$_post wodt niet doorgegeven

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Airport Developer / System engineer

De functie Als onze nieuwe Airport Developer / System Engineer is je doel om uit nieuwbouw- en onderhoudsprojecten maximale waarde te creëren voor Schiphol Group en haar stakeholders. Vanuit je visie en expertise, maar ook (technologische) ontwikkelingen, wetgeving en beleid vertaal je klantwensen naar een gedegen programma van eisen. In de planontwikkelingsfase werk je nauw samen met Plan Ontwikkelaars om je kennis in te brengen ten behoeve van de kwaliteit van het investeringsvoorstel. Je overlegt met diverse partijen, stelt de vraag achter de vraag en verbindt zo de belangen van de luchthaven, proceseigenaar en asseteigenaar om tot een gedragen ontwikkelopgave

Bekijk vacature »

Front-end developer (HTML, CSS, SASS, JavaScript)

Functie Momenteel zijn we voor ons Digital team op zoek naar een (medior) Front-end developer. Samen met je collega’s werk je in een Agile/Scrum omgeving aan de ontwikkeling van onze webapplicaties, websites en andere oplossingen. Je draagt bij aan een sterk ontwikkelproces waarin kwaliteit voorop staat. Hiervoor ben je niet alleen bezig met eigen code maar ook code reviews van andere collega’s. Ben jij graag op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in je vakgebied en wil je deze toepassen voor diverse projecten? Dan komen wij graag met je in contact! Eisen • HBO werk- en denkniveau • Minimaal 2

Bekijk vacature »

Junior Software Developer (HBO / WO)

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Dan hebben wij bij Jelling IT Professionals de perfecte opdrachtgever in de omgeving van Hoofddorp. Binnen deze functie vervul je een onsite learning programma waarbij je aan de slag gaat met PHP en Laravel. Hierbij ben je voornamelijk werkzaam op verschillende klantlocaties en is het jouw taak om hun wensen en eisen

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Medior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue's back office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become a Medior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become C# Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Medior PHP developer

Functie Samen met je development team werk je Agile Scrum en met jullie gezamenlijke kennis en ervaring bepalen jullie samen de beste keuze voor techniek en architectuur. Naast het ontwikkelen van software ben je continue bezig om ook jezelf te ontwikkelen. Ze werken met o.a.: PHP, Laravel, Doctrine, PHP Unit, Behat, React, TypeScript, (My)SQL, Postgress, Redis, ElasticSearch, Docker, Nginx, GIT flow, JIRA, AWS. Eisen • HBO werk- en denkniveau • Je hebt goede kennis en ervaring met PHP • Je bent niet bang voor complexe projecten • Je werkt graag zelfstandig aan applicaties • Je bent altijd nieuwsgierig naar nieuwe

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Laravel PHP Developer voor een leuk bedrijf in de omgeving van Amsterdam! Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken; van A tot Z; Je hebt na de oplevering contact met de klant wanneer zij problemen ervaren; Je denkt mee over het verbeteren van de werkprocessen; Je denkt mee over softwareoplossingen; Je speelt in op de behoefte van de klant; Je houdt je bezig met het verbeteren, aanpassen en vernieuwen van de

Bekijk vacature »
Maarten Matthe

Maarten Matthe

11/02/2011 19:47:21
Quote Anchor link
Doordat ik thuis een heleboel reptielen heb, wil ik hier een database van maken waar ik dmv een form de dieren kan toevoegen.
Doordat ik enorm veel checkboxen gebruikt heb, wilde mijn pagina niet laden/een gedeelte. (ik denk dat dat de oorzaak was)
Nu heb ik dit opgesplitst in 3 pagina's om dan naar een database te schrijven. Bij de overgang van pagina3 naar database geraken er sommige $_post[] leeg en vind de error niet.

kleine update:
Het gaat over de overgang van pagina 3 naar pagina 4. meerbepaald over:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$_post['het']

Ik heb overal hidden fields gebruikt.
ik heb alle pagina's erbij gedaan voor het geval iemand naar voren zou willen kijken...

pagina 1:
pagina 2:
pagina 3:
pagina 4:
Gewijzigd op 11/02/2011 20:01:09 door Maarten Matthe

PHP hulp

PHP hulp

05/11/2024 22:15:17

Jordi Kroon

Jordi Kroon

11/02/2011 19:49:37
Quote Anchor link
je plaatst 4 pagina;s met codes en wij moeten maar zoeken op welke pagina en welke regel de fout zit

No way

Toevoeging op 11/02/2011 19:49:55:

En ook nog eens bagger codes post

Jasper DS

Jasper DS

11/02/2011 19:51:52
Quote Anchor link
dat is logisch.. $_POST wordt niet eeuwig onthouden. Wat je kan doen is werken met hidden fields of sessies

Maarten Matthe

Maarten Matthe

11/02/2011 19:52:41
Quote Anchor link
Er wordt geen fout weergegeven.
Van pagina 3 naar pagina 4 wordt de $_post niet doorgegeven.
Meer bepaald $_post['het'].

Pagina 4 is voor toetevoegen in de database... waar dus de $_post[] niet doorkomt.
Had even alles gepost, zodat men indien nodig alles kon terug vinden.

Het gaat dus over pagina 3 en pagina 4...

is op zich niet veel code (3 tot 4 items in het form per pagina)

Toevoeging op 11/02/2011 19:54:17:

@ Jasper: dit heb ik gedaan:d kan zijn dat ergens daar een fout ingeslopen zit, waar ik al duizend keer over gekeken heb...
heb zelf ook de(staat niet in de pagina's) echo "\$_post[] = ".$_post[] gedaan zodat ik kon zien of het degelijk doorkwam of niet

Jasper DS

Jasper DS

11/02/2011 19:59:24
Quote Anchor link
kijk het nog eens stap voor stap na.

Maarten Matthe

Maarten Matthe

11/02/2011 20:02:59
Quote Anchor link
PHP Jasper op 11/02/2011 19:59:24:
kijk het nog eens stap voor stap na.

Ik zit er al een hele dag op te kijken...
Vandaar dat ik op php HULP om HULP vraag... Anders zou ik het probleem hier niet stellen he.

Vond het trouwens ook raar dat de pagina niet wilde laden door die checkboxen.... Ben ook maar een beginner hoor.

Jasper DS

Jasper DS

11/02/2011 20:04:18
Quote Anchor link
Kerel, jij denkt toch niet dat wij 14 pagina's code gaan doorzoeken.. ;)
Probeer gewoon pagina per pagina, je zal er wel komen :)

Wat bedoel je met pagina niet laden? Laad de volledige pagina niet of wordt er iets niet weergeven?

Maarten Matthe

Maarten Matthe

11/02/2011 20:06:32
Quote Anchor link
Niets werdt geladen... Soms blank, som 10 checkboxen (dus nog niet alles) soms minder soms alles...
Vanaf ik de checkboxen verminderde lukte het echter wel.

Ik kan begrijpen dat je geen 14 pagina's wilt lezen hoor. zal even de code nog eens verkleinen en zien of het dan nog gebeurd... zoja, post ik hier de laatste regels code en output

- Mark -

- Mark -

11/02/2011 20:06:53
Quote Anchor link
Ik zou die hidden fields er zowiezo uit slopen. Sla ze tussentijds op in een session. Gewoon per pagina de hele $_POST in een session zetten en ze pas op de laatste pagina controleren en verwerken.

Maarten Matthe

Maarten Matthe

11/02/2011 20:13:54
Quote Anchor link
Mark Coenen op 11/02/2011 20:06:53:
Ik zou die hidden fields er zowiezo uit slopen. Sla ze tussentijds op in een session. Gewoon per pagina de hele $_POST in een session zetten en ze pas op de laatste pagina controleren en verwerken.

Ben zelf nog niet echt goed in php. Sessions kan ik nog niet, en voor de - normaal gezien 7 - 8 hidden fields... valt het denk ik toch nog te doen

Jasper DS

Jasper DS

11/02/2011 20:15:35
Quote Anchor link
Sessions is nu niet bepaald moeilijk.

- Mark -

- Mark -

11/02/2011 20:19:51
Quote Anchor link
Nee niet echt maar dat is niet zijn probleem zie ik nu. Hij wil een array direct in de database stoppen als ik het goed heb. Dat gaat dus niet werken. Ik denk dat je beter even terug naar het begin moet want op deze manier gaat het niet lukken helaas.

Maarten Matthe

Maarten Matthe

11/02/2011 20:23:44
Quote Anchor link
Neen is het niet
Op pagina 3 krijg ik
Code (php)
1
$_POST['poshet'];

nog perfect door. Ik zet deze in een hidden:
Code (php)
1
<input type="hidden" name="poshet" value="<?php $_POST['poshet']; ?>" />

en als ik deze dan op de volgende pagina wil inlezen verkrijg ik niets. Alsof deze leeg is.

Het kwam in oorsprong van een array, maar deze is in een gewone variabele gestoken.
De andere 'het' doet het wel juist... en heb alles op dezelfde mannier gedaan...

Toevoeging op 11/02/2011 20:24:20:

Ok zie de fout denk ik => toch niet:s

Toevoeging op 11/02/2011 20:27:47:

Fout opgelost... echo vergeten blijkbaar...
zie het door het hier te posten
Gewijzigd op 11/02/2011 20:26:33 door Maarten Matthe

- Mark -

- Mark -

11/02/2011 20:28:16
Quote Anchor link
- Te laat -
Gewijzigd op 11/02/2011 20:29:23 door - Mark -

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.