$vraagje[s]

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Heb jij affiniteit met ICT en een WO diploma in de pocket? Dan ben je hier aan het juiste adres. Voor een opdrachtgever in Amsterdam zijn wij op zoek naar kandidaten die (enige) ervaring hebben met Java, Javascript, C of C++. Je zal door middel van trainingen worden opgeleid tot een volwaardige Software Developer. Er wordt tijdens de training natuurlijk veel aandacht besteedt aan de vaktechnische aspecten, maar er gaat ook veel aandacht uit naar jouw persoonlijke ontwikkeling. Bedrijfsprofiel Bij deze opdrachtgever in de omgeving van Amsterdam zoeken ze meerdere enthousiaste kandidaten die hun carrière willen starten met

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Senior PHP Developer

As a Senior PHP Developer at Coolblue, you ensure that our webshops work as optimal as possible and you choach other colleagues on the hard and soft skills. How do I become a Senior PHP Developer at Coolblue? As a PHP Developer you work together with other development teams to make our webshop work as optimal as possible and to make our customers happy. Although you are a PHP Developer, you are not averse to a little TypeScript or other technologies that might be used. Would you also like to become a PHP Developer at Coolblue? Read below if the

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je aan de slag met het door ontwikkelen van de interne software. Zij maken gebruik van een CRM, wat door de hele organisatie gebruikt wordt. Andere taken: Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen; Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen; Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties; Deelnemen aan overleggen met het development team; Bij interesse is er de mogelijkheid om junioren te gaan begeleiden. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief binnen de telecombranche. Het hoofdkantoor zit in regio van Den Bosch en er

Bekijk vacature »

(Lead) PHP Software Developer

Functie omschrijving Voor een klein softwarebedrijf in Breda, zijn wij op zoek naar een PHP software developer met een aantal jaar werkervaring. Je krijgt een plek in een klein team met 2 andere software developers. Wil jij graag werken met de nieuwste technieken bij een bedrijf waar jij de lead gaat nemen in de verder ontwikkeling en modernisering van een eigen software pakket? Dan ben je hier aan het juiste adres! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat aan de slag met de ontwikkeling en vernieuwing van het "in-house" ontwikkelde multimedia platform. Je neemt de lead in

Bekijk vacature »

Junior .NET Developer

Dit ga je doen Als junior .NET Developer lever je met jouw oplossingen direct een bijdrage aan de bedrijfsprocessen van de klanten. Werkzaamheden waar jij je zoal mee bezig houdt zijn; Het ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van de draaiende platforms van de klanten; Softwareontwikkeling middels C#, .NET; Klantcontact om de wensen te bespreken en uit te werken; Optimaliseren van de (huidige) bedrijfsprocessen; De IT-afdeling bestaat uit 30 personen verdeeld over 3 teams. Het team waar je in terecht komt bestaat uit ongeveer tien man. Het is een team wat bestaat uit betrokken collega’s, waar iedereen bereidt is om elkaar te

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »
Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 19:38:00
Quote Anchor link
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,
ik ben nieuw met php en heb nu een code geschreven waarmee gebruikers zich kunnen registreren maar ik heb er wat vraagjes over.
(de form wordt naar zijn eigen pagina gepost)

1) Als ik met de database wil connecten dan werkt dat mbv de volgende waarden; (regel 55)
$User = 'root';
$Pass = 'mysql';
Waar kan ik deze veranderen zodat ik iets anders dan 'root' en 'mysql' kan gebruiken?

2)
Die mysql_query's heb ik gekopieerd uit phpMyAdmin.
Maar wat zijn dat voor vreemde quootjes die daar in staan? Heb ik die wel nodig en zo ja, hoe krijg ik die uit mijn toetsenbord?

3)
Als de gebruikers gegevens zijn toegevoegd aan de database dan wil ik (voorlopig) dat er een mailtje verstuurd wordt naar het Email adres onder de variabele $to (regel 74) maar het werkt niet. Wat moet ik doen?

4)
Kan ik het ook zonder javascript maken maar dat het wel hetzelfde werkt?

5)
Hoe kan ik het beter doen dan?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
<html>
<head>
<title>Registreren</title>

<script type="text/javascript">

function rood(idee) {
document.getElementById(idee).style.backgroundColor='#ff8888';
};
function wit(idee) {
document.getElementById(idee).style.backgroundColor='#ffffff';
};

function checkENsubmit()
{
wit('gebruikersnaam');
wit('wachtwoord');
wit('email');

var gnLength = document.getElementById('gebruikersnaam').value.length;
var wwLength = document.getElementById('wachtwoord').value.length;
var emLength = document.getElementById('email').value.length;
var reg = /^([A-Za-z0-9_\-\.])+\@([A-Za-z0-9_\-\.])+\.([A-Za-z]{2,4})$/;
var address = document.getElementById('email').value;
var goedAdres = reg.test(address);

if (gnLength<=1 || wwLength<=5 || emLength<=5)     {

if (emLength<=5)   {rood('email'); message('ongeldig E-mail adres'); };
       if (wwLength<=5)   {rood('wachtwoord');  message('wachtwoord moet minimaal 6 tekens bevatten'); };
     if (gnLength<=1)   {rood('gebruikersnaam');  message('gebruikersnaam moet minimaal 2 tekens bevatten'); };

};
else if (goedAdres == false)    {rood('email'); message('ongeldig E-mail adres'); };
else {document.getElementById('formID').submit();};    
};

function message(tekst)   {
document.getElementById('messagePOST').innerHTML=tekst;
};

</script>
</head>

<body onload="document.getElementById('messagePOST').innerHTML=document.getElementById('messageGET').innerHTML;">
<?php

echo "<div id=\"messageGET\" style=\"display:none;\">";

if(!empty($_POST['gebruikersnaam']) && !empty($_POST['wachtwoord']) && !empty($_POST['email']))
{

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
$Server = 'localhost';
$User = 'root';
$Pass = 'mysql';
$database = "database";

$connectie = mysql_connect( $Server, $User, $Pass );
if(!$connectie)
{

die (mysql_error());
}

$db_select = mysql_select_db($database,$connectie);
if(!$db_select)
{

die ( "database niet gevonden ". mysql_error());
}

mysql_query('CREATE TABLE IF NOT EXISTS `logintabel` (`gebruikersnaam` text NOT NULL, `wachtwoord` text NOT NULL, `email` text NOT NULL) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=utf8;');

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
$to = 'myEmail';
$subject = 'Testbericht';
$message = '<b>Testbericht</b>, up?';
$headers = "From: [email protected]\r\n" .
       'X-Mailer: PHP/' . phpversion() . "\r\n" .
       "MIME-Version: 1.0\r\n" .
       "Content-Type: text/html; charset=utf-8\r\n" .
       "Content-Transfer-Encoding: 8bit\r\r\n";

$gebruikersnaam = $_POST['gebruikersnaam'];
$wachtwoord = $_POST['wachtwoord'];
$email = $_POST['email'];

$gebruikerBestaatAl = mysql_query('SELECT `gebruikersnaam` FROM `logintabel` WHERE `gebruikersnaam` = \''.$gebruikersnaam.'\' LIMIT 1 ');
$emailBestaatAl = mysql_query('SELECT `gebruikersnaam` FROM `logintabel` WHERE `email` = \''.$email.'\' LIMIT 1 ');

if(mysql_num_rows($gebruikerBestaatAl)!=0)
    {
echo "gebruikersnaam bestaat al";}
    elseif(mysql_num_rows($emailBestaatAl)!=0)
  {
echo "dit E-mail adres is al geregistreerd";}
  elseif(mysql_num_rows($gebruikerBestaatAl)==0 && mysql_num_rows($emailBestaatAl)==0)
    {

$db_insert =  mysql_query('INSERT INTO `database`.`logintabel` (`gebruikersnaam`, `wachtwoord`, `email`) VALUES (\''.$gebruikersnaam.'\', \''.$wachtwoord.'\', \''.$email.'\');');
  echo "gebruiker toegevoegd";
mail($to, $subject, $message, $headers);
  }

}

else {$gebruikersnaam = ""; $wachtwoord = ""; $email = "";}

echo "</div>";

echo "<form id=\"formID\" action=\"connect.php\" method=\"post\">";

echo "<table><tr>";
echo "<td>gebruikersnaam:</td>";
echo "<td><input name=\"gebruikersnaam\" id=\"gebruikersnaam\" type=\"text\" value=\"".$gebruikersnaam."\" /></td>";  
echo "<td>(min. 2 tekens)</td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td>wachtwoord:</td>";
echo "<td><input name=\"wachtwoord\" id=\"wachtwoord\" type=\"text\" value=\"".$wachtwoord."\" /></td>";  
echo "<td>(min. 6 tekens)</td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td>E-mail adres:</td>";
echo "<td><input name=\"email\" id=\"email\" type=\"text\" value=\"".$email."\" /></td>";  
echo "<td></td>";
echo "</tr><tr>";
echo "<td></td>";
echo "<td><input type=\"button\" value=\"aanmelden\" onclick=\"message('_'); checkENsubmit();\" /></td>";  
echo "<td id=\"messagePOST\" style=\"color:#ff0000;\"></td>";
echo "</tr></table>";

echo "</form>";

?>

</body>
</html>

Alvast bedankt, jullie worden beloond in het hiernamaals!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Repelsteeltje

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 21:40:43

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

27/09/2009 19:58:00
Quote Anchor link
1) gewoon veranderen?

$Server = 'localhost';
$User = 'repelsteeltje';
$Pass = 'mijnwachtwoord';
$database = "database";

2) Die kunnen er gewoon blijven staan.

3) Gebruik de mail() functie -> klik
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos

The Ultimate

The Ultimate

27/09/2009 20:00:00
Quote Anchor link
repelsteeltje schreef op 27.09.2009 19:38:
1) Als ik met de database wil connecten dan werkt dat mbv de volgende waarden; Waar kan ik deze veranderen zodat ik iets anders dan 'root' en 'mysql' kan gebruiken?

Als ik een database aanmaak worden deze automatisch toegewezen. Geen idee of je ze kunt wijzigen. Zou ze alleen niet zomaar in je script plaatsen, beter in een aparte file achter .htaccess.

2) Maar wat zijn dat voor vreemde quootjes die daar in staan? Heb ik die wel nodig en zo ja, hoe krijg ik die uit mijn toetsenbord?

Met een tandenborstel? Dat zit natuurlijk niet in je toetsenbord he? Welke quotes bedoel je nou precies?

3) Als de gebruikers gegevens zijn toegevoegd aan de database dan wil ik (voorlopig) dat er een mailtje verstuurd wordt naar het Email adres

Kijk eens naar swift-mailer.

function checkENsubmit()

Dit kan beter: checkANDsubmit()

- SanThe -

- SanThe -

27/09/2009 20:11:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 27.09.2009 19:58:

Niet dus. Gewoon weghalen want dat zijn backtics.
Bart schreef op 27.09.2009 20:00:
2) Maar wat zijn dat voor vreemde quootjes die daar in staan? Heb ik die wel nodig en zo ja, hoe krijg ik die uit mijn toetsenbord?

Met een tandenborstel? Dat zit natuurlijk niet in je toetsenbord he? Welke quotes bedoel je nou precies?

De backtics. De toets links naast de 1 en dan een spatie.
Niet gebruiken is het juiste gebruik.

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:12:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 27.09.2009 19:58:
1) gewoon veranderen?

$Server = 'localhost';
$User = 'repelsteeltje';
$Pass = 'mijnwachtwoord';
$database = "database";

3) Gebruik de mail() functie -> klik

1) vreemd genooeg kan ik ze nu wel veranderen. Je hebt gelijk! Maar waar is dat dan voor die gebruikersnaam en wachtwoord?

3)op regel 99 doe ik een poging. Maar ik krijg geen mailtje (met mijn adres natuurlijk)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door repelsteeltje

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:16:00
Quote Anchor link
SanThe schreef op 27.09.2009 20:11:
backticks

Oké .. 1) en 2) zijn dan opgelost

Thanx!

Gelieve Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Toine vd P

Toine vd P

27/09/2009 20:19:00
Quote Anchor link
1) In jouw geval zou ik in PHPmyadmin in de welkomspagina op gebruikers klikken.
2) Dit zijn 'backticks', deze kun je vinden onder de tilde-toets ( ~ ), dit wordt toegepast om reserved SQL woorden te kunnen gebruiken, persoonlijk zou ik ze nooit gebruiken en goede tabel / procedure / view namen hanteren
3) Probeer eens PHPMailer, of Google eens, je kunt niet verwachten dat wij alles voor je doen
4) Kan wel met AJAX, maar wenselijk lijkt het mij niet.
5) Geen reactie.

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:30:00
Quote Anchor link
Twan van der Poel schreef op 27.09.2009 20:19:
1) In jouw geval zou ik in PHPmyadmin in de welkomspagina op gebruikers klikken.
2) Dit zijn 'backticks', deze kun je vinden onder de tilde-toets ( ~ ), dit wordt toegepast om reserved SQL woorden te kunnen gebruiken, persoonlijk zou ik ze nooit gebruiken en goede tabel / procedure / view namen hanteren
3) Probeer eens PHPMailer, of Google eens, je kunt niet verwachten dat wij alles voor je doen
4) Kan wel met AJAX, maar wenselijk lijkt het mij niet.
5) Geen reactie.

1) dit is mijn welkomsscherm van phpMyAdmin;
http://127.0.0.1/mysql/index.php?db=database&server=1&target=db_sql.php&token=8cb2b6d57ce98e3d2388898dc963078a
Ik vind daar geen gebruikers om op te klikken?

3) ik doe mijn best!
5)thanx

Toine vd P

Toine vd P

27/09/2009 20:31:00
Quote Anchor link
" control + f gebruikers / users ".

Ik kan natuuurlijk niet op jouw lokale server kijken.

Repelsteeltje

repelsteeltje

27/09/2009 20:41:00
Quote Anchor link
dus als je dan het volgende voorbeeld uit zou laten voeren dan krijgt '[email protected]' een mailtje??
of niet?

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
$to
      = '[email protected]';
$subject = 'the subject';
$message = 'hello';
$headers = 'From: [email protected]' . "\r\n" .
    'Reply-To: [email protected]' . "\r\n" .
    'X-Mailer: PHP/' . phpversion();

mail($to, $subject, $message, $headers);
?>

Als ik die code uitvoer krijg ik de volgende melding;

Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Program Files\EasyPHP 3.0\www\mailen.php on line 16

Repelsteeltje

repelsteeltje

28/09/2009 11:23:00
Quote Anchor link
(!NIET BUMPEN!)

Dus php.ini voorzien van het smtp server adres en nu geeft hij de volgende melding;

Quote:
Warning: mail() [function.mail]: SMTP server response: 550-Verification failed for <[email protected]> 550-Unrouteable address 550 B002 Sender e-mail address invalid / Afzender e-mail adres bestaat niet in C:\Program Files\EasyPHP 3.0\www\registreer.php on line 99

Dan moet er toch ergens [email protected] staan wat ik kan veranderen in mijn eigen adres?
Maar waar?

Gelieve Niet Bumpen: Herhaling:
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Jaron T

Jaron T

28/09/2009 11:37:00
Quote Anchor link
Dat komt omdat je lokaal werkt, online zal die echter wel gaan werken :)

Repelsteeltje

repelsteeltje

28/09/2009 11:54:00
Quote Anchor link
Jaron schreef op 28.09.2009 11:37:
Dat komt omdat je lokaal werkt, online zal die echter wel gaan werken :)

En als ik dan via mijn IPadres die pagina open. Dan issie toch niet meer lokaal, of wel?

De melding blijft iig wel hetzelfde
>> http://82.101.226.171/registreer.php

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

28/09/2009 21:40:00
Quote Anchor link
Een gebruikersnaam van minimaal 2 tekens, is dat niet een beetje weinig? Als ik jou was zou ik een minimum van 4 of 5 tekens instellen.

Repelsteeltje

repelsteeltje

29/09/2009 01:32:00
Quote Anchor link
Yearupie schreef op 28.09.2009 21:40:
Een gebruikersnaam van minimaal 2 tekens, is dat niet een beetje weinig? Als ik jou was zou ik een minimum van 4 of 5 tekens instellen.

2 tekens maar een zee aan mogelijkheden. Moet genoeg zijn volgens mij?

dat mail() probleempje is nu ook opgelost. Blijkt dat de mail verstuurt wordt naar het adres wat in $headers vermeld staat.
Code (php)
1
$headers = "From:[email protected]\r\n"

enniewee bedankt voor de reacties!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.