Doorgestuurd worden

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SAP ABAP Developer

Dit ga je doen Software ontwikkeling met behulp van o.a. ABAP, Sapscript en Smartforms Maatwerk development op SAP ECC 6.0, in de toekomst S/4 HANA Samenwerken met Business Analisten die functioneel en technisch ontwerpen aanleveren Testen van opgeleverde software Bugfixing Ondersteuning van eindgebruikers Hier ga je werken Onze klant, een internationaal gevestigd productiebedrijf dat mensen blij maakt, is ter versterking op zoek naar een ABAP Developer voor hun SAP team. Het team van 4 mensen verzorgt de ontwikkeling van maatwerk voor de SAP omgeving waar wordt gewerkt met modules SD, FI/CO, PM en MM. Momenteel draait het bedrijf op SAP

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Traineeship ICT regio Amsterdam/Utrecht

Wat ga je doen? Het traineeship begint met een fulltime maand cursussen en praktijkdagen, waarin je de basis van het IT-vak leert op de Shared Servicedesk (SSD). Daarnaast ga je meteen aan de slag voor je eerste certificering! (ITILv4). Je start in een groep met 4 tot 10 deelnemers, waarmee jij gedurende die maand optrekt en je kennis kunt delen. Na het voltooien van de eerste maand ga je direct voor een langere periode aan de slag bij één van onze klanten of blijf je intern bij ons op de Shared Servicedesk. Je bent het eerste aanspreekpunt van de eindgebruikers

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

.NET Developer Medior Senior

Dit ga je doen Ontwikkelprocessen verder optimaliseren en verder ontwikkelen met C#; CI/CD-pipelines automatiseren; Herbruikbare componenten maken; Testen; Front-end pagina's gebruiksvriendelijk maken. Hier ga je werken Als .NET Developer kom jij terecht binnen een grote en internationale organisatie. Zij streven naar een positieve impact op de mens, milieu en maatschappij. Het bedrijf is oorspronkelijk een familiebedrijf en werkt aan de productie van hoogwaardige en technische systemen voor de gezondheidszorg. Momenteel willen zij betere ontwikkelprocessen creëren op internationaal gebied en staat kwaliteit en veiligheid voor hun op nummer 1! Als .NET Developer werk jij aan het ontwikkelen van verbeterde software voor

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

.NET Developer gezocht!

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een .NET Developer! Wil jij werken voor een internationaal bedrijf waar je legio mogelijkheden krijgt als Software Ontwikkelaar? Grijp nu je kans en kijk snel of jouw vaardigheden aansluiten bij onderstaand profiel! Je kunt een uitdagende rol gaan vervullen als .NET Developer binnen een internationaal bedrijf dat gevestigd is in omgeving Bergen. Dit bedrijf is zeer vooruitstrevend en verricht betekenisvol werk. Binnen dit bedrijf wordt gewerkt aan de productie en ontwikkeling van medische middelen. Als .NET Developer ga jij je bezig houden met het volgende: Je wordt betrokken bij alle fasen van software

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van de Back-end in .NET6 / C# en WebAPI (Focus);) Ontwikkelen van de Front-End in Nodje.js en Angular (secundair); Opstellen van een technisch ontwerp; Testen, documenteren en implementeren van de nieuwe applicatie; Verzorgen van de nazorg, na de implementatie; Het oplossen van bugs en incidenten. Hier ga je werken Als C#.NET Developer binnen deze organisatie kan jij het verschil maken. Zij werken momenteel nog met programmatuur die is ontwikkeld in C++. Hiervan gaan zij afscheid nemen zodra alle nieuwe software in C#.NET geschreven is. Een grootschalig en langdurig project. Voor hen is deze software van

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »
Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 20:17:00
Quote Anchor link
Ik wil dus dat als ik op de website kom dat ik bijv. naar index2.php ga en dat als anderen op de website komen dat die gewoon naar aanmelden.php gaan.

maar ik krijg een foutmelding:

"Parse error: parse error, unexpected T_DNUMBER in /home/photoshop/domains/welovephotoshop.nl/public_html/venlo4you/index.php on line 9 "

Dit is een van mijn eerste scriptjes maar niet mij uit gaan lachen omdat die randioos fout is.
Zouden jullie mij aub wijzen op de fouten die ik gemaakt heb.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
   if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] = MIJNIP )
{

header("Location: index2.php");
else
    header("Location: aanmelden.php");
    ?>

PHP hulp

PHP hulp

17/11/2024 00:42:49

Frank -

Frank -

16/05/2006 20:24:00
Quote Anchor link
Waar zijn je { en } gebleven? Je gebruikt er slechts eentje...
Je start met {, sluit af met } en bij de else open je weer met { om vervolgens keurig af te sluiten met }.

Succes!

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 20:31:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
   if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] = 84.29.14.191)
{

header("Location: index.php");
}

else
{
}

?>

Zo goed?
Maar is het script wel goed zo?
Want hij doet het niet:P
Hahahaha, weet je trouwens niet ook veel over het script zelf?

Michael -

Michael -

16/05/2006 20:34:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
   if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "84.29.14.191")
{

header("Location: index.php");
}

else
{
}

?>

Frank -

Frank -

16/05/2006 20:38:00
Quote Anchor link
Met = geef je een variabele een bepaalde waarde. Met == of zelfs === kun je een vergelijking doen. Jij hebt dus == nodig.

Verder hoort het ip-adres tussen quotes ' te staan, het is volgens mij een string.

Tip: Nadat je de functie header() hebt gebruikt, zet je op een volgende regel nog even exit(); neer. Daarmee stop je de verwerking van de rest van dit script. Dat heeft meestal toch geen zin meer omdat je al bent doorgestuurd naar een andere pagina.

En enkele quotes ' zijn, volgens mijn bescheiden mening, beter dan dubbele quotes ".

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 20:44:00
Quote Anchor link
Doet het nog niet, wacht ik zal het in de codes laten zien wat ik wil:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
   if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == "mijn ip")
{

header("Location: index.php"); // dat ikzelf word doorgestuurd naar deze pagina
}
else
{
    header("Location: aanmelden.php"); // dat de onbevoegde gast deze pagina krijgt
}
?>

- SanThe -

- SanThe -

16/05/2006 20:50:00
Quote Anchor link
En wat zit er in $_SERVER['REMOTE_ADDR']? Echo dat eens, want dat hoeft helemaal niet persé jouw ip-nummer te zijn.

Frank -

Frank -

16/05/2006 20:53:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
   if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == 'mijn ip')
{

header('Location: index.php'); // dat ikzelf word doorgestuurd naar deze pagina
  exit(); // extraatje
}
else
{
  header('Location: aanmelden.php'); // dat de onbevoegde gast deze pagina krijgt
  exit(); // extraatje
}
echo 'Dit is mijn ip-adres: '.$_SERVER['REMOTE_ADDR'];
?>

Wat krijg je nu te zien? Ik verwacht overigens dat je bij 'mijn ip' een geldig adres hebt ingevuld. Mocht dat niet zo zijn, de echo op de laatste regel levert alsnog het juiste adres op.

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 20:58:00
Quote Anchor link
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/photoshop/domains/welovephotoshop.nl/public_html/venlo4you/index.php:10) in /home/photoshop/domains/welovephotoshop.nl/public_html/venlo4you/index.php on line 13

Frank -

Frank -

16/05/2006 21:05:00
Quote Anchor link
Tja, dan heb je blijkbaar al output. Hier loopt het prima, geen enkel probleem.

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 21:07:00
Quote Anchor link
Hoe kan ik dit verhelpen? :P

Jelle -

Jelle -

16/05/2006 21:12:00
Quote Anchor link
ob_start();
bovenaan je pagina

en geen output boven de header()
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -

Frank -

Frank -

16/05/2006 21:15:00
Quote Anchor link
ob_start() is een lapmiddel en bij correct programmeren overbodig. Onderstaande code werkt hier vlekkeloos. Ga geen extra spaties en andere zooi er voor zetten, dan krijg je wederom foutmeldingen.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
if ($_SERVER['REMOTE_ADDR'] == '')
{

header('Location: index.php'); // dat ikzelf word doorgestuurd naar deze pagina
    exit(); // extraatje
}
else
{
    header('Location: aanmelden.php'); // dat de onbevoegde gast deze pagina krijgt
    exit(); // extraatje
}
?>

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Jordy ik vind je een beetje vaag, ik ben nog geen week bezig met scripten dus is dat mischien de reden maar kun je het beter uitleggen bijv.

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 21:22:00
Quote Anchor link
Hier werkt ie echt niet, mag ik vragen of ik die tussen de <body></body> moet doen of tussen de <head></head> ?

Jelle -

Jelle -

16/05/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Helemaal bovenaan je pagina :)
die regels van frank is het eerste wat er in je pagina staat

Boy van Beurden

Boy van Beurden

16/05/2006 21:26:00
Quote Anchor link
Whaha wat een gezeur om niets, ik dacht die moet je gewoon in de <head> doen dus ik dat steeds doen en nu doe ik dat zoals Jordy het zegt doet hij het wel.
Bedankt jongens (Y)
Top werk wat jullie verichten

Frank -

Frank -

16/05/2006 21:26:00
Quote Anchor link
En waarom zou je nog meer code hebben? Met deze code kom je nooit en te nimmer in de 'rest' van de pagina terecht. Je komt altijd op aanmelden.php of index.php terecht. Het heeft geen enkele zin om ook maar iets aan output naar de browser te sturen. Niet doen dus.

Het is 12 regels code, and that's it.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.