Double in database
Pascal Schuffelers
24/09/2018 19:15:14Ik heb een waarde in een database staan die als type double staat.
In mijn pagina heb ik deze code staan.:
Maar hij toont niet de waarde ervan, denk dat ik ergens een conversie moet doen of zoiets, wie kan mij helpen waar het fout gaat?
In mijn pagina heb ik deze code staan.:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
2
3
4
5
6
7
8
9
<div class="control-group <?php echo !empty($RVersionError)?'error':'';?>">
<label class="control-label">Recept Versie.:</label>
<div class="controls">
<input name="RVersion" type="text" placeholder="RVersion" value="<?php echo !empty($RVersion)?$RVersion:'';?>">
<?php if (!empty($RVersionError)): ?>
<span class="help-inline"><?php echo $RVersionError;?></span>
<?php endif; ?>
</div>
</div>
<label class="control-label">Recept Versie.:</label>
<div class="controls">
<input name="RVersion" type="text" placeholder="RVersion" value="<?php echo !empty($RVersion)?$RVersion:'';?>">
<?php if (!empty($RVersionError)): ?>
<span class="help-inline"><?php echo $RVersionError;?></span>
<?php endif; ?>
</div>
</div>
Maar hij toont niet de waarde ervan, denk dat ik ergens een conversie moet doen of zoiets, wie kan mij helpen waar het fout gaat?
Gewijzigd op 24/09/2018 19:16:04 door Pascal Schuffelers
PHP hulp
24/11/2024 08:08:59Pascal Schuffelers
24/09/2018 19:44:23niks, dat is het hem net.
Lees ik de waarde via crud in om alleen te tonen zie ik de waarde, maar zodra ik wil bewerken laat hij op die plek niks zien.
Ben alles aan het nalopen maar zie geen fout of het woord $RVersion moet iets in php beteken waardoor ik niks zie.
Lees ik de waarde via crud in om alleen te tonen zie ik de waarde, maar zodra ik wil bewerken laat hij op die plek niks zien.
Ben alles aan het nalopen maar zie geen fout of het woord $RVersion moet iets in php beteken waardoor ik niks zie.
Ben van Velzen
24/09/2018 19:46:44Pascal Schuffelers
24/09/2018 19:56:39Ozzie PHP
25/09/2018 07:47:41>> Lees ik de waarde via crud in om alleen te tonen ...
Je leest een waarde niet 'via crud' in. CRUD is slechts een manier van programmeren. Niks meer en niks minder.
Je leest een waarde niet 'via crud' in. CRUD is slechts een manier van programmeren. Niks meer en niks minder.