DNS Ip-> subdomain

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Anaplan Developer

Dit ga je doen What are you going to do: Picking up Stories: Design planning had, how are we going to build it in Anaplan; Talking to the end user to build a forecasting model; Having contact with the data team about which data is needed; Being able to convert an Excel sheet into a 3, 4 or 5 dimensional modeling environment; Giving knowledge sessions about Anaplan; Solving incidents; Making instructional videos on how teams should read forecasts; Writing blogs about forecasting. Hier ga je werken We are looking for an Anaplan Builder to deliver end-to-end solutions within a big

Bekijk vacature »

Software ontwikkelaar

Ben jij graag bezig met verschillende projecten? Vind jij beleving van klanten én medewerkers ook belangrijk? Wij zijn vanwege de doorontwikkeling van het applicatielandschap van onze opdrachtgever op zoek naar een fulltime software ontwikkelaar. Omschrijving Jij en jouw collega’s zijn verantwoordelijk voor de continuïteit en waarborging van het applicatielandschap. Om de processen vloeiend te laten verlopen is software ontwikkeling daarom van essentieel belang. Onze opdrachtgever doet dit voornamelijk zelf, met door hun eigen ontwikkelde applicaties. Dit betekent dat jij: functionele eisen vertaalt naar gebruiksvriendelijke software; tijdens SCRUM sessies advies geeft over het te bouwen ontwerp; nieuwe software ontwikkelt en het

Bekijk vacature »

Junior Front end developer

Functie Als Front end developer binnen onze organisatie ga jij je bezig houden met het bouwen van de user experience van de webapplicaties. Je bent verantwoordelijk voor het vertalen van concepten, briefings en designs naar werkende functionaliteit. Hierbij zorg je ervoor dat applicaties betrouwbaar, veilig en toekomstbestendig zijn en een goede architectuur hebben en behouden. Verder denk je actief na- en mee over nieuwe ontwikkelingen en functionaliteiten om zo elke dag de klantervaring weer te verbeteren. Dit doe je natuurlijk niet alleen maar in een development team. Het team bedraagt momenteel 4 man bestaande uit 2 devops engineers en 2

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in de regio van Bergen op Zoom ben je als PHP Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van Software. Daarnaast ben je ook voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe mogelijkheden en innovaties die essentieel kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Je deelt veel kennis en informatie met het team en ontvangt deze dan ook graag terug. Techstack: PHP, Symfony & mySQL. Bedrijfsprofiel Deze uitdagende opdrachtgever is ruim 20 jaar actief in de regio Bergen op Zoom. Het vooruitstrevende team staat de hele dag voor je klaar om je te helpen en ondersteunen.

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Digital Agency is looking for PHP developers!

Functie The team currently has 20 colleagues, consisting of developers (front and backend) and the operations team, which also includes management and two scrum masters. They are looking for a PHP developer who is able to work independently. You will work in one of the three scrum teams and start working on a project for the customer. The interesting thing about this is that you do have variety in terms of work, but at the same time continuously work for existing customers. This also gives you the opportunity to really go into depth and develop innovative technical solutions. In terms

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:08:22
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb een raar probleempje:

Ik heb mijn dns instellingen veranderd van mijn wensite omdat ik van plan ben een server te runnen.

Ik heb dit toegevoegd:
server A » 80.56.18.142
waarvan server het subdomain is en 80.56.18.142 het toegewezen ip

Maar als ik naar server.sficlan.com ga krijg ik mijn homepage te zien.

Maar ga ik via mijn ipod naar server.sficlan.com dan zie ik rcon tool ( iets wat standaart op mijn computer stond ) tezien'

Hoe kan dat? Ik heb mijn geschiedenis / cookies / cache gewist maar geen resultaat
Ook het switchen van FF naar IE geeft geen verschil

Mijn webhost gecontacteerd omdat ik dacht dat het niet gelukt was en die ziet ook wat hij moet zien

Iemand weet hoe dit kan en hoe ik het moet oplossen?

PHP hulp

PHP hulp

09/01/2025 20:04:27

Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/02/2011 20:19:19
Quote Anchor link
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool

die krijg ik te zien (chrome)

Maarten PHP

Maarten PHP

08/02/2011 20:21:51
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 08/02/2011 20:19:19:
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool

die krijg ik te zien (chrome)

ik krijg dat te zien in FF

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:23:18
Quote Anchor link
Dat is precies wat je hoort te zien maar ik zie het zelf niet
Wat ik zelf vreemd vind .
Ik krijg mijn homepage tezien

Toevoeging op 08/02/2011 20:24:42:

poort niet open kan ook niet want
80.56.18.142 werkt wel

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 20:52:55
Quote Anchor link
Bij mij reageren beiden niet.

Netwerktime-out
De server op 80.56.18.142 doet er te lang over om te antwoorden.

Netwerktime-out
De server op server.sficlan.com doet er te lang over om te antwoorden.

Maar de DNS werkt goed.
Gewijzigd op 08/02/2011 20:54:48 door - SanThe -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:59:58
Quote Anchor link
@santhe dat kan kloppen. Omdat de server uitstaat

Maar ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet krijg
Heel vreemd verhaal

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 21:11:44
Quote Anchor link
Hangt die server aan jouw interne netwerk? Dan is het logisch dat je er van binnenuit niet zomaar bij kan.

Aad B

Aad B

08/02/2011 21:41:04
Quote Anchor link
Firefox misschien? Zeer hardnekkige cache!

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:04:03
Quote Anchor link
@aad ik heb het met FF , IE En chrome geprobeerf

@santhe dan zou mijn ipod /alle apparaten binnen het netwerk er toch ook aan moeten lijden?
Of heb ik het mis

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 22:15:10
Quote Anchor link
Gaat een ipod niet altijd gewoon via internet?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:22:49
Quote Anchor link
Ipod werkt met wifi dus via het netwerk

Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:18:04
Quote Anchor link
Ik heb precies hetzelfde, ik vind dat ook heel raar.
Maar mischien is je server aan een gesplitte wifi/router unit verbonden.
Als dit zo is laat die router dan dhcp zelf niet kiezen. Ook moet je aanvoer v.d. Ethernet kabel niet in de invoer vd ethernet maar juist op 1 vd (meestal) 4 uitgangen.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 23:22:31
Quote Anchor link
Dat zou mischien kunnen maar hoe zie ik dat?

Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:24:53
Quote Anchor link
Je internet komt binnen, dit gaat in de router en die heeft meestal 4 uitgangen. 1 van deze vier gaat naar een wifi/router unit.
Bij die unit moet je dhcp op niet zelf kiezen zetten, en de invoer moet niet op de bedoelde ethernet invoer maar op 1 uitgang.

Btw: gewoon even kijken hoe je het hebt aangesloten.
Gewijzigd op 08/02/2011 23:25:50 door Ocirina Ocirina

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 17:36:43
Quote Anchor link
Kan iemand er nu op?
Ik heb mijn router ip van dynamic naar static gemaakt omdat het steeds veranderd:

Url : http://server.sficlan.com/
Ip : 77.251.114.21

Beide svp even proberen

Toevoeging op 09/02/2011 19:03:55:

Hij doet het niet

Doe ik iets fout ? Ip doet het wel dit niet:

Afbeelding

- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:06:14
Quote Anchor link
DNS zoals ik die krijg als ik het opvraag:

Name: server.sficlan.com
Address: 80.56.18.142

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:23:22
Quote Anchor link
Dat is raar hij is duidelijk opgegeven

- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:32:06
Quote Anchor link
Je Serial Number is zo te zien niet aangepast. Zet dat eens op 2010020901 (vandaag, 1e wijziging) dan zien andere DNS servers dat er iets is gewijzigd. En altijd even de DNS server een reload laten doen.

Maar als jouw provider jou steeds een ander ip-nummer geeft is dns instellen natuurlijk nutteloos.
Gewijzigd op 09/02/2011 19:35:32 door - SanThe -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:35:17
Quote Anchor link
Dat kan ik helaas niet wijzigen ik kan niks aanpassen van Zone gegevens / TTL instellingen

- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:37:20
Quote Anchor link
Tja, hij geeft nu aan dat de laatste wijziging op 23-08-2010 is geweest.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:40:34
Quote Anchor link
Dit zegt mijn HOST

"Een aanpassing in de DNS kan soms een dag duren.
Welllicht dat de aanpassing nog niet is uitgevoerd."
Gewijzigd op 09/02/2011 19:41:50 door Jordi Kroon

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.