Domeinnaam in site gebruiken
Zoiets als:
Welkom op "hier de ingetypte URL"
Alvast bedankt voor jullie hulp.
De ingetikte url is altijd de url van de site. Dus wat is hier de bedoeling van?
Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om met een script die URL op de site te laten verschijnen?
Vandaar mijn vraag
Werkt zoiets met een get url o.i.d.?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marco
print_r($_SERVER);
Dank je voor de sturende hand!
Is het ook mogelijk om de url te gebruiken als hij doorgestuurd is?
Dus als ik de "welkom op "hier de url" op www.testje.nl heb staan dat hij dan de andere url aangeeft?
Niet Bumpen.
Bumpen::
SanThe.
Met
werkt het niet, deze roept enkel de url op van de server waar hij op staat.
hij moet de url opvragen waar de rederict vandaan komt
Ik gebruik altijd virtualhosts, dus ik gebruik dit niet. Ik zou het dan ook niet zo maar weten. Helaas.
?? Ik begrijp nou niet bepaald wat je bedoelt.
php.net:
The address of the page (if any) which referred the user agent to the current page. This is set by the user agent. Not all user agents will set this, and some provide the ability to modify HTTP_REFERER as a feature. In short, it cannot really be trusted.
Bij mij is het de bedoeling dat een geforwarde url gezien wordt op de volgende site...
Dan werkt HTTP_REFERER niet
Marco schreef op 13.06.2008 18:54:
HTTP_REFERER werkt alleen als er op een link geklikt wordt naar mijn weten?
Bij mij is het de bedoeling dat een geforwarde url gezien wordt op de volgende site...
Dat weet ik niet, volgens mij wel. Maar mijn punt was dat je d'r niet op kan vertrouwen (dus niet een of andere login d'r mee maken) want de browser geeft de waarde van die var. Als de browser het kan, kan de user het ook...
Dank je voor de informatie...