domein aan dynamisch ip linken
wesley Overdijk
11/12/2009 13:54:00Beste,
Ik heb thuis een server opgezet voor wat kleine, grappige projecten, en daar een domein naam aan gekoppelt. Maar dit ip adres, verandert om de zoveel tijd. Nou is het nog niet gebeurt *heb hem pas sinds vandaag* maar ik weet dat zodra mijn ip adres verandert, de domein naam niet meer goed gelinked staat.
hoe los ik dit op :)
ik hoop dat iemand me kan helpen. bedankt :)
Ik heb thuis een server opgezet voor wat kleine, grappige projecten, en daar een domein naam aan gekoppelt. Maar dit ip adres, verandert om de zoveel tijd. Nou is het nog niet gebeurt *heb hem pas sinds vandaag* maar ik weet dat zodra mijn ip adres verandert, de domein naam niet meer goed gelinked staat.
hoe los ik dit op :)
ik hoop dat iemand me kan helpen. bedankt :)
PHP hulp
24/11/2024 08:11:41Tja, je zult toch echt steeds je A-record dan moeten aanpassen. Naar mijn weten is er geen andere optie voor, dan een statisch IP aan te vragen bij je ISP.
Daan Onbekend
11/12/2009 14:24:00wesley Overdijk
11/12/2009 14:24:00Ik heb een tutorial gelezen http://webhosting.devshed.com/c/a/Web-Hosting-HowTos/How-to-Link-a-Domain-Name-to-a-Dynamic-IP/ en een account aangemaakt. nou ga ik afwachten of dit werkt als mijn ip adres veranderd. als dit het geval is, dan zit ik met het probleem, hoe link ik mijn domein naam aan vandenacker.ath.cx