doorsturen met htaccess geeft problemen
Danny von Gaal
17/02/2016 14:51:37Wanneer ik dit in mijn .htaccess plaats dan wordt www.test.nl/menu goed doorgestuurd alleen werkt een plaatje met als url www.test.nl/images/menu/lunchkaart.jpg niet meer.
Hoe kan ik wel de pagina laten doorsturen maar de rest niet mee laten tellen?
Hoe kan ik wel de pagina laten doorsturen maar de rest niet mee laten tellen?
- Ariën -:
Topictitel aangepast naar: 'doorsturen met htaccess geeft problemen'
Gewijzigd op 17/02/2016 16:25:47 door - Ariën -
PHP hulp
22/12/2024 11:06:45Ivo P
17/02/2016 14:55:28Check vooraf of de gevraagde file niet bestaat:
Ben van Velzen
17/02/2016 15:01:17Dat niet alleen, maar RewriteRule menu zorgt ervoor dat als er ook maar ergens in de URL menu staat, de menu pagina wordt opgevraagd. Bedoel je niet iets als ^menu$?
Danny von Gaal
17/02/2016 16:09:51Ben van Velzen op 17/02/2016 15:01:17:
Bedoel je niet iets als ^menu$?
Ik dacht ook dat ik zo iets moest gebruiken alleen dat werkt niet bij mij.
Ivo P
17/02/2016 16:21:52en
^/?menu/
dus begint met een / en dan menu.
ik heb de ? erbij gezet om het ook te laten werken als de / tot de hostname gerekend wordt.
Heb gemerkt dat dat niet altijd consequent is. mogelijk en instelling van apache's virtualhost?
^/?menu/
dus begint met een / en dan menu.
ik heb de ? erbij gezet om het ook te laten werken als de / tot de hostname gerekend wordt.
Heb gemerkt dat dat niet altijd consequent is. mogelijk en instelling van apache's virtualhost?
Danny von Gaal
17/02/2016 22:27:58Thanks Ivo dat werkt.
Tevens had ik zelf ook een foutje gemaakt. Ik maakte gebruik van relative links alleen mijn root dir van de website is al een subfolder van mijn www root. Dus eigenlijk werden de links nog van voor mijn root dir gelezen. xD
Klein foutje maar met deze combinatie werkt het.
Tevens had ik zelf ook een foutje gemaakt. Ik maakte gebruik van relative links alleen mijn root dir van de website is al een subfolder van mijn www root. Dus eigenlijk werden de links nog van voor mijn root dir gelezen. xD
Klein foutje maar met deze combinatie werkt het.