div maximum grote zonder naar beneden te gaan.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Php knipper

php knipper

03/11/2011 14:33:44
Quote Anchor link
als ik een div naast een div zet en ik wil 1 div 250px breed en de rest van de pagina laten nemen. dat doe ik dan via 100% normaal maar nu word die veel te groot ( de grote van het scherm) en dan komt die of te wel eronder of is het scherm te klein.

mijn vraagje is...
is er een manier om er voor te zorgen dat de 100% van de ruimte die er nog over is komt en niet van het beeldscherm

alvast bedankt
groeten knipper

PHP hulp

PHP hulp

11/01/2025 03:05:04

Obelix Idefix

Obelix Idefix

03/11/2011 17:32:17
Quote Anchor link
Is dit het vervolg op http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/mijn-div-blijft-0px-hoog/80865/ ?

Wat heb je zelf al geprobeerd?
Welke code heb je nu?
Gewijzigd op 03/11/2011 17:32:58 door Obelix Idefix

Joakim Broden

Joakim Broden

03/11/2011 17:39:32
Quote Anchor link
2 div's naast elkaar en 1 div vaste breedte geven en de andere de rest van de ruimte op laten vullen?

linker div een float left mee geven (en eventueel display: inline). rechter div geef je geen float mee en ook geen breedte.

Php knipper

php knipper

03/11/2011 18:29:58
Quote Anchor link
ik heb het al opgelost door google ( even gekeken naar picasa en daar werden tabellen gebruikt )

grappig zou je van google niet verwachten ( tabbelen om te positioneren )

Toevoeging op 03/11/2011 18:30:23:

en het was geen vervolg

Roel -

Roel -

03/11/2011 18:44:59
Quote Anchor link
Aan dat soort zaken heeft Google geen boodschap, als het maar werkt.
Hun code zit ook vol met fouten volgens de w3 validator.

Wouter J

Wouter J

03/11/2011 19:39:48
Quote Anchor link
Quote:
Aan dat soort zaken heeft Google geen boodschap, als het maar werkt.
Hun code zit ook vol met fouten volgens de w3 validator.

Je mag van me aannemen dat Googlen developers heeft die heel goed weten wat ze doen. Als je naar hun systemen kijkt en ziet hoe goed het werkt heeft Google hier heus wel goed over na gedacht hebben.
Daarnaast zijn de fouten in de validator voornamelijk fouten die nutteloos zijn, bijv. gaan zeuren dat er in urls & wordt gebruikt en geen &.

PS: Ben je moderator geworden

Roel -

Roel -

03/11/2011 20:38:11
Quote Anchor link
Dat zal voor hun best begrijpelijk zijn ja, maar een gemiddelde bezoeker snapt er geen hout van :P
En ja, ik ben moderator geworden.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.