$_SESSION na 24 uur verwijderen
Frank -
30/01/2008 19:22:00En waarom ga je niet met mysql_error() achterhalen wát nu de fout is? Een zelfverzonnen melding is leuk en aardig, maar helpt absoluut niet met het vinden van de fout.
Edit: check ik een gereserveerd woord, verzin dus een betere naam. Negeer de dwaas die roept dat je backtics moet gebruiken, dat is een bewijs van een gebrek aan intelligentie.
http://dev.mysql.com/doc/mysqld-version-reference/en/mysqld-version-reference-reservedwords-5-0.html
Edit: check ik een gereserveerd woord, verzin dus een betere naam. Negeer de dwaas die roept dat je backtics moet gebruiken, dat is een bewijs van een gebrek aan intelligentie.
http://dev.mysql.com/doc/mysqld-version-reference/en/mysqld-version-reference-reservedwords-5-0.html
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
PHP hulp
24/11/2024 15:52:14mvos
30/01/2008 21:32:00ok, bedankt ik heb het nu veranderd maar het werk nog niet hij zegt nu in elk geval dat je maar 1 keer in de 24 uur kunt posten ook al heb noch niks gepost
Frank -
30/01/2008 21:35:00Dat is een kwestie van de juiste logica toepassen! Dat kun je zelf verder wel bedenken, gewoon even op papier uitwerken wat je op welk moment en wilt tonen, en vervolgens gaan programmeren.
Ps. Ik vind het wel prettig om direct te horen te krijgen dat ik niet kan/mag posten. Beetje lullig om eerst te posten en dan met een kluitje het riet in te worden gestuurd... Niet dan? Niet posten, geen formulier tonen. Wel zo duidelijk.
Ps. Ik vind het wel prettig om direct te horen te krijgen dat ik niet kan/mag posten. Beetje lullig om eerst te posten en dan met een kluitje het riet in te worden gestuurd... Niet dan? Niet posten, geen formulier tonen. Wel zo duidelijk.
mvos
30/01/2008 21:39:00ik heb het ook zo gedaan dat je het formulier niet te zien krijgt als je niet kan posten:)
Edit:
ik heb het voor elkaar gekregen om het werkent te krijgen, bedankt voor je hulp:)
ik heb het voor elkaar gekregen om het werkent te krijgen, bedankt voor je hulp:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mvos