doorverwijzing met indexering script
flashfocus
16/09/2008 09:28:00Beste,
Wie zou mij de goede richting op kunnen wijzen?
Het volgende (domein bakker.nl is een voorbeeld):
Ik heb een site www.bakker.nl, dit is mijn hoofdsite waar al mijn bezoekers informatie kunnen vinden over mijn bakkerij. De metatags etc heb ik netjes aangepast en in google staan deze goed.
Omdat ik domein bakker.nl hebt staat mijn site (bijna) altijd bovenaan als iemand zoekwoord bakker gebruikt.
Nu heb ik eental domeinnamen opgekocht.
www.brood.nl
www.gebakje.nl
www.crossantje.nl
www.bolletje.nl
als iemand dus, brood,gebakje, crossantje of bolletje gebruikt als zoekwoord in google. Verschijnen deze domeinnamen natuurlijk ook hoog.
Deze domeinnamen wil ik allemaal koppelen aan www.bakker.nl maar allen met een eigen metatags etc omschrijving en keyword.
Het moet er dus in google zo komen uit te zien:
Klik hier voor de lekkerste brood - Brood.nl
Bent u opzoek naar heelijk wit of bruinbrood? Bekijk
deze website voor meer informatie over brood.
http://www.brood.nl
als je op deze site klikt ga je dus niet naar de site www.brood.nl maar naar de site www.bakker.nl
Kortom: Dus ik zoek iets om de domeinnamen door te linken maar op een manier dat alle domeinnamen wel een eigen indexering hebben in google.
Kan iemand mij verder helpen (is hier bijvoorbeeld een benaming voor waar ik verder mee kan zoeken, of heeft iemand een idee of oplissing een script etc).
Bijvoorbaad dank!
Wie zou mij de goede richting op kunnen wijzen?
Het volgende (domein bakker.nl is een voorbeeld):
Ik heb een site www.bakker.nl, dit is mijn hoofdsite waar al mijn bezoekers informatie kunnen vinden over mijn bakkerij. De metatags etc heb ik netjes aangepast en in google staan deze goed.
Omdat ik domein bakker.nl hebt staat mijn site (bijna) altijd bovenaan als iemand zoekwoord bakker gebruikt.
Nu heb ik eental domeinnamen opgekocht.
www.brood.nl
www.gebakje.nl
www.crossantje.nl
www.bolletje.nl
als iemand dus, brood,gebakje, crossantje of bolletje gebruikt als zoekwoord in google. Verschijnen deze domeinnamen natuurlijk ook hoog.
Deze domeinnamen wil ik allemaal koppelen aan www.bakker.nl maar allen met een eigen metatags etc omschrijving en keyword.
Het moet er dus in google zo komen uit te zien:
Klik hier voor de lekkerste brood - Brood.nl
Bent u opzoek naar heelijk wit of bruinbrood? Bekijk
deze website voor meer informatie over brood.
http://www.brood.nl
als je op deze site klikt ga je dus niet naar de site www.brood.nl maar naar de site www.bakker.nl
Kortom: Dus ik zoek iets om de domeinnamen door te linken maar op een manier dat alle domeinnamen wel een eigen indexering hebben in google.
Kan iemand mij verder helpen (is hier bijvoorbeeld een benaming voor waar ik verder mee kan zoeken, of heeft iemand een idee of oplissing een script etc).
Bijvoorbaad dank!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Flashfocus
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.