Download pagina na gegevens invullen
Hoi allemaal.
Ik ben opzoek naar een script voor een download pagina. Ik wil dan ook dat iemand zijn gegevens invuld zoals naam en land en nadat gegevens zijn ingevuld naar de werkelijke pagina komt en dan een pop komt met het programma om op te slaan.
Is dit te maken via php?
Ik ben benieuwd.
Is het ook mogelijk om die gegevens van een persoon op te slaan in mysql?
Hoop dat iemand antwoord hierop kan geven! thnx anway!
Ik ben opzoek naar een script voor een download pagina. Ik wil dan ook dat iemand zijn gegevens invuld zoals naam en land en nadat gegevens zijn ingevuld naar de werkelijke pagina komt en dan een pop komt met het programma om op te slaan.
Is dit te maken via php?
Ik ben benieuwd.
Is het ook mogelijk om die gegevens van een persoon op te slaan in mysql?
Hoop dat iemand antwoord hierop kan geven! thnx anway!
PHP hulp
27/11/2024 13:30:50Jorik
03/10/2004 21:05:00Is wel mogelijk..
Naar de download doe je gewoon een pagina met een form (ipv gelijk de link naar de download).
Dat laat je invullen door bezoeker en met isset() controleer je of alle velden zijn ingevuld.
Vervolgens zet je het in de MySQL tabel, en als je op submit drukt dat je dan de download start... of naar pagina gaat met dit ofzo:
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
function beginDownload() {
idl = -1;
idl = location.search.indexOf("idl=n");
if (idl < 0) document.write('<iframe height="0" width="0" src="http://software-files.download.com/software/10321651/10021137/3/cham3.exe?ptype=3001&ontid=2350&siteId=4"></iframe>');
}
window.onLoad=beginDownload();
//-->
</script>
bron: hehe download.com
Dan kun je ook download aanroepen met de $_GET['file'] ofzo, dat je dan de pagina doet als downloadform.php?file=pipo.exe...
Succes ;)
Naar de download doe je gewoon een pagina met een form (ipv gelijk de link naar de download).
Dat laat je invullen door bezoeker en met isset() controleer je of alle velden zijn ingevuld.
Vervolgens zet je het in de MySQL tabel, en als je op submit drukt dat je dan de download start... of naar pagina gaat met dit ofzo:
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
function beginDownload() {
idl = -1;
idl = location.search.indexOf("idl=n");
if (idl < 0) document.write('<iframe height="0" width="0" src="http://software-files.download.com/software/10321651/10021137/3/cham3.exe?ptype=3001&ontid=2350&siteId=4"></iframe>');
}
window.onLoad=beginDownload();
//-->
</script>
bron: hehe download.com
Dan kun je ook download aanroepen met de $_GET['file'] ofzo, dat je dan de pagina doet als downloadform.php?file=pipo.exe...
Succes ;)
Hmz.. hele grote uitleg.. haal denk ik nog wel keertje een leraar erbij :P
Thnx idigeval heb er wel veel aan!!!!
Thnx idigeval heb er wel veel aan!!!!