Downloads willen niet voltooien

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Front-end Developer

Functie omschrijving Gezocht front-end developer! Voor een toffe organisatie in de regio Rhenen zij wij op zoek naar een front-end developer die de eindverantwoordelijkheid op zich neemt van alles wat met design te maken heeft. In deze functie heb je een adviserende rol en beschik je over een grote dosis vakinhoudelijke kennis. Samen met collega’s en klanten overleg je om aangeleverde designs om te zetten naar unieke concepten. Zo draag jij je steentje bij aan de groeiambities van de klant. Voor klanten wordt jij het vaste aanspreekpunt als het gaat over planningen hierin houdt je alle betrokkenen goed op de

Bekijk vacature »

C#.NET Developer Jr. Functie

Functie omschrijving Bouw jij graag aan applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren? Wij zijn op zoek naar een C#.NET ontwikkelaar in regio Breda die hier graag een steentje aan bijdraagt! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je krijgt veel vrijheid in de keuze van de technieken die je gaat gebruiken. Uiteraard wel binnen de gestelde kaders, en door gebruik te maken van het .NET platform. Je gaat aan de slag met de ontwikkeling van een nieuwe module binnen de WMS suite van dit bedrijf. Deze "carrier" module gaat er voor zorgen dat de selectie van een vervoerder volledig

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Front-end developer - working on software for arou

Functie They have recently started looking for an experienced Front-end (mobile/app) developer. Because of the short lines within the team, they are also looking for someone who can communicate with the service desk, sales and support for technical questions. You will join their IT team consisting of about 10 colleagues divided over two teams in rooms opposite each other. Half of these are involved in their front-end. You will work together with, among others, the Architect, 1 senior, 1 junior and there is a Team Leader. In terms of technology, they work with a unique tech-stack, particularly because of the

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen (Door)Ontwikkelen van het applicatielandschap; (Door)Ontwikkelen van microservices; Bouwen van nieuwe functionaliteiten; Verbeteringen aandragen voor het applicatielandschap; Sparren met de business. Hier ga je werken De organisatie is werkzaam in de financiële dienstverlening met meer dan 200 medewerkers en meer dan 250.000 eindgebruikers is het een van de grotere binnen haar branche. Je komt te werken in een team waarmee je verantwoordelijk bent voor het ontwikkelen en onderhouden van de financiële applicaties binnen de organisatie, denk hierbij aan het bouwen en onderhouden van portalen. Als .net developer ga jij het development team ondersteunen met de transitie naar

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Voor een opdrachtgever in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een programmeur. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

Full Stack Java ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor de politie zijn wij op zoek naar een Full stack Java ontwikkelaar. Als ervaren full stack Java ontwikkelaar binnen de gewenste deadlines meewerken aan de totstandkoming van de gewenste werkzaamheden. Taken Upgraden van GeoServer, SOLR, Oracle Spatial database, Tomcat Migreren Oracle Spatial naar PostgreSQL/PostGIS Migreren SOLR naar ElasticSearch Geografische gegevens op het interne netwerk beschikbaar maken Doorontwikkelen en actualiseren van de geografische services Het up to date brengen van de CI/CD pipeline, samen met medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de CI/CD tooling Aanspreekbaar op de solution architectuur en stemt die met collega's in het cluster Geo De opdracht

Bekijk vacature »

PHP Software Developer

Functie omschrijving PHP Software Developer gezocht! Voor een organisatie in de regio Zeist die zich bezighoud met het verbeteren van de medicatieveiligheid zoeken wij een Software Developer. In deze functie zijn wij op zoek naar een slimme en enthousiaste Developer die interesse heeft in farmacie, logistiek en ICT. Daarnaast beschik je over een goed analytisch vermogen en ben je van nature gestructureerd en resultaatgericht. Je moet in deze functie daadkrachtig, flexibel en communicatief goed zijn. Je verantwoordelijkheden bestaan uit: Object georiënteerd programmeren; Werken in een scrumteam aan de ontwikkeling van een medicatiebewakingssysteem; Meedenken over de mogelijkheden en onmogelijkheden van projecten;

Bekijk vacature »

Front-end Developer Angular

Dit ga je doen Jouw taken als Front End Developer bestaan uit: Het ontwikkelen van maatwerkoplossingen voor klanten; Het meedenken over nieuwe tools en technieken; Het begeleiden van junioren; Het meewerken aan diverse projecten; Het meedenken in UX/UI design. Hier ga je werken Als Front-End Developer ga je in een Scrum team aan de slag met de nieuwste digitale technologieën om klanten en overheden over de hele wereld te ondersteunen met het ondersteunen van hun software, veelal op het gebied van watermanagement en infra. Door middel van real-time data in combinatie met voorspellende analyses, AI, Deep Learning en Machine Learning

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

K i p

K i p

04/06/2010 13:21:41
Quote Anchor link
Hallo!

Tegenwoordig blijven al mijn downloads zo hangen:

Afbeelding

Kleine bestanden zoals .pdf dingen of zo kan ik gewoon downloaden, maar zodra ik programma's wil downloaden (of over het algemeen dingen die groter zijn dan ongeveer 5MB) dan gaat het fout. De download gaat op het begin goed maar op het eind blijft hij hangen.

Ik heb hetzelfde in andere browsers, op de laptop, op de andere laptop, het hele huis is verdoemd!

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen kan doen?

:-(

Boris

Vrij weinig met PHP te maken zo te lezen, daarom verplaatst naar Koffiehoek![/modedit]
Naar Techtalk verplaatst omdat ik anders totaal geen aandacht krijg omdat de koffiehoek niet daar links bij de laatste tien forum berichten staat.[/modedit]
Gewijzigd op 04/06/2010 16:16:55 door K i p

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 13:23:49

Terence Hersbach

Terence Hersbach

04/06/2010 13:23:22
Quote Anchor link
is dat vanaf jouw webserver / hosting of over alles op het hele internet?

Aron K

Aron K

04/06/2010 13:25:33
Quote Anchor link
Virusscanner of vuurmuurtje?

K i p

K i p

04/06/2010 13:47:11
Quote Anchor link
Dat is gewoon ik die vanaf thuis dingen probeer te downloaden. Niet alleen op mijn computer maar ook op de laptop als ik die op ons draadloos netwerk zet. We hebben ook beneden nog een computer en die heeft hetzelfde.

We zitten op Mac OS X. Ehm, ik weet niks van virusscanners of firewalls die geïnstalleerd zijn.

Danny Roelofs

Danny Roelofs

04/06/2010 13:58:47
Quote Anchor link
Ik vermoed dat er iets aan de hand is met het *draadloze*, je zou kunnen stellen van als (en indien mogelijk) wat er gebeurt als je rechtstreeks bent aangesloten op de router wat er dan nog gebeurt?

Want a) is de router het probleem c.q instelling/hardware? of b) heb ik last van andermans draadloze router / signalen die storen.

K i p

K i p

04/06/2010 14:12:57
Quote Anchor link
Nee ik zit nu gewoon via de kabel. Ik bedoel dat ik het ook op andere computers heb geprobeerd, en die zitten dan inderdaad op het draadloze netwerk.

Maar het gebeurt dus zowel draadloos als mét draad.

K i p

K i p

05/06/2010 23:15:22
Quote Anchor link
Afbeelding

Piet Verhagen

Piet Verhagen

05/06/2010 23:27:32
Quote Anchor link
Ook al iets anders dan Mac OS X geprobeerd? Andere router / modem?

K i p

K i p

06/06/2010 00:42:32
Quote Anchor link
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!

Joren de Wit

Joren de Wit

06/06/2010 11:25:28
Quote Anchor link
Het lijkt me inderdaad niet aan je computers of besturingssysteem liggen, aangezien ze allemaal hetzelfde probleem vertonen. Er zit dus ergens in je netwerk een probleem. Waar dat precies is zou je uit moeten proberen te vinden.

- Sluit een computer eens direct op je modem aan, dus zonder de router ertussen. Zelfde probleem? --> Provider bellen?
- Als een computer direct op de router aangesloten problemen geeft (zonder dat er een enkele andere computer, draadloos of kabel, verbonden is), zou je de router eens kunnen resetten. Geen resultaat? --> Router aan het overlijden?

Met deze eerste twee stappen sluit je een probleem bij de 'bron' van je netwerk uit. Vanaf dat punt kun je zelf alles wijzigen, maar als er daarvoor een probleem zit moet je toch echt met je provider gaan bellen.

06/06/2010 12:46:51
Quote Anchor link
Welke router heb je?

K i p

K i p

06/06/2010 12:55:20
Quote Anchor link
De Airport extreme.

Ik zal eens gaan proberen om mn computer direct op de modem aan te sluiten. Goed idee.

Piet Verhagen

Piet Verhagen

06/06/2010 13:28:06
Quote Anchor link
K i p op 06/06/2010 00:42:32:
Nee. Maar daar kan het toch allebei niet aan liggen... Eerst werkte het wel!
Jah ... dat kan wel dat het eerst wel werkte ... maar nu niet meer lees ik. Dus als je het wilt oplossen, dan moet je toch op zoek gaan niet iets dat ergens kapot gegaan is ofzo. Bijvoorbeeld. Modem die op het punt staat het loodje te leggen ofzo? Switch die zn laatste uurtjes aan het aftellen is? Je wilt het wel oplossen, maar je wilt niet op zoek gaan naar het probleem?

K i p

K i p

06/06/2010 21:28:28
Quote Anchor link
:-S Lekker sarcastisch

Bram Boos

Bram Boos

06/06/2010 21:35:54
Quote Anchor link
Ik heb het zelf ook wel eens met FF, heel vreemd. Maar niet altijd met grote bestanden, ook met kleine.
Ik blijf het volgen, wil ook wel eens een oplossing ;-)

K i p

K i p

28/02/2011 23:20:06
Quote Anchor link
Tja het is nog steeds een probleem. Thuis en op het atelier hebben we precies dezelfde provider (XMS), dezelfde router (Airport Extreme) dezelfde instellingen van de router, dezelfde besturingssystemen en browsers. Toch lukt het downloaden van .dmg-bestanden wél op het atelier (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.) en níet thuis (op alle computers/besturingssystemen/browsers etc.).

Zelf heb ik het gevoel dat het aan het netwerk of de provider ligt. Verder heb ik ontdekt dat het niet om de grootte van het bestand gaat, maar echt alleen om de extensie ".dmg". Wat dat betreft lijkt het inderdaad heel erg op een Firewall, maar die zit écht nergens.

Voor mij is het een beetje een hopeloos raadsel dat wel nooit opgelost zal worden :-P

28/02/2011 23:25:27
Quote Anchor link
Als je denkt dat het aan het netwerk ligt, dan moet je het ergens anders proberen of je dit probleem houd :-)

K i p

K i p

28/02/2011 23:35:05
Quote Anchor link
Ja op het atelier werkt het dus wel, en op school werkt het, etc. Overal werkt het.

Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 00:09:45
Quote Anchor link
Wat is de provider? KPN heeft laatselijk wat veranderingen doorgevoerd. Is je down-uploadspeed nog hetzelfde? Alleen .dmg is wel raadselachtig...

K i p

K i p

01/03/2011 10:15:27
Quote Anchor link
Ja het is hetzelfde en dit speelt al sinds juni vorig jaar.

Harry nvt

Harry nvt

01/03/2011 13:23:25
Quote Anchor link
de provider, en het soort (kabel, adsl-isdn), mogen wij dat niet weten? En wat zijn de resultaten geweest van contact met de helpdesk? Ik neem aan dat je wel iets hebt ondernomen als het al zo lang is. En als wij willen switchen weten we dan waar we niet moeten zijn...

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.