Dj van de week
Ik ben bezig met een website en ik wil graag een dj van de week script maar ik kan het nergens vinden heeft 1van jullie een script?
Script requests zijn eigenlijk niet toegestaan. in de categorie 'gezocht' van 'marktplaats' komt dit misschien beter tot zijn recht.[/modedit]
Gewijzigd op 13/03/2011 17:42:51 door Bas IJzelendoorn
Hoe moet het script werken?
Wat mij betreft heb je pech. Of laat het iemand maken.
Sander A op 13/03/2011 14:31:16:
Hoe moet het script werken?
Uh dat mensen een formulier kunnen in vullen en aan het eind van de maand de dj die meeste stemmen heeft word dan automatiues op de site gedaan en mensen kunnen elke dag stemmen
Verder kan je met een gemiddeld rating-script van internet wel wat moois aanvangen om de stemmen per DJ bij te houden.
Je kunt ook gewoon een poll maken, en dat de stemmen in de database opgeslagen worden.
Dat kan inderdaad ook en dan gewoon kijken welke dj de meeste stemmen heeft gekregen
Maag dan moet ik die dj wel steeds via een script veranderen ik heb liever iets dat het automaties gebeurt
Dan maak je er toch iets bij zoals een delete knop ?
dan maak je een script met een startdatum en een maand later moet hij de DJ veranderen met de meeste stemmen.
En dan alles weer op 0 zetten.
Misschien makkelijker gezegd dan gedaan maar het kan wel.
Je hoeft niks te veranderen. Gewoon DJ invoeren in een database met een INSERT query (let op SQL injection) en vervolgens bij de poll ophalen met een SELECT query (let op SQL injection) en dan de stemmen updaten met een UPDATE query (let op SQL injection)
Wouter J op 13/03/2011 15:40:20:
Je hoeft niks te veranderen. Gewoon DJ invoeren in een database met een INSERT query (let op SQL injection) en vervolgens bij de poll ophalen met een SELECT query (let op SQL injection) en dan de stemmen updaten met een UPDATE query (let op SQL injection)
Kijk je kan het wel leuk vertellen maar ik snap niks van php :(
óf dan moet je vragen of iemand het voor je wil maken óf je moet zelf php en sql gaan leren
Ik raad je aan eerst PHP te gaan leren of een vacature te plaatsen
Vincent Huisman op 13/03/2011 17:09:01:
óf dan moet je vragen of iemand het voor je wil maken óf je moet zelf php en sql gaan leren
Ik ga er maandag aan beginen
Maar weet wel dat het niet iets is dat je even in een week leert.
Waarom begin je er pas maandag aan, waarom niet gelijk?
Wesley PHP op 13/03/2011 17:37:30:
Lekker belangrijk? Misschien heeft hij andere prioriteiten?
Hij zit wel de hele tijd op het forum, maar hij heeft geen tijd om PHP te gaan leren?
Ik krijg maandag de boeken binnen :3
Marco van dijk op 13/03/2011 20:18:01:
Oké succes ermee !