Diverse PHP Vacatures, vertel je vriend en ontvang een bonus!
Koen Klaassen
21/11/2007 14:28:00Hallo!
Zoals je wellicht al had gezien in eerdere posts kunnen we bij B Logic een heleboel goede PHP-ers gebruiken.
We bemiddelen al tien jaar met succes hooggekwalificeerde ICT professionals binnen de internet en crossmedia branche.
We zoeken voor diverse toonaangevende opdrachtgevers Webdevelopers met verstand van PHP (4 en 5), goede database kennis ( MySQL). Apache, Linux. Graag aangevuld met de nodige kennis van (X)HTML, CSS.
Kunnen werken volgens de W3C standaarden moet ook geen probleem voor je zijn.
Ken je zelf iemand die op zoek is naar een baan als PHP Programmeur / Web Developer? Ga dan zelf aan de slag als recruiter en help niet alleen ons, maar ook jezelf!
Indien wij een CV via jou ontvangen en deze kandidaat succesvol bemiddelen ontvang je van ons namelijk een bonus van maar liefst EUR 500,-!
Kijk voor een overzicht van onze meest actuele vacatures op:
http://www.blogic.nl/vindwerk/vacatures.html
Geinteresseerd?
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Koen Klaassen
B Logic Informatica
06-41 51 61 16
035-5429000
[email protected]
Zoals je wellicht al had gezien in eerdere posts kunnen we bij B Logic een heleboel goede PHP-ers gebruiken.
We bemiddelen al tien jaar met succes hooggekwalificeerde ICT professionals binnen de internet en crossmedia branche.
We zoeken voor diverse toonaangevende opdrachtgevers Webdevelopers met verstand van PHP (4 en 5), goede database kennis ( MySQL). Apache, Linux. Graag aangevuld met de nodige kennis van (X)HTML, CSS.
Kunnen werken volgens de W3C standaarden moet ook geen probleem voor je zijn.
Ken je zelf iemand die op zoek is naar een baan als PHP Programmeur / Web Developer? Ga dan zelf aan de slag als recruiter en help niet alleen ons, maar ook jezelf!
Indien wij een CV via jou ontvangen en deze kandidaat succesvol bemiddelen ontvang je van ons namelijk een bonus van maar liefst EUR 500,-!
Kijk voor een overzicht van onze meest actuele vacatures op:
http://www.blogic.nl/vindwerk/vacatures.html
Geinteresseerd?
Ik hoor graag van je!
Met vriendelijke groet,
Koen Klaassen
B Logic Informatica
06-41 51 61 16
035-5429000
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Koen Klaassen
PHP hulp
05/01/2025 07:15:55- wes -
21/11/2007 14:31:00Koen Klaassen
21/11/2007 14:33:00Hi Wes,
Dank voor je reactie. Zoals je ziet betreffen het verschillende vacatures, dus lijkt me daarom ondoenlijk dat in 1 post te doen.
Groeten,
Koen
Dank voor je reactie. Zoals je ziet betreffen het verschillende vacatures, dus lijkt me daarom ondoenlijk dat in 1 post te doen.
Groeten,
Koen
- wes -
21/11/2007 14:45:00Koen Klaassen
21/11/2007 15:34:00Wes,
Ben je geinteresseerd? Dan hoor ik het graag!
Zoniet, bespaar je dan de moeite.
Het betreffen 3 vacatures. Allen met verschillende voorwaarden op verschillende locaties.
En die actie: als je me helpt goede kandidaten te vinden hou je er nog wat aan over.
Tot zover.
Gr,
Koen
Ben je geinteresseerd? Dan hoor ik het graag!
Zoniet, bespaar je dan de moeite.
Het betreffen 3 vacatures. Allen met verschillende voorwaarden op verschillende locaties.
En die actie: als je me helpt goede kandidaten te vinden hou je er nog wat aan over.
Tot zover.
Gr,
Koen