$row['naam'] in echo plaatsen met tekst
Remco van Akker
31/03/2012 18:19:09Hallo iedereen,
Ik zit met een heel klein probleempje.
Ik wil graag de kleine code: $row['naam'] verwerken in een link.
Maar ik krijg een error. Maar ik kan de fout nergens zien.
Zien jullie hem wel?
Ik zit met een heel klein probleempje.
Ik wil graag de kleine code: $row['naam'] verwerken in een link.
Maar ik krijg een error. Maar ik kan de fout nergens zien.
Zien jullie hem wel?
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<?php
$query3 = "INSERT INTO messages (to_user, from_user, subject, content, date) VALUES ('".$name."', '".$_SESSION['naam']."', 'Je hebt een vriendenverzoek!', 'Je hebt een vrienden verzoek ontvangen van:".$row['naam']."<br /><a href='acceptfriend.php?naam=".$row['naam']."'>Accepteer</a>', NOW() )";
mysql_query($query3) or die(mysql_error());
?>
$query3 = "INSERT INTO messages (to_user, from_user, subject, content, date) VALUES ('".$name."', '".$_SESSION['naam']."', 'Je hebt een vriendenverzoek!', 'Je hebt een vrienden verzoek ontvangen van:".$row['naam']."<br /><a href='acceptfriend.php?naam=".$row['naam']."'>Accepteer</a>', NOW() )";
mysql_query($query3) or die(mysql_error());
?>
Gewijzigd op 31/03/2012 18:21:41 door Remco van Akker
PHP hulp
22/11/2024 09:44:12Jaap evidor
31/03/2012 18:20:52Remco van Akker
31/03/2012 18:22:09Sorry het stukje code staat in de link.
Excuses voor de valse melding!
Maar zie je de fout?
Excuses voor de valse melding!
Maar zie je de fout?
Gewijzigd op 31/03/2012 18:22:25 door Remco van Akker
Noppes Homeland
31/03/2012 18:23:09Remco van Akker
31/03/2012 18:29:02Is dit misschien beter?
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4
5
<?php
$query3 = mysql_query("INSERT INTO `messages` (to_user, from_user, subject, content, date) VALUES ('".$name."', '".$_SESSION['naam']."', 'Je hebt een vriendenverzoek!', 'Je hebt een vrienden verzoek ontvangen van:".$row['naam']."<br /><a href='acceptfriend.php?naam=".$row['naam']."'>Accepteer</a>', NOW() )") or die(mysql_error());
echo 'Vriendenverzoek verstuurd!';
?>
$query3 = mysql_query("INSERT INTO `messages` (to_user, from_user, subject, content, date) VALUES ('".$name."', '".$_SESSION['naam']."', 'Je hebt een vriendenverzoek!', 'Je hebt een vrienden verzoek ontvangen van:".$row['naam']."<br /><a href='acceptfriend.php?naam=".$row['naam']."'>Accepteer</a>', NOW() )") or die(mysql_error());
echo 'Vriendenverzoek verstuurd!';
?>
je foutafhandeling die je nu hebt is niet goed.
Lees eens dit:
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/data-verwerking/foutafhandeling-query-sql/735/
Lees eens dit:
http://www.phphulp.nl/php/tutorial/data-verwerking/foutafhandeling-query-sql/735/