DNS Ip-> subdomain

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Web Application Developer

Dit ga je doen Samen met het team werk je aan de visualisatie functionaliteiten en hoe dit gebruikt kan worden in een operationele setting; Het ontwerpen, ontwikkelen, onderhouden en leveren van support betreft het Warehouse Management Systeem en de bijbehorende web visualisaties; Je gebruikt hierbijde tools WebGL en ASP.net; Het meewerken in implementatieprojecten; Het leveren van Go-Live Support; Sparren met jouw Amerikaanse collega's. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Web Application Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar ontbreekt er aan passie en motivatie niks. Jij bent communicatief sterk en pakt iedere uitdaging dan ook met beide handen aan. Op projectbasis ga jij met je team of met enkele andere ontwikkelaars intern aan de slag bij diverse partners. Op basis van het project ga jij aan de slag en zijn de werkzaamheden en technieken erg divers. Jouw werkgever stelt jouw ontwikkeling hierin voorop, zo krijg je een vast vertrouwenspersoon die één keer in de maand op locatie van jouw project zal kijken hoe het gaat en of er eventuele aandachtspunten zijn. Daarnaast krijg

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Automotive Angular

Functie Als Senior Front end developer kom je te werken in een team van 11 developers. 9 van de 11 focussen zich op back end, welke is geschreven in Java, en 2 op de front end waarbij er gebruik wordt gemaakt van Typescript en Angular. De focus in deze rol ligt op 2 aspecten; doorontwikkeling van de eigen tooling en gebruik van de tooling t.b.v. klantprojecten. Momenteel zijn ze in de afrondende fase van een project waarbij ze het gehele verkoopproces van nieuwe auto’s anders ingeregeld hebben voor een grote dealer in Nederland. Waarbij Auto’s normaliter pas verkocht werden in

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

SQL beheerder / ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een klant in omgeving Tiel zijn wij op zoek naar een SQL beheerder met affiniteit met technisch applicatiebeheer. Je krijgt een fijne in-house werkplek waar je gaat werken aan diverse projecten. Dit bedrijf doet het beheer van databases voor een aantal bancaire klanten. Op dit momenten hebben zij ruim 1500 databases in beheer. Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat de development afdeling ondersteunen bij het ontwikkelen van MS SQL Scripts. Je zal zowel zelfstandig als in teamverband MS SQL databases installeren & beheren. Je monitort en onderzoekt incidenten en de achterliggende oorzaken. Je

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Back-end developer (Magento2)

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:08:22
Quote Anchor link
Hallo iedereen,

Ik heb een raar probleempje:

Ik heb mijn dns instellingen veranderd van mijn wensite omdat ik van plan ben een server te runnen.

Ik heb dit toegevoegd:
server A » 80.56.18.142
waarvan server het subdomain is en 80.56.18.142 het toegewezen ip

Maar als ik naar server.sficlan.com ga krijg ik mijn homepage te zien.

Maar ga ik via mijn ipod naar server.sficlan.com dan zie ik rcon tool ( iets wat standaart op mijn computer stond ) tezien'

Hoe kan dat? Ik heb mijn geschiedenis / cookies / cache gewist maar geen resultaat
Ook het switchen van FF naar IE geeft geen verschil

Mijn webhost gecontacteerd omdat ik dacht dat het niet gelukt was en die ziet ook wat hij moet zien

Iemand weet hoe dit kan en hoe ik het moet oplossen?

PHP hulp

PHP hulp

16/02/2025 12:15:15

Vincent Huisman

Vincent Huisman

08/02/2011 20:19:19
Quote Anchor link
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool

die krijg ik te zien (chrome)

Maarten PHP

Maarten PHP

08/02/2011 20:21:51
Quote Anchor link
Vincent Huisman op 08/02/2011 20:19:19:
Quote:
Modern Warfare 2 Web RCon Tool

die krijg ik te zien (chrome)

ik krijg dat te zien in FF

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:23:18
Quote Anchor link
Dat is precies wat je hoort te zien maar ik zie het zelf niet
Wat ik zelf vreemd vind .
Ik krijg mijn homepage tezien

Toevoeging op 08/02/2011 20:24:42:

poort niet open kan ook niet want
80.56.18.142 werkt wel

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 20:52:55
Quote Anchor link
Bij mij reageren beiden niet.

Netwerktime-out
De server op 80.56.18.142 doet er te lang over om te antwoorden.

Netwerktime-out
De server op server.sficlan.com doet er te lang over om te antwoorden.

Maar de DNS werkt goed.
Gewijzigd op 08/02/2011 20:54:48 door - SanThe -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 20:59:58
Quote Anchor link
@santhe dat kan kloppen. Omdat de server uitstaat

Maar ik snap nog steeds niet waarom ik dat niet krijg
Heel vreemd verhaal

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 21:11:44
Quote Anchor link
Hangt die server aan jouw interne netwerk? Dan is het logisch dat je er van binnenuit niet zomaar bij kan.

Aad B

Aad B

08/02/2011 21:41:04
Quote Anchor link
Firefox misschien? Zeer hardnekkige cache!

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:04:03
Quote Anchor link
@aad ik heb het met FF , IE En chrome geprobeerf

@santhe dan zou mijn ipod /alle apparaten binnen het netwerk er toch ook aan moeten lijden?
Of heb ik het mis

- SanThe -

- SanThe -

08/02/2011 22:15:10
Quote Anchor link
Gaat een ipod niet altijd gewoon via internet?

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 22:22:49
Quote Anchor link
Ipod werkt met wifi dus via het netwerk

Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:18:04
Quote Anchor link
Ik heb precies hetzelfde, ik vind dat ook heel raar.
Maar mischien is je server aan een gesplitte wifi/router unit verbonden.
Als dit zo is laat die router dan dhcp zelf niet kiezen. Ook moet je aanvoer v.d. Ethernet kabel niet in de invoer vd ethernet maar juist op 1 vd (meestal) 4 uitgangen.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

08/02/2011 23:22:31
Quote Anchor link
Dat zou mischien kunnen maar hoe zie ik dat?

Ocirina Ocirina

Ocirina Ocirina

08/02/2011 23:24:53
Quote Anchor link
Je internet komt binnen, dit gaat in de router en die heeft meestal 4 uitgangen. 1 van deze vier gaat naar een wifi/router unit.
Bij die unit moet je dhcp op niet zelf kiezen zetten, en de invoer moet niet op de bedoelde ethernet invoer maar op 1 uitgang.

Btw: gewoon even kijken hoe je het hebt aangesloten.
Gewijzigd op 08/02/2011 23:25:50 door Ocirina Ocirina

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 17:36:43
Quote Anchor link
Kan iemand er nu op?
Ik heb mijn router ip van dynamic naar static gemaakt omdat het steeds veranderd:

Url : http://server.sficlan.com/
Ip : 77.251.114.21

Beide svp even proberen

Toevoeging op 09/02/2011 19:03:55:

Hij doet het niet

Doe ik iets fout ? Ip doet het wel dit niet:

Afbeelding

- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:06:14
Quote Anchor link
DNS zoals ik die krijg als ik het opvraag:

Name: server.sficlan.com
Address: 80.56.18.142

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:23:22
Quote Anchor link
Dat is raar hij is duidelijk opgegeven

- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:32:06
Quote Anchor link
Je Serial Number is zo te zien niet aangepast. Zet dat eens op 2010020901 (vandaag, 1e wijziging) dan zien andere DNS servers dat er iets is gewijzigd. En altijd even de DNS server een reload laten doen.

Maar als jouw provider jou steeds een ander ip-nummer geeft is dns instellen natuurlijk nutteloos.
Gewijzigd op 09/02/2011 19:35:32 door - SanThe -

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:35:17
Quote Anchor link
Dat kan ik helaas niet wijzigen ik kan niks aanpassen van Zone gegevens / TTL instellingen

- SanThe -

- SanThe -

09/02/2011 19:37:20
Quote Anchor link
Tja, hij geeft nu aan dat de laatste wijziging op 23-08-2010 is geweest.

Jordi Kroon

Jordi Kroon

09/02/2011 19:40:34
Quote Anchor link
Dit zegt mijn HOST

"Een aanpassing in de DNS kan soms een dag duren.
Welllicht dat de aanpassing nog niet is uitgevoerd."
Gewijzigd op 09/02/2011 19:41:50 door Jordi Kroon

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.