Domein parkeren
Koen B
15/10/2010 19:22:22Beste phpHelpers,
Ik ben de laatste tijd een aantal domeinen gekocht waarmee ik in de toekomst aan de slag wil gaan. Voorlopig komt er nog geen inhoud op deze website vanwege tijdgebrek. Daarom wil ik graag mijn websites "parkeren", zoals dit heet.
Nu wil ik graag weten welke organisatie hier geschikt voor is en of dit een beetje goed werkt? Hebben jullie ervaringen hiermee? Welke organisatie is hiervoor het beste?
Zo heb ik gehoord van Sedo en google zou dit ook doen?
Groeten,
Koen
Ik ben de laatste tijd een aantal domeinen gekocht waarmee ik in de toekomst aan de slag wil gaan. Voorlopig komt er nog geen inhoud op deze website vanwege tijdgebrek. Daarom wil ik graag mijn websites "parkeren", zoals dit heet.
Nu wil ik graag weten welke organisatie hier geschikt voor is en of dit een beetje goed werkt? Hebben jullie ervaringen hiermee? Welke organisatie is hiervoor het beste?
Zo heb ik gehoord van Sedo en google zou dit ook doen?
Groeten,
Koen
PHP hulp
18/12/2024 03:18:14Dalando De Zuil
15/10/2010 19:25:26Ik zou gewoon op die pagina's nu nog even laten doorlinken naar een pagina waar op staat bijv:
Pagina onder constructie - Binnenkort online
Pagina onder constructie - Binnenkort online
- SanThe -
15/10/2010 19:26:49Wat noem jij parkeren? Als jij een domeinnaam hebt gekocht wil dat niet zeggen dat je daar ook wat mee moet doen.
Koen B
15/10/2010 19:28:17Kumkwat Trender
15/10/2010 19:31:11Koen Koen op 15/10/2010 19:28:17:
Met parkeren bedoel ik tijdelijke automatische advertenties plaatsen.
ja kun je toch doen? wat was je vraag..?
Jasper DS
15/10/2010 19:33:13niek s
15/10/2010 20:20:44parkeren van domeinnamen is in officiele termen dat ie WEL bij de registry (bijvoorbeeld SIDN) in het systeem staat, maar dat er nog GEEN web pakket aan gelinkt is.
Wat jij wil is dus WEL een web pakket (hosting), en daar ga je bijvoorbeeld Google ads op mikken...
Wat jij wil is dus WEL een web pakket (hosting), en daar ga je bijvoorbeeld Google ads op mikken...
John D
06/12/2010 10:10:45Niek s op 15/10/2010 20:20:44:
parkeren van domeinnamen is in officiele termen dat ie WEL bij de registry (bijvoorbeeld SIDN) in het systeem staat, maar dat er nog GEEN web pakket aan gelinkt is.
en hoe komt er dan iemand op die site terecht waarna hij op advertenties gaat clicken? Brengt allemaal weinig tot niks op en de enige die verdient is Google met zijn adds.