$email =

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Delphi developer

Functie Als Delphi developer ga jij aan de slag in een team met twee andere ervaren Delphi programmeurs waaronder de Hoofd programmeur. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van jullie bestaande applicatie. Daarnaast zijn jullie verantwoordelijk voor het onderhouden van deze applicatie en het oplossen van eventuele bugs. Eisen - HBO werk en denk niveau; - Minimaal één jaar ervaring met Delphi; - Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; - Jij bent zelfstandig, maar kan ook in team verband werken. Aanbod - €3000,-- €4000,- op basis van jouw kennis en ervaring; - 8% vakantiegeld;

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Junior Low-code ontwikkelaar gezocht omgeving Arnh

Bedrijfsomschrijving Wij zijn een dynamisch IT-bedrijf dat zich richt op het stroomlijnen van bedrijfsprocessen en het creëren van ondersteunende applicaties. Onze kracht ligt in het combineren van zakelijk inzicht met IT-expertise via gestroomlijnde procesontwerpen en wendbare applicatieontwikkeling met behulp van Low-code technologieën. Als jonge professional krijg je de kans om samen te werken met een team van 15 deskundige collega's, verspreid over nationale en internationale locaties. We bieden je een leerzame omgeving waar je je vaardigheden kunt ontwikkelen en groeien in je rol als Low-code ontwikkelaar. Word jij onze nieuwe Junior Low-code Ontwikkelaar (OutSystems)? Versterk ons team en draag bij

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Leidinggevend Full Stack Developer

Hé jij, nieuwe Pinkcuber! Ga aan de slag bij Pinkcube, online leverancier van promotieartikelen! Een innovatieve organisatie waar extra stappen zetten voor klanten de normaalste zaak van de wereld is. Ambitieus zijn we ook. ‘Naoberschap’ staat bij Pinkcube hoog in het vaandel; we helpen elkaar en iedereen is welkom. Pinkcube is Great Place to Work Certified, erkend leerbedrijf, maatschappelijk betrokken partner van stichting Present en partner van CliniClowns. En misschien wel jouw nieuwe werkgever. Wij zoeken namelijk een enthousiaste: Leidinggevend Full Stack Developer (40 uur, medior/senior) Ben jij klaar om baanbrekende ideeën tot leven te brengen en deel uit te

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Senior Java developer

Dit ga je doen Jouw taken als Senior Java Developer zijn: Het maken van strategische keuzes omtrent de nieuwbouw van applicaties; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java FX, JDBC, SQL, REST, Jax-RS, JSON, Maven, JUnit en Spring (boot)); Reviewen van code en feedback geven op collega developers; Analyseren en oplossen van bugs/incidenten door het onderlinge verband te kunnen leggen van verschillende losstaande systemen. Hier ga je werken Het bedrijf waar je als Senior Java Developer komt te werken staat internationaal bekend om het testen van bodemstructuren door middel van echotechnieken en beeldherkenning.

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »
Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 21:49:33
Quote Anchor link
Ik wil graag dat hij emailadressen uit een betaande database van mij haalt, en vervolgens dit voor mij neer zet:

$email = [email protected], [email protected], [email protected], enz

Ik heb nu dit:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

require_once ( "config-email.php" ) ;

$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

if ( mysql_num_rows ( $s_inschrijvers) )
{

while ( $f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc ( $s_inschrijvers ) )
        {

echo ''.$f_inschrijvers['email'].', '."\n";
        }

}

else
        echo "geen inschrijvers"; ?>

Maar hier krijg ik alleen maar de email adressen met komma's achter elkaar op mijn pagina te zien:

[email protected], [email protected], [email protected], enz

maar ik wil juist dat ik

$email = [email protected], [email protected], [email protected], enz

krijg zodat ik die verderop in mijn pagina opnieuw kan oproepen.

PS Ik ben beginner

PHP hulp

PHP hulp

25/12/2024 19:00:06

Jasper DS

Jasper DS

22/02/2011 21:50:45
Quote Anchor link
lijn 14 veranderen door

Code (php)
1
2
3
<?php
$email
.= $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
?>

edit:

geen or die() gebruiken op fouten op te vangen!
Gewijzigd op 22/02/2011 21:53:04 door Jasper DS

Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:03:27
Quote Anchor link
Dank je wel, werkt, maar dan ziet iedereen zijn, haar emailadres.

Ik heb ook een regel:

Code (php)
1
2
3
4
5
<?php

@$send = mail($email, "Melding ".$onderwerp, $content_verstuurder, "From: ".$naam_afzender."<[email protected]>");  

?>

Hoe kan ik hier een BCC invoegen?

Jasper DS

Jasper DS

22/02/2011 22:05:26

Michael -

Michael -

22/02/2011 22:20:38
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 22/02/2011 22:03:27:
Dank je wel, werkt, maar dan ziet iedereen zijn, haar emailadres.

Wat bedoel je daarmee? Je wil toch alle e-mailadressen?

Let er wel op dat je aan 't einde dan ook altijd een komma hebt staan.
Je kunt ook is kijken naar de functie implode().
Gewijzigd op 22/02/2011 22:21:34 door Michael -

Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:24:58
Quote Anchor link
Ja, maar als de mensen hun email ontvangen, dan ziet iedereen elkaar zijn email adres, en ik ben al wezen kijken naar PHP Jasper zijn voorbeeld4, maar ik kom er niet uit.

Toevoeging op 22/02/2011 22:28:51:

PHP Jasper, jij stuurde mij die regel, die probeer ik dus nu te vervangen voor:

Code (php)
1
2
3
<?php
$headers
.= 'Bcc: '$f_linkpartners['email'].', ' . "\r\n";
?>

Maar dat gaat niet

Michael -

Michael -

22/02/2011 22:51:41
Quote Anchor link
Stuur je $headers wel mee in mail()?
Bekijk het voorbeeld eens goed:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php
// multiple recipients
$to  = '[email protected]' . ', '; // note the comma
$to .= '[email protected]';

// subject
$subject = 'Birthday Reminders for August';

// message
$message = '
<html>
<head>
  <title>Birthday Reminders for August</title>
</head>
<body>
  <p>Here are the birthdays upcoming in August!</p>
  <table>
    <tr>
      <th>Person</th><th>Day</th><th>Month</th><th>Year</th>
    </tr>
    <tr>
      <td>Joe</td><td>3rd</td><td>August</td><td>1970</td>
    </tr>
    <tr>
      <td>Sally</td><td>17th</td><td>August</td><td>1973</td>
    </tr>
  </table>
</body>
</html>
'
;

// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'To: Mary <[email protected]>, Kelly <[email protected]>' . "\r\n";
$headers .= 'From: Birthday Reminder <[email protected]>' . "\r\n";
$headers .= 'Cc: [email protected]' . "\r\n";
$headers .= 'Bcc: [email protected]' . "\r\n";

// Mail it
mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 22:59:55
Quote Anchor link
Ja, maar ik wil het uit een database halen, dus hoe verwerk ik dat met:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
<?php

$s_inschrijvers= mysql_query ( "SELECT * FROM ".$config['site']['mysql_tabel']." WHERE actief = 1 ORDER BY email ASC, naam ASC" ) or die ( mysql_error ( ) );

{

{

$email .= $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
        }

}

else
        echo "geen inschrijvers"; ?>

De uitslag van hierboven is: $email = [email protected], [email protected], enz

Maar ik moet iets krijgen van:
$headers .= 'Bcc: [email protected], [email protected], [email protected], enz' . "\r\n"

En dat wil me niet lukken
Gewijzigd op 22/02/2011 23:01:09 door Ivo Sanders

Michael -

Michael -

22/02/2011 23:07:21
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
<?php

// multiple recipients
$to  = '[email protected]';

$subject = 'Onderwerp';

$message = 'Je (html) bericht';

// To send HTML mail, the Content-type header must be set
$headers  = 'MIME-Version: 1.0' . "\r\n";
$headers .= 'Content-type: text/html; charset=iso-8859-1' . "\r\n";

// Additional headers
$headers .= 'From: Bedrijfsnaam <[email protected]>' . "\r\n";

{

{

$headers .= 'Bcc: '.$f_inschrijvers['email'] . "\r\n";
        }

}

else
        echo "geen inschrijvers";

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

Zoiets bijvoorbeeld. Natuurlijk moet je foutafhandeling wel anders, want nu wordt de mail nog verstuurd ondanks dat er geen inschrijvers zijn.

Ivo Sanders

Ivo Sanders

22/02/2011 23:32:39
Quote Anchor link
Jammer, werkt niet

Michael -

Michael -

23/02/2011 00:25:39
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 22/02/2011 23:32:39:
Jammer, werkt niet

Met alleen dat kunnen we je niet helpen. Vertel wat er niet werkt, met eventueel de code die je nu hebt en eventueel de foutmeldingen die je krijgt.

Ivo Sanders

Ivo Sanders

23/02/2011 00:28:27
Quote Anchor link
hij mailt niet, ja, de aantal email adressen in mijn database, zovaak krijg ik die mail van mijzelf
Gewijzigd op 23/02/2011 00:29:01 door Ivo Sanders

Mitchel V

Mitchel V

23/02/2011 00:39:45
Quote Anchor link
Gebruik swiftmailer en zet die in een while? :)

en als je de emails toch in een waarde wilt zetten zou ik het zo doen

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php

if (mysql_num_rows($s_inschrijvers)){
    $i = 0;
        while ($f_inschrijvers = mysql_fetch_assoc($s_inschrijvers)){
            if($i == mysql_num_rows($s_inschrijvers)){
                $email .= $f_inschrijvers['email'];
            }
else{
                $email .= $f_inschrijvers['email'].', ';
            }

$i ++;
        }
}

?>
Gewijzigd op 23/02/2011 00:44:38 door Mitchel V

Michael -

Michael -

23/02/2011 00:59:34
Quote Anchor link
Ivo Sanders op 23/02/2011 00:28:27:
hij mailt niet, ja, de aantal email adressen in mijn database, zovaak krijg ik die mail van mijzelf

Graag in dit topic blijven en geen nieuwe maken omdat het niet lukt.
In het andere topic gooi je al met dit:
Code (php)
1
2
3
<?php
$headers
.= 'Bcc: ' $f_inschrijvers['email'].', '."\n";
?>

Wat al totaal niet lijkt op de regel in mijn voorbeeld. Zo gaat 't dus ook nooit werken.
Het scriptje van Mitchel is handig om die laatste komma eruit te houden.

@Mitchel moet $i=0 niet 1 zijn? mysql_num_rows begint met 1.
Gewijzigd op 23/02/2011 01:00:39 door Michael -

Mitchel V

Mitchel V

23/02/2011 16:59:48
Quote Anchor link
Klopt :p

Maar Ivo, waarom gebruik je geen swiftmailer? :)

- SanThe -

- SanThe -

23/02/2011 17:23:53

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.