. Dit gaat in mn vragen archief voor toekomstige problemen :) Onwijs bedank! :)

Wat mijn afbeelding betreft: ik heb in de root mijn index.php, css.css bestanden. Dan heb ik een map die images heet en daar staat mijn afbeelding in. heb een link gezet in mijn CSS naar images/background.png. kan het zijn dat het CSS geen PNG files leest?

Mooi zo!

Jawel, .png word ook ondersteund door css, anders zou je nooit plaatjes hebben zonder transparantie. hoe link je de CSS? en wat is je code voor het plaatje?

Donny Wie weet

Donny Wie weet

14/12/2012 19:52:27
Quote Anchor link
Code voor het plaatje:

body {
background-image:url(../images/background.PNG);
}

Mijn CSS link: <link rel="stylesheet" href="css.css" />

Eddy E

Eddy E

14/12/2012 20:41:32
Quote Anchor link
Wellicht iets veel beters: op welke website test je het? Geef eens gewoon de online-link. Kunnen ze zelf kijken.

PS: jouw plaatje staat dus in niet in htmldocs, maar buiten de root, in de map "images"?

Donny Wie weet

Donny Wie weet

14/12/2012 23:51:53
Quote Anchor link
Het staat nog niet online, ik ben nog bezig met mn website op localhost.

Ik was aan het werk in het Cpanel en daar wou ik dezelfde achtergrond. Dus had die link even gepakt.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.